חומצה היאלורונית בסנטר

חומצה היאלורונית בסנטר וקו הלסת

חזות נאה וצעירה של הפנים מושפעת רבות ממראה הסנטר וקו הלסת, מהיותם מתוחים ומודגשים. אבל עם השנים הסנטר וקו הלסת מאבדים מהמתאר שלהם והופכים רפויים, לא אחידים ומדולדלים ובסופו של דבר גורמים לנו להיראות מבוגרים יותר. כנגד בעיה זו, במרפאות מרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה H.CLINIC מציעים טיפולי חומצה היאלורונית בסנטר וחומצה היאלורונית בקו הלסת, שיכולים להתאים גם לקפלי מריונטה בין הסנטר לשפה התחתונה ולמקרים של סנטר כפול.

האם אפשר לבצע טשטוש קו סנטר?

עם השנים הסנטר וקו הלסת מאבדים מהחדותם הופכים להיות יותר רפויים, לא אחיד ומטושטשים. בעיה זו נוצרת בין היתר עקב ירידה בכמות הייצור של אלסטין וקולגן ברקמות הרכות, האחראים על גמישות העור ומיצוקו. בעבר מצבים אלו טופלו על ידי ניתוח, אולם בימינו לא אחת ניתן לפתור את הבעיה באופן שאינו פולשני, בעזרת הזרקה של חומצה היאלורונית. החומצה מעודדת ייצור של קולגן ואלסטין, מגמישה ומותחת את עור הפנים ומעניקה לסנטר ולקו הלסת מראה צעיר, מותאם למבנה הפנים.

עיצוב הסנטר וקו הלסת

בעזרת הזרקת חומצה היאלורונית לרקמות עור עמוקות, במרפאה שלנו, ניתן לעצב מחדש את הסנטר וקו הלסת. החומצה מעניקה נפח נוסף לאזורים נפולים וכך גורמת למיצוקם, מתיחתם, הרמתם ועיצובם מחדש, עם הדגשה של הסנטר ומתיחת כל קו הלסת. הטיפול מדגיש את הקו התחתון של הלסת והסנטר ומעניק להם זוויות חדות וברורות, באופן מותאם לתווי הפנים ובכך מצעיר אותם. כל זאת עם בהליך פשוט ובטוח שמאפשר תוצאות ניכרות כבר לאחר זמן קצר במיוחד. יש לציין כי קיימים מקרים שבהם להשלמת המראה יש צורך בהזרקת חומרי מילוי גם בעצמות הלחיים. בנוסף, במידת הצורך ניתן לשפר את התוצאות על ידי טיפולים נוספים כמו טיפול מיצוק באמצעות גלי רדיו או במקרה של סנטר כפול על ידי הזרקה של חומר מיוחד ממיס שומנים.

יתרונות השימוש בחומצה היאלורונית

בחירה בחומצה היאלורונית ייחודית למיצוק הסנטר וקו הלסת כדאית בזכות מספר יתרונות. קודם כל מדובר בחומר המוכר לגוף שלנו, מאוד דומה לחומצה היאלורונית שהגוף מייצר באופן טבעי. בתור שכזה הוא מעלה את כישורי הספיגה בגוף ומקטין באופן ניכר את הסיכוי לתגובות אלרגיות או התפתחות של רגישות. כמו כן לחומצה היאלורונית יש יכולת מרשימה בספיחת מים. יכולת זאת גורמת למתיחת ומיצוק העור ומעלימה קמטים באזור המטופל, ומעודדת באופן טבעי ייצור של אלסטין וקולגן האחראים על גמישות העור. כל זאת כאמור בהליך פשוט וממוקד שאינו נדרש בהתאוששות או בתקופת החלמה, ועם תופעות לוואי זמניות מזעריות לצד תוצאות שנשמרות לאורך חודשים ארוכים.

קליק ומתחילים טיפול בסנטר ובקו הלסת

להזמנת תור לטיפולי חומצה היאלורונית בסנטר ובקו הלסת, לקבלת הצעת מחיר, לעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, בבקשה השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם H.CLINIC בטלפון 0737943560 או באימייל [email protected].

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מאמר זה נכתב ונערך על ידי צוות המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה וצוות הרופאים והמטפלים שלנו. הצוות שלנו בעל ניסיון מצטבר של עשרות שנים ברפואה, בטיפולים אסתטיים ובשירות לקוחות. במרפאת H.CLINIC אסתטיקה ובמרפאת H.CLINIC ילדים ומתבגרים מבצעים טיפולים רבים מבוססים טכנולוגיות לייזר וחומרי מילוי מובילים ואיכותיים. מרפאות H.CLINIC הוכרו על ידי חברת הטכנולוגיות העולמית המובילה קנדלה כמרכז מצויינות רפואי ארציתאריך עדכון אחרון: 22.4.2021

גלילה לראש העמוד