סקין בוסטר – המדריך המלא

האפקט המדהים על עור הפנים

סקין בוסטר מזמן הפך לטיפול אסתטי שכיח ביותר לשיקום הפנים והצוואר, ובצדק! הסקין בוסטר הוא ללא ספק פתרון חדשני להשבת רעננות לעור בצורה מהירה ביותר, במקרים רבים מיידית. בכל טיפול מילוי קמטים בחומצה היאלורונית, טיפולים שונים בבוטוקס או טיפול פיסול פנים אחר, הטיפול לא יהייה מושלם ללא דאגה אמיתית למרקם העור שלך – פה בדיוק נכנס הסקין בוסטר לפעולה ועושה את העבודה בצורה לא פחות ממצויינת. מעבר להשפעתו של טיפול סקין בוסטר על מרקם העור, חיוניות העור וסיוע משמעותי בטשטוש קמטים וקמטוטים, סקין בוסטר איכותי מסייע בטשטוש צלקות אקנה ובשיקום נזקי שמש ועישון. במאמר זה נציג לכם מהו טיפול הסקין בוסטר, איך עובד הטיפול, יתרונות הסקין בוסטר לצד תופעות הלוואי הזניחות שלו, ולבסוף כמה יעלה לכם התענוג אצל אחד הרופאים שלנו במרפאות H.CLINIC.

איך עובד סקין בוסטר?

ככל שאנחנו מתבגרים כמות החומצה ההיאלורונית בגופנו הולכת ופוחתת וכתוצאה מכך אנחנו מאבדים חלק משמעותי מהמים החיוניים כל כך לעור שלנו. במסגרת טיפול סקין בוסטר מוזרק חומר לשכבות העמוקות יותר של העור בצפיפות די גבוהה. החומר שמוזרק סופח מולקולות מים ומעודדת ייצור סיבי קולגן בעור ובכך גורמת לעור להראות צעיר, רענן וזוהר הרבה יותר. בנוסף, התהליך שמתרחש במסגרת טיפול סקין בוסטר בעור תורם לשמירת הלחות בעור לטשטוש קמטוטים רבים – זה פשוט עובד מצויין.

איך מתבצע טיפול סקין בוסטר

סקין בוסטר הוא טיפול אסתטי להצערת העור ומיצוקו. שיטת הטיפול מבוססת על שיטת המזותרפיה הוותיקה ומטרתה להרוות את העור מבפנים ולזרז תהליך ריפוי עצמי כתגובה להזרקות הצפופות שאנו נעשה לך (לא זה לא כואב!) . במהלך טיפול סקין בוסטר מוזרקת לעור חומצה היאלורונית שברובה אינה מצולבת. המשמעות היא שהמולקולות של החומצה ההיאלורונית אינן קשורות האחת לשנייה וכתוצאה מכך הן מצליחות לספוח מולקולות מים הקיימות בעור ובכך לגרום לכמות מים גדולה להגיע לאזור המוזרק – זה סוד הקסם. תהליכים אלו גורמים להתפחת העור ובהתאמה למראה צעיר ורענן. ההזרקות במהלך הסקין בוסטר נעשות תחת אלחוש מקומי (זה לא חובה) כך שההליך נוח, מהיר, פשוט יחסית להזרקות אחרות ואינו כרוך בכאב או סבל. טיפול סקין בוסטר אורך כעשרים דקות, לאחריו תיתכן רגישות קלה באזור המטופל שצפוייה לחלוף לאחר מספר שעות עד מספר ימים בודדים. מעבר לזה אין סודות!

יתרונות הטיפול בסקין בוסטר

סקין בוסטר נחשב לשיטה מהפכנית המותאמת לטיפול באזורים שונים בגוף וביניהם צוואר, מחשוף, גב כף היד וכמובן הפנים. טיפול סקין בוסטר מתחת לעיניים למשל ימריץ את ייצור הקולגן שהתרוקן וייגרום להיווצרות חריצים מתחת לעיניים, לפיכך לטיפול נכון בסקין בוסטר מספר יתרונות חשובים:

יתרון ראשון – טיפול סקין בוסטר מעודד ייצור סיבי קולגן וחומצה היאלרונית בעור ובכך מספק אפקט אנטיאייג'ינג לטווח ארוך.

יתרון שני – טיפול סקין בוסטר מזין את העור בלחות, הופך אותו לרך כבר מהטיפול הראשון ומשפר את טקסטורת העור.

