השתלת שיער בישראל – המלצות, יתרונות ושיקולים

חברת "H.CLINIC אסתטיקה" מתגאה בהיותה מרכז רב תחומי לטיפולי לייזר ואסתטיקה ומוקד מצויינות בישראל, בכל הנוגע לטיפולים אסתטיים רפואיים.
אחד מתחומי המומחיות של החברה, בהם כבר בנתה לעצמה מוניטין בארץ, הוא השתלות שיער. ישראל היא מדינה שבה תחום זה נמצא תחת פיקוח משרד הבריאות, המאשר רק לבעלי רישיון לעסוק ברפואה שהוכשרו לכך לעסוק בו.
יש מדינות בהן המצב שונה והפיקוח הרבה פחות הדוק, או שהוא חל רק על חלק מטכניקות השתלת השיער ועל חלקן לא. טורקיה למשל, שנחשבת ליעד נחשק בקרב ישראלים המעוניינים בשיער מלא ושופע, היא אחת המדינות הללו.

במילים אחרות, כל מי שבוחר לעבור השתלת שיער בארץ, מבטיח לעצמו את אחד הדברים החשובים ביותר – ביצוע ההשתלה בידי רופא – מה שלא בהכרח מובטח לו במקומות אחרים.

ייתכן שהיבט זה לבדו פותר את הבעיה לאנשים רבים שמתלבטים איפה לעשות השתלת שיער, אך כמובן, שיש שאלות נוספות שחשוב לענות עליהן ושיקולים נוספים שצריך לקחת בחשבון.
חשוב לזכור, כי השתלת שיער לגברים ולנשים היא הליך רפואי כירורגי, הדורש דרגת מיומנות גבוהה ושילוב של ידע תיאורטי מעמיק ומקיף לצד ניסיון מעשי רב ויד יציבה ודייקנית.

השורות הבאות מציגות את היתרונות של השתלות שיער בארץ, מתארות את התהליך, מפרטות המלצות ושיקולים שחשוב לבדוק אצל כל נותן שירות המציע השתלות שיער בישראל, או בכל מקום אחר בעולם, ועונות על כמה שאלות נפוצות.

למה לבחור בישראל להשתלת שיער? כל היתרונות

  1. מומחיות של מנתחים ישראלים –
    בארץ ההליך מתבצע על ידי רופאים וכירורגים מיומנים ומנוסים ביותר, שעברו הכשרה מקיפה בתחום. הם ידועים ברמת דיוק גבוהה מאד וביכולתם לספק תוצאות באיכות מעולה ורמת בטיחות רפואית מקסימלית.
    לכן, אחד היתרונות הבולטים של ביצוע ההשתלה בישראל, הוא היכולת להגיע לתוצאות במראה טבעי. הטכניקה והדיוק מבטיחים שהשיער המושתל ישתלב בצורה חלקה והרמונית עם השיער הקיים.
  2. טכנולוגיות וטכניקות מתקדמות –
    מאחר שמרפאות ישראליות שמקפידות לעבוד בצורה חוקית, מחויבות לבצע טיפולי השתלת שיער רק על ידי רופאים שהוכשרו לכך, הן אינן יכולות לבדל את עצמן מול מתחרותיהן על ידי "עיגול פינות" בהיבט של הצוות המטפל. זאת, להבדיל מטורקיה למשל, שבה אחת הדרכים בהן מרפאות מבדלות את עצמן בזירה התחרותית הקשוחה, היא באמצעות הוזלת מחיר משמעותית והבטחה להליך מהיר ומיידי – שני משתנים שבאים בהכרח על חשבון רמת המקצועיות של הצוות המטפל ושל תנאי הטיפול ובסופו של דבר – על חשבון איכות הטיפול.

    מרפאות ישראליות מוכרות ואמינות המתמחות ברפואה אסתטית, מבדלות את עצמן באמצעות שימת דגש על האיכות. הן מקפידות להישאר תמיד בחזית הקידמה הרפואית, על ידי שימוש בטכנולוגיות ובטכניקות הטיפול המתקדמות והחדשניות ביותר שקיימות בתחום העיסוק שלהן. זה נכון כמובן, גם בתחום השתלות השיער.

  3. תמחור תחרותי –
    בהשוואה למדינות אחרות, ישראל מציעה עלויות תחרותיות להשתלות שיער, מבלי להתפשר על האיכות.
    בהיבט התמחור, המתחרה העיקרית של ישראל היא טורקיה, אך כבר הוסבר מדוע תמחור זול הוא לא בהכרח משתלם ולפעמים אפילו להיפך – הוא עלול לעלות ביוקר כשמתחילים סיבוכים או כשצריך לתקן את תוצאותיו העגומות של טיפול כושל.
  4. אחוזי הצלחה גבוהים, עדויות חיוביות וסיפורי הצלחה –
    הליכי השתלת שיער המבוצעים בישראל נהנים מאחוזי הצלחה גבוהים.
    מטופלים רבים מדווחים על שיפור משמעותי בצפיפות ואיכות השיער ומביעים רמות גבוהות של שביעות רצון מהתוצאות.
    המלצות חיוביות וסיפורי הצלחה משמשים עדות לאמינותם וליעילותם של ההליכים המוצעים בארץ.

כיצד מתבצע תהליך השתלת השיער?

