טיפול בקמטי הבעה

מילוי קמטים בבוטוקס

מילוי קמטי ההבעה הוא טיפול איכותי ושכיח מאוד. קמטי ההבעה שלנו נמצאים בחלק העליון של הפנים, בין הגבות, בצידי העיניים ובאזורי שונים במצח. הם קטנים באורך של סנטימר או פחות, אך הם יכולים להוות מקור לתסכול אין סופי. קמעי ההבעה ה"מעצבנים" האלה נוצרים כחלק מתהליך טבעי וחלק ממחזור החיים של העור בפנים שלנו. מצד אחד גברים ונשים הנמצאים בסביבה רווית שמש, למשל למי שבינינו ש"מכור" לים או לטיולים בטבע בשבת "זוכה" בקמטים אלו בצורה מהירה יותר מאשר אחרים. ומצד שני, קמטי ההבעה, הן תוצאה מעיוות שרירים בלתי נשלט היות והעור מסביב לעיניים ובאזור המצח זז עשרות אלפי פעמים במהלך היום.

מדוע נוצרים קמטי הבעה?

קמטי הבעה נוצרים בחלק העליון של הפנים שלנו, הם נוצרים בשל תנועה חזורת של השרירים וכן ירידה קבוע באלסיות של העור שלנו וכמויות השומן התת עור. תנועות חוזרות ונישנות של שרירים אלו משאירות לנו "מזכרות" בצורת קמטים הנראים לעיין בצורה משמעותית עם שינוי ההבעה שלנו אך גם נשארים על גבי העור שלנו בצורה קבועה גם בזמן מנוחת השרירים. אנו מטפלים בקמטי ההבעה ב-3 אזורים מרכזיים: 

קמטים נחלקים ל-2 סוגים

מצד אחד קמטי הבעה, קמטים אלו נוצרים באזורים שונים בפנים שלנו הקשורים להבעה כמו צחוק, תמיהה או זעף. הם נגרמים כתוצאה מניוון של השרירים האחרים לתנועות עלו בפנים שלנו וכן מאבדן גמישות, אלסטיות, של עור הפנים שלנו. קמטים אלו נקראים קמטים דינמיים. ומצד שני, קמטים קבועים, קמטים סטטיים, קמטים שנוצרים באזורים שונים בפנים (וגם בגוף) ונוטים להיות מקבילים זה לזה. קמטים אלו נוצרים כתוצאה מאבדן גמישות העור בשל ירידה משמעותית ברמות מרכביו המרכזיים שלו הקולוגן והאלסטין.

שיטות מרכזיות לטיפול בקמטי הבעה

  • טכנולוגיות מבוססות לייזר. במידה והקמטים עמוקים, ישנה אפשרות לשלב טיפולים באמצעות לייזר המשייף את האזור של הקמטים ומזרז צמיחה של עור חדש.
  • טכנולוגיות מבוססות גלי רדיו. טכנולוגיות מבוססות גלי רדיו שכיחות אף הם בטיפול בקמטים עמוקים יותר ומותירות תוצאות לא רעות בתנאי שבוחרים בטכנולוגיה מובילה הדורשת רופא מנוסה לביצוע הטיפול. טכנולוגיות "פשוטות" יחסית בטיפול באמצעות גלי רדיו יפעלו טוב לטיפול בקמטוטים ולא בקמטים עמוקים. 
  • שילוב של חומרי מילוי והזרקה. הטיפול השכיח ביותר בקמטים ההבעה מבוסס בעיקר על חומרים מבוססים בוטולינום. עם זאת לעיתים כאשר יש צורך, הרופא ימליץ על תוספת של קולוגן לאזור הקמטים וזאת אנו נבצע באמצעות חומרי מילוי בעלי סמיכות מתאימה לטיפול בקמטי ההבעה.

איך אפשר לעכב הופעת קמטי הבעה?

אי אפשר למנוע לחלוטין את קמטי ההבעה המופיעים בחלק העליון של הפנים והמצח. קמטים אלו כאמור מופיעים בשל הגיל שלנו והחשיפה שלנו לקרינת השמש. עם זאת, ישנם אמצעים שתוכלו לנקוט בכדי להפחית את חומרת הקמטים ועומק הקמטים בעור הפנים שלכם ובאזורים סביב העיניים והמצח:

  • תזונה נכונה.
  • הקפדה על לחות הפנים.
  • הקפדה על חבישת כובע בקיץ.
  • שימוש בקרם עיניים מתאים – יש הרבה סוגים בחרו את הקרם המתאים לכם ביותר.
  • הרכבת משקפי שמש עם מסנן UV מתאים.
  • שתייה מרובה.

הקפדה על אורח חיים זה, והקפדה על שימוש בקרם מתאים לסביבת העיניים עשוי להפחית את העמקת קמטי רגלי העורב בצידי העיניים שלכם, קמטי זעף בין הגבות וקמטי הצחוק. 