יתרון שלישי – סקין בוסטר גורם למשק מים מאוזן בעור שהוא תנאי הכרחי לעור בריא, חיוני וזוהר. 

יתרון רביעי – טיפולי סקין בוסטר מועילים ומשפרים נראות של צלקות אקנה וכן בטיפול בעור הסובל מנזקי שמש ונזקי עישון.

שיפור משמעותי במראה הפנים

אחד החששות המרכזיים שמונעים מאיתנו לטפל בהזדקנות העור הוא הפחד מניתוח או מטיפול משמעותי אחר באמצעות לייזר או טכנולוגיות אחרות. בניגוד להליכים שיכולים להיות לא נעימים, כואבים וכאלה שזמן ההחלמה שלהם ארוך ומייגע- סקין בוסטר פשוט, אינו כואב ומאפשר לחוות את ההתרגשות של צפייה בשינוי בעור מלפני הסקין בוסטר ואחריו באופן כמעט מיידי. מטופלים שעברו טיפול סקין בוסטר בעקבות חוסר שביעות רצון מקמטים וקמטוטים חוו שיפור משמעותי במראה הפנים. 

סקין בוסטר תופעות לוואי

תופעות הלוואי מטיפול סקין בוסטר מצומצמות מאוד עד ללא תופעות לוואי בכלל. בטיפול הסקין בוסטר מוזרקת לעור חומצה היאלורונית, שהיא חומר טבעי שנמצא בגופנו ולכן לרוב לטיפול לא יהיו תופעות לוואי כלל. תופעות הלוואי שכן קיימת אפשרות שנבחין בהן לאחר סקין בוסטר הן שטפי דם מקומיים או נפיחות, אך אלה יחלפו לאחר מספר ימים בודדים.

קליק לפגישת התאמה ללא עלות עם רופא

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

האם טיפול סקין בוסטר בטוח?

כדי לקבל תוצאות טובות ומספקות לאחר טיפול סקין בוסטר חשוב לוודא שהטיפול מתבצע על ידי רופא מנוסה המשתמש בחומרים איכותיים. סקין בוסטר מתאים לכל גווני העור והוא נחשב לטיפול פשוט המשיג תוצאות משמעותיות ואינו דורש היערכות מורכבת. דוגמא טובה היא טיפול המתבצע בסקין בוסטר מבית רסטילן. רסטילן הוא חומר ג'ל קריסטלי נקי, העשוי ממולקולות סוכר הנוצרות באופן טבעי בגוף האדם. מחקרים רבים נערכו ועודם נערכים כדי לוודא כי סקין בוסטר רסטילן (רסטילן בוסטרס) הינו בטוח ויעיל וכן יותר מ-10 מיליון הזרקות סקין בוסטר רסטילן בוצעו ברחבי העולם ב-25 השנים האחרונות. לפיכך צוות הרופאים של H.CLINIC אסתטיקה מרבה להשתמש בסקין בוסטר מבית רסטילן.

מתי נראה תוצאות לאחר סקין בוסטר

את תוצאות טיפול הסקין בוסטר ניתן לראות כבר לאחר ימים בודדים ואנחנו מגימים פה, בהרבה מקרים אפשר לראות תוצאות לאחר מספר שעות מתום הטיפול. כבר מהטיפול הראשון העור יהפוך להיות מלא ברק, אלסטי ומוצק יותר. יחד עם זאת, מומלץ לעבור סקין בוסטר נוסף חודש לאחר מהטיפול הראשון כדי לקבל תוצאה טובה יותר לטווח ארוך יותר. תוצאות טיפול סקין בוסטר נשמרות בין שישה לעשרה חודשים. האפקט של סקין בוסטר נבנה באופן הדרגתי מטיפול לטיפול ולכן המלצתנו היא לסדרה של 2-3 טיפולים עוקבים במרחק של 2-4 שבועות זה מזה.

מותגי סקין בוסטר נבחרים

רסטילן סקינבוסטרס – לרסטילן סקינבוסטרס די הרבה אפשרויות לטיפול באזורים שונים בגוף: סקין בוסטר לאזור פנים, סקין בוסטר לצוואר, סקין בוסטר לגב כף היד ומחשוף (décolletage) וכן סקין בוסטר לשיפור מראה ומרקם עור פגום, כתוצאה מצלקות פוסט-אקנה או מנזקי השמש. מיותר לציין כי כל החומרים שבשימוש במרפאות H.CLINIC אסתטיקה הם בעלי אישור משרד הבריאות (אמ"ר), ה- FDA האמריקני וה- CE האירופאי.