השתלת שיער היא הליך שמורכב ממספר שלבים:

  1. ייעוץ והערכה ראשונית –
    חשוב לבצע הערכה ראשונית יסודית של דפוס והיקף אובדן השיער אצל המטופל, של ציפיותיו והתוצאות בהן הוא חושק, ושל היכולת לממש אותן מבחינת הימצאות כמות מספקת של שיער באזור ממנו מוציאים זקיקי שיער להשתלה.
  2. בחירת טכניקת השתלת השיער המתאימה –
    ישנן מספר טכניקות המשמשות להשתלות שיער: FUT, DHI ו-FUE. ב"H.CLINIC אסתטיקה", כחלק מתהליך הייעוץ, המומחה מרחיב בפני המטופל לגבי היתרונות והחסרונות של כל טכניקה ביחס למצבו האישי, ומסייע לו לקבל החלטה מושכלת.
  3. קצירת זקיקי השיער מהאזור התורם –
    הזקיקים המושתלים באזור בו מעוניינים לעבות את נפח השיער (האזור המקבל), נלקחים מאזור אחר בגוף המטופל (האזור התורם), שהוא בדרך כלל אחורי וצידי הראש. לאחר וידוא שיש מספיק זקיקים באזור התורם, מוציאים אותם בהליך כירורגי.
  4. השתלת הזקיקים באזור המקבל –
    הזקיקים שנקצרו, מושתלים באזור הרצוי. ישנן טכניקות שבהן ההשתלה מתבצעת במקביל להוצאת הזקיקים מהאזור התורם.
  5. החלמה –
    עוצמת התסמינים שלאחר ההליך (כאב, רגישות ואי-נוחות) וכן, משך הזמן של ההחלמה הראשונית, שבסופה המטופל יכול לשוב לשגרת יומו תלויים מאד בטכניקת הביצוע הנבחרת. ברוב המקרים, החזרה לרוב הפעילויות השגרתיות מתאפשרת תוך מספר ימים עד שבוע מתום ההליך.
    ההחלמה המלאה שבסופה זקיקי השיער המושתלים כבר נקלטו ומוטמעים היטב, עשויה לקחת מספר חודשים.

מה חשוב לוודא כשבוחרים מרפאה לביצוע השתלת שיער?

  • לפני הכל, חשוב לברר מראש שההליך אכן מבוצע על ידי רופא, וכזה שצבר ניסיון רב בתחום וכבר ביצע את ההליך פעמים רבות בעבר לשביעות רצונם של מטופליו הקודמים.
  • בחירה במרפאה בעלת מוניטין, שיכולה להציג הוכחות לטיפולים מוצלחים ולהפנות למטופלים שלה כממליצים, ממזערת באופן משמעותי את הסיכון לטיפול כושל או לתוצאות בינוניות.
  • מומלץ לערוך ביקור במרפאה, להתרשם מתנאי העבודה, מהמכשור הרפואי, מחדרי הטיפולים, ומרמת הניקיון במקום.
  • חשוב לבדוק האם המרפאה מספקת ליווי מלא לאורך כל התהליך והאם הרופא המטפל זמין לשאלות ולפתרון בעיות גם לאחר תום ההליך, במשך כל תקופת ההחלמה.

מומחי "H.CLINIC אסתטיקה" עונים על שאלות נפוצות בנושא השתלת שיער

ש: מהו תהליך ההחלמה לאחר השתלת שיער?
ת: תהליך ההחלמה לאחר השתלת שיער כולל בדרך כלל כמה ימים של מנוחה, ולאחר מכן חזרה הדרגתית לפעילות רגילה. המטופלים מקבלים הנחיות ברורות ומפורטות לטיפול מייד לאחר ההשתלה, כולל עצות לניקוי האזור המושתל ולקידום הריפוי.

ש: האם יש תופעות לוואי להשתלת שיער?
ת: כמו לכל הליך כירורגי, להשתלת שיער עשויות להיות כמה תופעות לוואי זמניות, כולל נפיחות קלה, אדמומיות או גירוד. תופעות הלוואי הללו חולפות בדרך כלל תוך מספר ימים עד שבועות לאחר הניתוח.

ש: כיצד אוכל לשמור על תוצאות השתלת השיער שלי?
ת: לאחר השתלת שיער, חשוב לעקוב אחר ההנחיות שסופקו על ידי המנתח, הכוללות טכניקות עדינות לרחצת השיער, הימנעות מחשיפה מופרזת לחום או לאור השמש ומביצוע פעילות גופנית מאומצת, אופן הנחת הראש בזמן השינה, ושימוש בתרופות ובתכשירים שנקבעו בהתאם להמלצה.

בשורה התחתונה, השתלת שיער בישראל היא פתרון אמין, בטוח ויעיל לאנשים המתמודדים עם התקרחות ואובדן נפח שיער, ולהפתעת מטופלים רבים, גם לא מאד יקר, כשלוקחים בחשבון את המשתנים החשובים.

אנו, ב"H.CLINIC אסתטיקה" משלבים את המומחיות שלנו בהשתלת שיער עם טכנולוגיות מתקדמות, על מנת לספק לכם תוצאות טבעיות ואסתטיות, מהן תוכלו ליהנות שנים ארוכות.
המחויבות שלנו למצוינות ולשביעות רצון מטופלינו מייחדת אותנו כמרפאה אמינה ובעלת מוניטין להשתלת שיער בישראל.

מעוניינים במידע נוסף? רוצים לקבוע תור? צרו עמנו קשר:
בטלפון 073-794-3560 | בדוא"ל [email protected] | בהשארת פרטים בעמוד "צור קשר"

גלילה לראש העמוד