חומצה היאלורונית בצידי האף

חומצה היאלורונית בצידי האף

הזרקת חומצה היאלורונית בצידי האף נמנית על הפעולות השכיחות בתחום, ומטרתה לטפל בקפלים הנוצרים בשל צניחה של הלחיים. אכן, עם השנים ישנה ירידה בכמות השומן התת עורי כמו גם בייצור אלסטין, קולגן וחומצה היאלורונית בגוף, דבר המתבטא בסימני הזדקנות העור ובהם ירידת נפחים, צניחת רקמות, קמטים וקמטוטים. יחד עם זאת, הזרקה של חומצה היאלורונית להרמת הלחיים וכן טיפול בקפלים, יכולים בהחלט להביא להשבת המראה הצעיר והאסתטי לאזורים אלו של הפנים.

האם החומצה ההיאלורונית מטפלת בקמטים?

בטיפול זה מנצלים את יתרונותיה של החומצה ההיאלורונית ובפרט את יכולתה של כל מולקולה למשוך אלפי מולקולות מים אליה ומכאן להשיב נפחים, לחות וגמישות לעור. אכן, החומצה מיוצרת באופן סינתטי במעבדות משמשת עבור הוספת נפח ללחיים, טיפול בלחיים שקועות, כמו גם למילוי שקעים בצידי האף, החלקת וטשטוש קמטים ועוד. את תוכנית הטיפול המתאימה ביותר צריך לבנות רופא מיומן ובעל ניסיון, עם הבנה מעמיקה של אנטומיה ומבנה הפנים, וכמובן בעל הסמכה להזרקת חומצה היאלורונית. לאור ניסיונו של הרופא ורצונות המטופל/ת יוחלט על דרך ההתערבות הנכונה שלא פעם מתייחסת על מכלל אזור והגורמים לבעיה האסתטית בצידי האף, להבדיל מטיפול נקודתי בלבד בקפלים. בנוסף, ייתכן מאוד שבפגישת האבחון והייעוץ יתברר שכדאי "לנצל את ההזדמנות" על מנת להעניק לפנים טיפול כולל יותר, אשר יקנה תוצאות טבעיות ונאות.

האם ניתן לשפר את מראה האף?

מלבד הזרקת חומצה היאלורונית בצידי האף, כיום ישנה אפשרות לשפר את מראה האף עצמו בתהליך שנקרא גם "פיסול האף" או "פיסול אף ללא ניתוח". עד לפני מספר שנים, תיקון של פגמים אסתטיים באף נעשה רק באמצעות ניתוח, על כל המשתמע מכך מבחינת הסיכונים, ההחלמה, העלויות, תוצאות הקבועות – שלעיתים לא היו לשביעות רצונם של המטופלים. ואולם, באמצעות חומצה היאלורונית ניתן כיום לשפר את מראה האף ללא ניתוח, למשל ליישר בליטות, לתקן פגמים, לקבל אף יותר סולד, להקנות מראה של עצם מיושרת וכדומה. בדומה להזרקה בצידי האף גם כאן עושים שימוש בקנולה עדינה המפחיתה מאוד את הסיכוי לכאבים, כאשר המינונים, הסמיכות והחומר עצמו נבחרים בהתאם למטרות הטיפול.

למה חומצה היאלורונית בצידי האף?

להזרקה של חומצה היאלורונית בצידי האף יש מספר יתרונות חשובים. ראשית, בניגוד לבוטוקס שלא פעם הביא לתלונות על היווצרות קמטים בטיפול זה, הדבר אינו קיים בחומצה היאלורונית המאפשרת התייחסות ופתרון כוללניים לבעיה האסתטית. בנוסף, בעוד שהתוצאות טיפול בוטוקס מחזיקות בממוצע כארבעה חודשים, הרי שחומצה ההיאלורונית מתפרקת לאט ותוצאותיה נשמרות בממוצע בין שנה וחצי לשנתיים. מעבר לכך, מדובר בטיפול בטוח מאוד עם תוצאות מיידיות, מאחר שהן זמניות ניתן יהיה כעבור זמן לחדש ולרענן את המראה בהתאם לשינויים במראה הפנים. למידע נוסף על הזרקת חומצה היאלורונית בצידי האף, לקבלת הצעת מחיר טלפונית ולקביעת פגישה במרכז שלנו, הנכם מוזמנים לפנות אלינו ב- 0737943560.

קליק אחד ומתחילים

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מאמר זה בנושא חומצה היאלורונית בצידי האף נכתב ונערך על ידי צוות המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה וצוות הרופאים והמטפלים שלנו וביניהם ד"ר מיכל ישורון וד"ר אביקם הראל. הצוות שלנו בעל ניסיון מצטבר של עשרות שנים ברפואה, בטיפולים אסתטיים ובשירות לקוחות. במרפאת H.CLINIC אסתטיקה מבצעים מגוון טיפולים מבוססים טכנולוגיות לייזר וחומרי מילוי מובילים ואיכותיים. מרפאות H.CLINIC הוכרו על ידי חברת הטכנולוגיות העולמית המובילה קנדלה כמרכז מצויינות רפואי ארציתאריך עדכון אחרון: 1.4.2021.

גלילה לראש העמוד