ד"ר מיכל ישורון טיפול פיסול פנים

טשטוש קמטי הבעה בבוטולינום בשילוב חומצה היאלורונית

במרפאות H.CLINIC הטיפול המוביל בקמטי רגלי עורב, קמטים בצידי העיניים, נעשה בעיקר באמצעות בוטולינום ולעיתים בשילוב של חומצה היאלרונית המתאימה לאזור בו העור רפוי במיוחד. ראוי לציין כי רופאים שונים מאמינים בסוגים שונים של טיפולים בהם הם מתמחים וטיפול באמצעות הזרקת שומן עצמי בהחלט יכול להיות פיתרון לטיפול בקמטים סביב העיניים, אך יש לקחת בחשבון כי טיפול זה לא מחזיק מעמד הרבה זמן באופן יחסי לחומצה ההיאלורונית.

תוצאות מיידיות בטיפול בקמטים

 תוצאות הטיפול הראשוניות ניתן יהייה לראות כמעט באופן מיידי בתום הטיפול, תוצאות סופיות ניתן יהייה לראות עד שבועיים לאחר הטיפול. מיעוט הסיכונים בטיפול בקמטים בצידי העיניים, נובע מכך שהוא טיפול בטוח יחסית לטיפולים האחרים, לא מלווה בכאב רב ולא בתופעות לוואי מיוחדות. ניתן לעיתים לסבול מנפיחות סביב העפעפיים, אך לרוב זה זמני ויפתר באופן מלא בתוך מספר שעות עד מספר ימים. הזרקה במקום לא נכון, עלול ליצור מראה לא טבעי. לפיכך, יש לשים לב שהטיפול מבוצע על ידי רופא מנוסה עם חומרי מילוי איכותיים המתאימים בריכוז שלהם לטיפול בקמטים בצידי העיניים, רגלי העורב.

תאום ציפיות לטיפול בקמטי הבעה

כמה זמן נמשך הטיפול? כ-30-40 דקות

בכמה טיפולים מדובר? מדובר בטיפול אחד, ובמידת הנדרש מבוצע טיפול השלמה

מה רמת הכאב של הטיפול? לאחר אילחוש מקומי הטיפול כמעט ולא מורגש

כמה זמן נשמרות התוצאות? התוצאות נשמרות עד 18 חודשים (תלוי בסוג חומרי המילוי), בשימוש בבוטולינום התוצאה נשמרת מספר חודשים (בד"כ 4 חודשים)

כמה עולה הטיפול? נשמח לספר לך יותר, ולספק לך הצעת מחיר טלפונית השאירי פרטים בטופס המצורף. 

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר לטיפול בקמטי הבעה צרו קשר: 077-2307128 או הרשמו בטופס ליעוץ רפואי אונליין וצוות המרפאה ייצור קשר בהקדם לתאום פגישה או להעברת הצעת מחיר טלפונית לטיפול בקמטי הבעה.

טכנולוגיה מובילה בטיפולי בוטוקס

במרפאה אנחנו משתמשים בטכנולוגיה איכותית ביותר – הJUVAPEN. הייתרון במכשיר הוא הירידה הדרמטית בכמות החומר של טוקסין הבוטוליניום, המוזרק למטופל, כיוון שלפני כן הרופא היה מזריק חומר מעל המידה הרצויה או מתחת וכעת בעזרת המכשיר המטופל יקבל את הכמות המדויקת שהוא צריך (בעזרת טכנולוגיית הזרימה האלקטרונית של החומר). תהליך זה יתאפיין בכאב מופחת, מיעוט בסימנים, דימומים ובצקות ותוצאות אופטימליות.

לפגישה אישית עם רופא

טיפולי בוטוקס - צעד אחר צער

  • שלב א': פגישת ייעוץ לאבחון ואפיון. הפגישה נערכת עם הרופא המטפל או צוות היועצים שלנו.
  • שלב ב': בניית תוכנית טיפולים מתאימה והתאמה של הטכנולוגיה המתאימה לסוג הטיפול הנדרש. על מנת להגיע להצלחה מירבית, נציע לעיתים גם שימוש בטכנולוגיות וחומרי טיפול נוספים – זהו הייתרון המרכזי של H.CLINIC המאפשר לשלב מספר רחב ביותר של טכנולוגיות ושיטות טיפול.
  • שלב ג': ביצוע טיפול לפי תוכנית הטיפולים משולב עם ביקורות תקופתיות להצלחה מירבית של הטיפול. קיימת חשיבות רבה לקבלת ייעוץ מתאים במרכז רפואי על מנת להתאים בצורה מיטבית את הטיפול לדרישות המטופל.
  • ייעוץ מקצועי ניתן מרופא ו/או ממטפל מנוסה בעל ההכשרה המתאימה לטיפול.

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מאמר זה נכתב ונערך על ידי צוות המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה וצוות הרופאים והמטפלים שלנו וביניהם ד"ר מיכל ישורון, ד"ר אביקם הראל וד"ר גלינה שרסטיוק. הצוות שלנו בעל ניסיון מצטבר של עשרות שנים ברפואה, בטיפולים אסתטיים ובשירות לקוחות. במרפאת H.CLINIC אסתטיקה ובמרפאת H.CLINIC ילדים ומתבגרים מבצעים טיפולים רבים מבוססים טכנולוגיות לייזר וחומרי מילוי מובילים ואיכותיים. מרפאות H.CLINIC הוכרו על ידי חברת הטכנולוגיות העולמית המובילה קנדלה כמרכז מצויינות רפואי ארציתאריך עדכון אחרון: 06.05.21

גלילה לראש העמוד