קמטים במצח – קמטי תמיהה

מילוי קמטים במצח

הקמטים שלנו במצח לא גדולים, הם אפילו די קטנים, אבל הם בהחלט מוציאים אותנו מהכלים בכל התבוננות במראה במעלית, ברכב או בצפייה בסלפי שלנו. היתרון הגדול הוא שהם ניתנים לטיפול, אפילו לטיפול טוב מאוד. מדוע נוצרים הקמטים במצח שלנו? איך מטפלים בקמטים במצח? כמה זה עולה?

מדוע נוצרים קמטים במצח (קמטי תמיהה)?

קמטים במצח הם אחת התלונות הנפוצות ביותר שיש לנשים ולגברים כשמדברים על קמטים. בעולם האסתטיקה, הפלסטיקה והדרמטולוגיה קיימים מגוון טיפולים העוזרים להשגת עור חלק וחזק במצח. היות ואזור המצח הוא אזור די רחב ושטוח הוא מהווה קרקע פוריה להתפתחות של קמטי הבעה. העור שלנו במצח נוטה להתקמט ולייצר קמטים בשל התקווצות שרירי המצח, תנועה המתרחשת רבות כתוצאה הנגרמת כתוצאה מהרמה של הגבות, וכן שריר מסביב לעין (Orbicularis Oculi) אשר עשוי לגרום לקמטים באזור המצח כשהוא נסגר. בסופו של דבר, לאורך זמן, כפי שיעידו נשים וגברים רבים בעלי עור "בוגר", הגיל עושה את שלו, התנועה המרובה של השרירים, כוח המשיכה ורפיון העור יגרמו להיווצרות של קמטים, וקווים דקיקים, מה שאנחנו קוראים קמטוטים באזור המצח. אך עם אפשרויות רבות להזרקה וסוגי פנים שונים כיצד תדעי איזו אפשרות טיפול תהייה מתאימה לך ביותר?

תקציר על הטיפול

כמה זמן נמשך הטיפול? כ-30-40 דקות.

בכמה טיפולים מדובר? טיפול בודד. במידת הנדרש מבוצע טיפול השלמה במסגרת ביקורת עם הרופא המטפל.

מה רמת הכאב? הטיפול כמעט ולא מורגש עם אילחוש מקומי.

כמה זמן נשמרות התוצאות? בטיפול בבוטולינום התוצאה נשמרת מספר חודשים (בדרך כלל 3-4 חודשים).

מה עלות טיפול בקמטים במצח?  לרוב 400 ועד 1500 ש"ח לטיפול בסדדרה.

שיטות מרכזיות לטיפול בקמטים במצח

טכנולוגיות מבוססות לייזר וגלי רדיו. במידה והקמטים עמוקים, ישנה אפשרות לשלב טיפולים באמצעות לייזר המשייף את האזור של הקמטים ומזרז צמיחה של עור חדש. טכנולוגיות מבוססות גלי רדיו שכיחות גם הם בטיפול בקמטים עמוקים יותר ומותירות תוצאות איכותיות. ה"תשלום" עבור הטיפול בטכנולוגיות הוא זמן החלמה ארוך יותר לפני שהתוצאות יראו לעיין.

חומרי מילוי והזרקה. חומרי מילוי והזרקה כמו בוטוליום מונעים מהשרירים להתקווץ ולכן קמטים יטושטושו בצורה טובה. אך נדרש לחזור על פעולה זאת מידי מספר חודשים כאשר השפעת הבוטוקס על השריר פגה.

הטיפ שלנו - איך אפשר לעכב מעט את הופעת הקמטים במצח?

לא ניתן למנוע לחלוטין את תופעת קמטי התמיהה שלכן במצח. אך, ישנם אמצעים שתוכלו לנקוט בכדי להפחית את חומרת הקמטים ועומק הקמטים בעור הפנים שלכם בכלל ובמצח בפרט.

  • הקפדה על תזונה נכונה
  • מריחת קרם לקחות מתאים
  • הקפדה על לחות הפנים
  • הקפדה על חבישת כובע בקיץ
  • הרכבת משקפי שמש עם מסנן UV מתאים

הקפדה על אורח חיים זה, והקפדה על שימוש בקרם מתאים לסביבת העיניים והמצח עשוי להפחית את העמקת קמטי התמיהה במצח שלכן.

מדוע אנחנו ממליצים על טיפול בקמטים במצח באמצעות בוטולינום?

במרפאות H.CLINIC הטיפול המוביל בקמטי התמיהה, במצח, נעשה בעיקר באמצעות בוטולינום ולעיתים בשילוב של חומצה היאלרונית המתאימה לאזור בו העור רפוי במיוחד. הטיפול נטול סיכונים, כמעט. ומבוצע על ידי רופאות ורופאים מנוסים בטיפול במאות ואלפי מטופלים מרוצים. 

מתי תוכלי לראות תוצאות?

תוצאות הטיפול הראשוניות בטיפול בקמטי התמיהה במצח ניתן יהייה לראות כמעט באופן מיידי בתום הטיפול, תוצאות סופיות ניתן יהייה לראות עד שבועיים לאחר הטיפול.

מהם תופעות הלוואי ומהם הסיכונים בטיפול בקמטים במצח?

מיעוט הסיכונים בטיפול בקמטים במצח, קמטי התמיהה, נובע מכך שהוא טיפול בטוח יחסית לטיפולים האחרים, לא מלווה בכאב ולא בתופעות לוואי מיוחדות מלבד אדמומיות ונפיחות. ניתן לעיתים לסבול מנפיחות מיד לאחר הטיפול, אך לרוב זאת תופעה זמנית והיא תפוג באופן מלא בתוך מספר שעות עד מספר ימים בודדים. הזרקה במקום לא נכון, עלולה ליצור מראה לא סימטרי ולא טבעי. לפיכך, יש לשים לב שהטיפול מבוצע על ידי רופא מנוסה עם חומרי הזרקה ומילוי מתאימיםלטיפול בקמטי הבעה. לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר צרו קשר: 073-7943560 או הרשמו בטופס ליעוץ רפואי אונליין וצוות המרפאה ייצור קשר בהקדם לתאום פגישה או להעברת הצעת מחיר טלפונית לטיפול בקמטי הבעה.

קליק אחד ואנחנו מתחילים בטיפול אונליין

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

כתבת בלוג זאת על קמטים במצח נכתבה ונערכה על ידי צוות המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה וצוות הרופאים והמטפלים שלנו וביניהם ד"ר מיכל ישורון וד"ר גלינה שרסטיוק. הצוות שלנו בעל ניסיון מצטבר של עשרות שנים ברפואה, בטיפולים אסתטיים ובשירות לקוחות. במרפאת H.CLINIC אסתטיקה ובמרפאת H.CLINIC ילדים ומתבגרים מבצעים טיפולים רבים מבוססים טכנולוגיות לייזר וחומרי מילוי מובילים ואיכותיים. מרפאות H.CLINIC הוכרו על ידי חברת הטכנולוגיות העולמית המובילה קנדלה כמרכז מצויינות רפואי ארצי. תאריך עדכון אחרון: 28.5.2020

גלילה לראש העמוד