נשירת שיער אצל גברים

נשירת שיער אצל גברים – טיפול אפקטיבי

כל גבר שמתחיל לאבד את השיער שלו ברמת התקרחות כזו או אחרת, יודע שמדובר בחוויה לא נעימה. גם אם לא יודה בכך בפני עצמו, לשיער הראש יש השפעה משמעותית על שביעות רצונו ממראהו, על האופן שבו הוא חושב שאחרים תופסים אותו, ומכאן גם על ביטחונו העצמי. אין פלא איפה שלא מעטים מחפשים עבור נשירת שיער אצל גברים טיפול אפקטיבי, כפי שניתן לקבל במרפאת H.CLINIC.

 

למה דווקא אצלנו?

אולי אתם כבר יודעים שישנם מספר סוגי טיפולים עבור נשירת שיער גברית, כגון טיפול תרופתי, דיקור סיני, השתלת שיעור וטיפולי PRP. יחד עם זאת, עבור כל אדם צריך להתאים את הטיפול הנכון לו, ובין היתר צריך לקחת בחשבון את הגיל, רמת ההתקרחות, סיבות אפשריות להתקרחות, רצונות אישיים, מטרות ועוד. יתר על כן, חלק מההליכים הינם יותר מורכבים ומצריכים ניסיון רב ובקיאות מעמיקה. זה בדיוק מה שמציעה לכם המרפאה שלנו, אשר הצוותים שלה מחזיקים בניסיון עשיר ביותר בטיפולים אסתטיים בכלל, ובטיפולים נגד התקרחות בפרט.

אנו תמיד מקפידים להעמיד לרשותכם את מיטב אנשי המקצוע, המכשור, הציוד והחומרים, לרבות החידושים והעדכונים האחרונים בתחום. בנוסף, אנו חותרים תמיד לשירות מושלם וזהו המוטו העיקרי שלנו, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שיש מי שמלווה אתכם לכל אורך הדרך ונותן פתרונות מותאמים אישית. אנו תמיד מקפידים שתדעו מה הן התוצאות הצפויות, ההחלטות המקצועיות וסיבותיהן, הסיכונים ושאר ההיבטים של טיפול נגד נשירת שיער לגברים. הכל לשביעות רצונכם המלאה ובשיתוף פעולה קרוב ומלא.

 

הטוב ביותר שאפשר לבקש

טיפול נגד נשירת שיער מבוצע במרכז שלנו על ידי ד"ר מיכל ישורון, המחזיקה בניסיון רב בכל הקשור לשיקום השיער – כולל טיפולי PRP. ד"ר ישורון אמוני על טיפולי PRP לשיער ולפנים, ולאורך השנים רכשה בקיאות מעמיקה בטיפולי שיקום שיער, בין אם מדובר במטופלים שלא עברו השתלה או שעברו השתלת שיער ומעוניינים בטיפולי תחזוקה.

ובאשר לטיפולי PRP, מדובר בטיפולים המבוצעים לרוב כחלק אינטגרלי להשתלות שיער לצורך חיזוק של הזקיקים המושתלים, וכדי לחדש את צמיחתם של זקיקים חדשים. זהו תהליך מובנה המתחיל באיסוף דם מהגוף בכמות הולמת בבדיקת דם שגרתית, ולאחר מכן שימוש הצנטריפוגה לבידוד של תאי דם אדומים. כך מתקבלת פלזמה מועשרת מאוד עם יעילות מוכחת מבחינה קלינית, אשר בשלב האחרון מחדירים אותה לקרקפת בתהליך מהיר ופשוט.

לפרטים נוספים על טיפול נגד נשירת שיער אצל גברים, ולקביעת פגישת ייעוץ ואבחון, פנו אלינו בטלפון 077-230718.

גלילה לראש העמוד