הסרת נימים, ורידים ודליות – המדריך המלא

השקיעי בגוף שלך עם ד"ר גלינה שרסטיוק, בעלת עשרות שנות ניסיון בהעלמת נימים ברגליים והעלמת ורידים ברגליים. הסירי את הנימים מהרגליים, הסירי דליות מהרגליים, הסירי ורידים מהרגליים, וזכרי הנימים, הדליות והורידים שאנחנו מסירים – לא חוזרים. אנו מצליחים להביא לתוצאות מידיות כבר אחרי הטיפול הראשון: "פגשתי במרפאה את ד"ר גלינה שרסטיוק רופאה מדהימה, אדיבה אך בעיקר עדינה ביותר. לפי שנים עברתי טיפולי הסרת נימים וורידים אבל עם ד"ר גלינה, זה פשוט היה שונה. לא הרגשתי דבר ורק ראיתי תוצאות מדהימות. תודה רבה לכם H.CLINIC." סימונה, מטופלת להסרת נימים בהטרשה (סקלרותרפיה). איזה שיטות קיימות? מה עושים אצלנו במרפאה? כמה טיפולים? איזה סיכונים ומה המחיר?

אצלנו הנימים והורידים נעלמים מהרגליים!

המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה מציע מבחר פתרונות בטוחים ואפקטיביים לטיפול בנימים, בדליות ובורידים. את הטיפולים מבצעים צוות רופאים ומטפלים בעלי ניסיון רב בתחום, כאשר שיטות הטיפול כוללות טיפול באמצעות לייזר וטיפול סקלרותרפיה (הטרשה ורידית). ניתן לטפל ולהסיר נימים מהפנים, סביב האף, ניתן להסיר נימים וורידים מהרגליים ומהידיים והן לטפל בצורה טובה מאוד בדליות ברגליים.

חשבתם מדוע הנימים והורידים שלכם בולטים?

נימים הם כלי הדם הזעירים ביותר בגוף אשר קוטרם כ-77 מיקרומטר. תפקיד הנימים בגוף הוא להוליך דם בין העורקים לורידים. מיקום הנימים בשכבת העור העליונה בפנים גורם לכך שהם בולטים יותר בעת עומס או במידה והם מתחממים. במקרים אלו הנימים בפנים מתרחבים וגדלים – וכך נוצר גוונם האדום או הכחול. הופעתם של נימים בולטים בפנים היא לרוב כפסים על הפנים, אשר מזכירים קורי עכביש (SPIDER VEIN). פעמים אחרות נימים בפנים מופיעים באופן אקראי במיקומים שונים. תופעת הנימים הבולטים בפנים אינה מסוכנת בריאותית בדרך כלל, אך מבחינה אסתטית היא עשויה להפריע לסובלים ממנה, בייחוד במקומות בולטים, למשל על המצח, על גבי הלחיים ובצידי האף.

המלצת ד"ר שרסטיוק

המלצת ד"ר גלינה שרסטיוק היא לטפל בנימים הבולטים, בכדי למנוע הפרעות אסתטיות בהווה ובעתיד. שימו לב כי נימים המטופלים באמצעות לייזר או באמצעות הטרשה ורידית – לא יחזרו! מדובר בטיפול זריז יחסית, בלתי פולשני ושאינו מצריך אשפוז או הרדמה מלאה ובגמר הטיפול, ניתן לחזור לשגרת היום. לעיתים רחוקות יש להגיע למרפאה חצי שעה לפני הטיפול על מנת למרוח משחת אלחוש להקלה ולצמצום תחושת אי הנוחות.

  • טיפול ללא צלקות וללא הרדמה (אלחוש מקומי במידת הצורך).
  • טכנולוגיית הלייזר אושרה על ידי משרד הבריאות הישראלי, ה-CE וה-FDA.
  • ללא זמן החלמה עם חזרה מיידית לשגרה.
  • אחוזי הצלחה גבוהים – תוצאות מידיות אחרי הטיפול.
  • הסרת הנימים לצמיתות – נימים שנעלמים לא חוזרים.

סקלרותרפיה - הטרשה ורידית

נימים בולטים ברגליים וורידים בולטים ברגליים הם נטייה תורשתית גנטית (לאו דווקא קשורה לגוון העור). הם עשויים להופיע בקרב גברים ובקרב נשים. אצל נשים התופעה נפוצה בתקופת ההריון או אחריו. בקרב נשים שעבודתן כרוכה בשעות רבות ורציפות של עמידה על הרגליים ומאמץ, במיוחד בגילאי שלושים ומעלה תופעת הנימים הבולטים שכיחה הרבה יותר. עם זאת, ישנם מקרים של הופעת נימים בולטים החל מגיל שש עשרה.

מתי עולה הצורך בטיפול בנימים ובורידים?