טיפול סקין בוסטר

זמן הטיפול? 25 דקות.

כמה טיפולים? טיפול 1 ועד 3 טיפולים – תלוי בפגישת ההתאמה לטיפול עם הרופא.

רמת הכאב? הטיפול כמעט ולא מורגש עם אילחוש מקומי.

כמה זמן נשמרות התוצאות? בטיפול סקין בוסטר נשמרת עד 12חודשים (תלוי בסוג החומצה).

כמה עולה טיפול סקין בוסטרס? החל מ-1,499 ש"ח, נשמח לספק לך הערכת מחיר, השאירי פרטים בטופס באתר. 

כמה עולה סקין בוסטר?

עלות טיפול סקין בוסטר משתנה בין מטופל למטופל ולפני כן חובה היוועץ ברופא המטפל. ככלל טיפול בסקין בוסטר נחשב זול יותר מטיפול בחומצה היאלורונית ומחירו ייקבע לפי כמות החומר המוזרקת. במרפאות H.CLINIC רופא אישי ייעץ לך על סוג הסקין בוסטר הנכון לך וכל כמות המזרקים המומלצת לך במקרה שלך, ברוב במקרים יוזרקו 1-2 מזרקים. כאמור לרוב המטופלים שלנו אנו נמליץ על סדרת טיפולים מבוססת 2 מפגשים לפחות – במסגרת סדרת הטיפולים יתואמו המפגשים עם הרופא המטפל, תוכלי לראות את תוצאות הטיפול בצורה משמעותית. עלות הטיפול בסקין בוסטר מתחילה מ-1499 ש"ח.

איך להתכונן לטיפול סקינבוסטרס

לקראת טיפול סקינבוסטרס יש להיפגש עם הרופא המטפל בכדי לבדוק התאמה לטיפול, להתייעץ לגבי התוצאה הנדרשת ולהחליט יחד עם הרופא באילו חומרי מילוי לבחור – יש הרבה חומרי מילוי ויש להתאים חומר אשר מתאים לך באופן אישי. צריכים לזכור כי ישנם מותגי סקינבוסטרס מסוגים שונים, ולכל אחד מהם יתרונות וחסרונות. לאחר שמחליטים על המותג המתאים לך יש לוודא כמובן שהגוף אינו מפתח כלפיו אלרגיה או תופעות לוואי שונות. 

להחדיר חיוניות לעור עם סקינבוטרס

מהניסיון הרב שלנו, טיפול סקין בוסטר הוא אחד הדרכים האפקטיביות ביותר להחדיר חומרים חיוניים לשכבות העור העמוקות, באופן שלא ניתן לקבל על ידי חומרים פעילים או טיפולים קוסמטיים אחרים ללא זמן החלמה כלל. טיפול בסקין בוסטר על ידי רופא מיומן ישפר את המראה הכללי של העור, את טקסטורת העור, ויגרום לעור מיד לאחר הטיפול להיראות צעיר יותר וחלק יותר מבלי לשנות את תווי הפנים הטבעיים שלו. צוות הרופאים והמטפלים של מרפאות H.CLINIC ישמח לספר לכם יותר ואף לתאם לך פגישה עם אחד הרופאים המובילים שלנו לבדיקת התאמה והתייעצות לפני טיפול. נשמח לקבל אותך, אך ורק במידה ונמצא אותך מתאימה לטיפול.

קליק לפגישת התאמה ללא עלות עם רופא

מאמר זה בנושא סקין בוסטר נכתב ונערך על ידי צוות המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה וצוות הרופאים והמטפלים שלנו וביניהם ד"ר גלינה שרסטיוק, ד"ר מיכל וישורון וד"ר אביקם הראל. הצוות שלנו בעל ניסיון מצטבר של עשרות שנים ברפואה, בטיפולים אסתטיים ובשירות לקוחות. במרפאת H.CLINIC אסתטיקה ובמרפאת H.CLINIC ילדים ומתבגרים מבצעים טיפולים רבים מבוססים טכנולוגיות לייזר וחומרי מילוי מובילים ואיכותיים. מרפאות H.CLINIC הוכרו על ידי חברת הטכנולוגיות העולמית המובילה קנדלה כמרכז מצויינות רפואי ארציתאריך עדכון אחרון: 09.09.21

גלילה לראש העמוד