הסרת קעקועים בכל הצבעים עם הלייזר המתקדם ביותר

הסרת קעקוע בכל הצבעים

הקעקוע שלך כבר לא לתמיד. היום באמצעות טכנולוגייה מתקדמת מבוססת לייזר באורכי גל שונים ניתן להסיר קעקועים בכל הצבעים, ובכל הצורות ולהחזיר את העור לאותו לכמעט המצב בוא היה לפני הקעקוע. התהליך מבוסס על טיפולים קצרים ויעילים ובתוך סדרה של מספר טיפולים הצבעים הולכים ודוהים עד לתוצאה הרצויה הסרת הקעקוע. הפרטים בהמשך....​

האם הקעקוע שעשיתם בגיל 16, או בטיול שאחרי הצבא כבר לא רלוונטי? הבת שלך שאלה "מה זה הפרפר הזה על הזרוע שלך?", "איפה אני עושה כזה קעקוע?", אפשר היום להסיר את הקעקוע השחור או הצבעוני מהגוף באמצעות טכנולוגית לייזר מתקדמת.

קעקועים בהסטוריה
כתובת הקעקע, או קעקוע הוא סוג של שרטוט המוטבע בגוף אשר נעשה בעיקר באמצעות דיו, או לפעמים באמצעות צבעים אחרים המוחדרים מתחת לשכבות העור. לרוב כתובת הקעקע נעשת מתוך רצון לקשט את הגוף בצורה אופנתית, אך לפעמים משתמשים בקעקוע לצורך סימון. הקעקוע מסמל אצל אנשים סוג של ייחודיות, קישוט, ואף מעמד או השתייכות דתית בשל האמונה כי קעקוע יכול להשפיע על מהלך חיינו. במקרים מסויימים משתמשים בקעקועים בצרכים רפואיים, בעיקר על מנת לסמן מיקום מדוייק על הגוף שיוכל להישמר בצורה קבועה לאורך זמן.

קעקועים ביהדות "וכתובת קעקוע לא תתנו בכם"

"וכתובת קעקע לא תתנו בכם" הוא מקור האיסור לבצע קעקועים (ויקרא יט, כח). טעם האיסור הוא כדי להרחיק מעבודה זרה, שכך היה דרך עובדי עבודה זרה לקעקע על גופם את היותם שייכים לאותה עבודה זרה. לכן לא מעט גברים ונשים אשר עוברים תהליך התחזקות וחזרה בתשובה מקפידים לעבור תהליך של הסרת קעקוע.

הצורך להסיר קעקועים
אצל אנשים רבים הצורך להסיר קעקוע נובע מכך שהקעקוע נעשה לפני שנים, הוא לא עדכני, לפעמים אף דהוי באופן משמעותי ולא אסתטי. אצל אחרים הצורך נובע מדוגמא אישית לילדים, או אי נעימות במקום העבודה. מטופלים מעטים מסירים קעקוע שלא נעשה כמו שציפו או גרם להצטלקות לאחר מספר שבועות או חודשים.

הסרת קעקועים בעבר
למרות שלאורך שנים הקעקוע נתפס כקבוע ולא ניתן להסרה. במשך השנים עד התפתחות הטכנולוגיה היו ועדיין מבוצעים ניתוחים להסרת קעקוע המשלבים חומצות כמו TCA אשר מקלפת שכבות עור עד לקילוף הקעקוע. טיפול זה כרוך בהרדמה כללית או מקומית, תקופת החלמה די ארוכה ועוד תופעות לוואי נוספות. בעשורים האחרונים החלו להופיע טכנולוגיות שונות להסרת הקעקועים מבוססות לייזרים. קרן הלייזר מצליחה להגיע לפיגמנט/צבע הקעקוע ולהשפיע/לזרז את תהליך הפירוק שלו. הלייזרים הראשונים שהופעלו בנושא הם לייזרים מסוג Q-Switch והחלו לפעול כבר משנות ה-90 המוקדמות. ואכן, לייזרים אלו ידעו להגיע לפיגמנט השחור בעיקר, ופיגמנטים כהים נוספים אך לא לקעקועים צבעונים. ברבות השנים עם התפתחות הטכנולוגיה נוספו טכנולוגיות לייזר בעלות אורכי גל נוספים אשר מצליחים להסיר צבעים נוספים עד לרמת של פירוק מלא של הקעקוע.

היום אפשר להסיר את כל גווני הדיו עם טכנולוגיה מובילה

בשוק יש מספר טכנולוגיות להסרת קעקועים והן מתעדכנות מידי מספר שנים. ללא ספק, הטכנולוגיה היעילה ביותר והאיכותית ביותר להסרת קעקועים היא טכנולוגיית ה-PICOWAY מבית קנדלה. ה-PICOWAY בעל מספר אורכי גל שונים, בעלי פולסים קצרים ומהירים ביותר (מהירים פי 1000 ממכשירים אחרים), וכן בעלי עצמת פולס גדולה במיוחד, בטח בהשוואה לטכנולוגיות אחרות. 

המכשיר מצליח להסיר קעקועים בכל הצבעים בצורה יעילה (למשל הצבע הירוק והכחול הבהיר). טכנולוגיית ה-PICOWAY מפרקת את הקעקוע לחלקיקים זעירים באמצעות פולסים של טריליונית השנייה מאפשרת להיפרד מהקעקוע ביעילות וללא תופעות לוואי. לפיכך בשל היכולות הטובות ביותר של טכנולוגית ה-PICOWAY מיטב המרפאות בעולם בוחרות בו כטכנולוגיית הדגל שלהם.

ישנן טכנולוגיות לא מעטות להסרת קעקועים בלייזר אשר התפתחו מאוד עם השנים. טכנולוגיות מתקדמות להסרת קעקועים בלייזר הן בודדות והם משתנות ומתפחות עם הזמן מבחינת מהירות הלייזר ואיכות התוצאות אותן היא מאפשרת. אך היום, הטכנולוגייה יעילה ביותר והאיכותית ביותר להסרת קעקועים הוא מכשיר ה-PICOWAY. לטכנולוגיית ה-PICOWAY מובנים 3 אורכי גל שונים, בעלי פולסים קצרים ומהירים ביותר (מהירים פי 1000 ממכשירים אחרים), וכן בעלי עצמת פולס גדולה במיוחד, בטח בהשוואה לטכנולוגיות אחרות.

  • אורך גל 1064 – להסרת קעקועים בגוונים שחור, סגול, כחול כהה וחום
  • אורך גל 532 – להסרת קעקועים בגוונים אדום, צהוב, כתום
  • אורך גל 785 – להסרת קעקועים בגוונים ירוק, כחול בהיר, טורקיז

יתרונות הטיפול ב-PICOWAY להסרת קעקועים
• הסרת קעקועים כהים והסרת קעקועים צבעוניים וכן קעקועים עמידים אשר בעבר טופלו בלייזר אחר.
• הסרה לאחר מספר מועט של טיפולים יחסית לכל הטכנולוגיות האחרות.
• נוחות טיפול אופטימלית היות והלייזר הוא לייזר קר.
• חזרה מיידית לשגרה.
• הסרת הקעקוע בלייזר מתאימה לכל סוגי הקעקועים ומאפשרת הסרה שלהם לצמיתות לאחר מספר טיפולים.

מוזמנים להשאיר פרטים וצוות היועצים שלנו יחזור עם כל הפרטים הנדרשים לכם.

בהצלחה, צוות H.CLINIC.

גלילה לראש העמוד