הצורך עולה כאשר הנימים והורידים מהווים מטרד אסתטי. כאשר יש נימים בולטים במיוחד, אשר נראים כ"חבלים" תת עוריים,  לא מדובר בבעיה אסתטית בלבד. מדובר בבעיה רפואית אשר יכולה לגרום לבצקות, לכאבים מרובים, לדימומים, לדלקות ולעיתים אפילו לפצעים עמוקים.

מדוע נימים בולטים ברגליים?

נימים וורידים הופכים בולטים ברגליים כתוצאה מפגיעה במסתמים שלהם. מהם מסתמים? המסתמים שלנו נועדו לוודא שכיוון זרימת הדם הוא אל הלב בלבד, ולא לכיוון הרגליים. כאשר תפקודם של המסתמים לקוי, יחזור הדם לעבר הרגליים (בייחוד בזמן עמידה ממושכת) ויגרום להצטברות דם בתוך הנימים ובכך הופכים לבולטים. הצטברות הדם גורמת להם להתרחבות, להתנפחות ולבולטות דרך העור. רבים מאיתנו סובלים מנימים בולטים ברגליים: 50%-30% בקרב נשים, ו-25%-10% בקרב גברים. האחוזים גבוהים משמעותית בקרב נשים (פי 4) וזאת כתוצאה מהמבנה הגנטי של נשים מול גברים, כתוצאה מהריונות וכתוצאה מעמידה ממושכת. ורידים ונימים בולטים יופיעו גם כתוצאה מתרופות ופציעות רגליות. מה עושים?  

כיצד נטפל בנימים ובורידים הבולטים?

ניתן לטפל בתופעות הנימים הבולטים במספר דרכים, כאשר שתיים מהן מבוצעות בצורה מלאה במרפאות שלנו:

  • הטרשה ורידית – סקלרותרפיה (טיפול הניתן במרפאות H.CLINIC).
  • טיפול בלייזר (טיפול הניתן במרפאות H.CLINIC).
  • ניתוח להסרת הורידים וטיפול באמצעות גלי רדיו.

יתרונות הטיפול אצלנו

סיכויי הצלחה גבוהים יחסית לכל טיפול אחר בנימים ובורידים. מטופלים מספרים על תוצאות טובות כבר אחרי טיפול ראשון. טיפול ללא צלקות. הטיפול לא משאיר צלקות היות והוא מבוצע על ידי הזרקה ישירות לאזור המטופל.  ללא ניתוח/הרדמה. לא נדרשת הרדמה מקומית היות והרופאה המטפת עושה את הפעולה באופן נטול כאב. טיפול פשוט ומהיר יחסית. משך הטיפול הוא כ-30 דקות. הטיפול מבוצע בחדר הטיפולים במרפאתנו. סביבה נקיה, בחדר טיפולים ייעודי במרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה. חזרה לשגרה מיד לאחר הטיפול. עם טום הטיפול ניתן יהייה לחזור לשגרת פעילות מלאה תוך הקפדה על הנחיות הרופאה. >> מה משך זמן הטיפול? מה מרגישים במהלך הטיפול? קרא עוד על שאלות ותשובות לטיפול בנימים

תוצאות סדרת טיפולי הטרשה ורידית

כמה עולה טיפול העלמת נימים, ורידים ודליות?

בהרבה מקרים מדובר בסדרת טיפולים שכן תגובת הגוף לטיפול אינה ניתנת לקביעה מראש. לאור הניסיון הרב שיש לנו בתחום, אנחנו רואים כי מירב המטופלים שלנו מסיימים את הטיפול לאחר סדרה של 3 טיפולים ועד סדרה של 5 טיפולים לקבלת תוצאה מתאימה. עלות טיפול העלמת נימים מתחיל מ-800 ש"ח, אך נקבע באופן סופי לאחר פגישה עם הרופאה המטפלת, אישור של הרופאה על התאמה לטיפול וקבלת תכנית טיפולים. לרוכשים תכנית טיפולים, תינתן הנחה. 

תוצאות סדרת טיפולי הטרשה ורידית, ד"ר שרסטיוק

להעלמת נימים וורידים מהרגליים

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

עמוד זה בנושא טיפול בנימים וורידים נכתב ונערך על ידי צוות המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה וצוות הרופאים והמטפלים שלנו וביניהם ד"ר גלינה שרסטיוק. הצוות שלנו בעל ניסיון מצטבר של עשרות שנים ברפואה, בטיפולים אסתטיים ובשירות לקוחות. במרפאת H.CLINIC אסתטיקה ובמרפאת H.CLINIC ילדים ומתבגרים מבצעים טיפולים רבים מבוססים טכנולוגיות לייזר וחומרי מילוי מובילים ואיכותיים. מרפאות H.CLINIC הוכרו על ידי חברת הטכנולוגיות העולמית המובילה קנדלה כמרכז מצויינות רפואי ארציתאריך עדכון אחרון: 04.05.2021

גלילה לראש העמוד