מילוי שפתיים – המדריך המלא

מילוי שפתיים הוא טיפול שכיח ומבוקש במרפאות H.CLINIC אסתטיקה. השפתיים שלנו, מאז ומתמיד, ממלאות תפקיד חשוב ומרכזי באסתטיקת הפנים, ויתרה מכך – שפתיים בשרניות, שפתיים מלאות וסימטריות משדרות מראה חושני, מראה נשי ובעיקר רענן, כזה שתורם רבות גם לביטחון העצמי שלנו ובוודאי מהווה בסיס למחמאות מכל עבר. מעבר להיותם שכיחים, טיפולי עיבוי שפתיים פשוטים ביותר לביצוע, בשל מיעוט תופעות הלוואי שלהם וריבוי תוצאות מרשימות במידה והטיפול מבוצע על ידי רופא מנוסה. מגוון חומרי המילוי וסוגי הטיפולים המתאימים לעיבוי שפתיים הוא רחב, לפיכך אנו נקפיד במאמר זה לספר לכן על התהליך, על הרופאים שלנו ועל החומרים בהם אנו מקפידים להשתמש במרפאות H.CLINIC אסתטיקה.

כאמור, שפתיים עבות מקבלות מראה חושני וסקסי, תוכלו להבחין בנשים כמו אנג'לינה ג'ולי, אשר הפכה לסמל לא מעט בזכות אותן שפתיים בשרניות ומלאות. לעומת השפתיים הבשרניות והמעוצבות, שפתיים צרות ודקות או חסרות סימטריה לעיתים בעלות דימוי מבוגר הרבה יותר ולעיתים אף עצוב וכעוס. אנו רואים שנשים רבות מחפשות ללא הרף אחר רופאים מנוסים אשר יוכלו לסייע בעיצוב מחדש של השפתיים, למלא ולעבות אותן, ליישר ולתקן את האסימטריה ולהעניק לשפתיים נוכחות ובולטות רבה יותר. רופאי H.CLINIC הם בדיוק מה שאתן מחפשות. 

מילוי שפתיים

השפתיים עשויות קפלים של שרירים ושל עור המקיפים את הלוע שלנו ואת חלל הפה שלנו. פני השטח של השפתיים מורכבים משפה עליונה ושפה תחתונה כאשר נקודת החיבור בין השפה העליונה לשפה התחתונה נקראת "דגשה". האזור הנראה לעין של השפתיים עטוף ברקמת עור, רקמה אשר הופכת בהדרגה לרקמה יותר רירית כמו האזור האחורי של הפה. צוות הרופאים של מרפאות H.CLINIC מאמינים כי כדי שהשפתיים יראו אטרקטיביות יש לקחת בחשבון מספר הנחות בסיסיות:

1. נפח השפה התחתונה צריך להיות גדול יותר מנפח השפה העליונה, בערך בכ-30% יותר נפוח.

2. זווית השפה צריכה להיות נוטה כלפי מטה.

3. השפה העליונה תמיד תהייה מורכבת יותר, רוב הנפח שלה יהייה בחלק המרכזי של השפה והוא מקביל פחות או יותר לרוחב שבין העיניים שלנו.

4. זוג הנקודות הגבוהות ביותר של השפה העליונה יוצרות קשת, יש רופאים הקוראים לקשת זאת "קשת קופידון", לקשת זאת חשיבות בעל פעולה של מילוי שפתיים באמצעות חומצה.

5. השפה התחתונה שלנו תהייה בעלת מבנה פחות מורכב, עם זאת היא מורכבת משני חלקים גליליים ולא חלק אחד.

6. השפתיים שלנו עדינות עשירות בכלי דם ועצבים. בשל סיבה זאת, רובן המוחלט של טיפול מילוי שפתיים וטיפול עיצוב שפתיים יבוצע בסיוע אלחוש מקומי. 

כאמור, ככל שעוברות השנים השפתיים מאבדות נפח ותיחום טבעי, נעשות דקות ועדינות, מתקמטות בעקבות ההזדקנות הטבעית של העור בשל נזקי השמש. עיצוב שפתיים הינו טיפול המיועד למי שמעוניינת בשפתיים מלאות או בשינוי צורת השפתיים. המטרה המרכזית היא להעניק לשפתיים נפח, חיות ולהפוך אותן לבשרניות יותר. כדי לעמוד במטרה זאת פותחו שיטות שונות להזרקת חומרים הגורמים לעיבוי שפתיים. אמנם טיפולי מילוי שפתיים מבצעים בעיקר באמצעות חומצה היאלורונית ישנן דרכים נוספות לעיבוי שפתיים והן: 

1. מילוי שפתיים על ידי הזרקת שומן עצמי.

2. מילוי שפתיים באמצעות סיליקון.

3. מילוי שפתיים בחומצה היאלורונית.

על הטיפול:

זמן הטיפול? 25-40 דקות.

כמה טיפולים? טיפול בודד. אנו מציעים תיקונים במידת הנדרש השלמה במסגרת ביקורת עם הרופא המטפל.

רמת הכאב? הטיפול כמעט ולא מורגש עם אילחוש מקומי.

כמה זמן נשמרות התוצאות? בטיפול בחומצה היאלורונית התוצאה נשמרת 6-12 חודשים (תלוי בסוג החומצה).

כמה עולה עיצוב ומילוי שפתיים? החל מ-1,800 ש"ח, נשמח לספק לך הערכת מחיר טלפונית השאירי פרטים בטופס באתר. 

מילוי שפתיים בחומצה היאלורונית הוא טיפול אשר נחשב בטוח וקל יחסית בעיקר כאשר הרופא בעל ניסיון רב בשימוש בחומצה היאלורונית לשפתיים. חומצה היאלורונית מיוצרת באופן טבעי וקבוע בגופנו לפיכך, שימוש בחומר טבעי אשר מיוצר בגופנו גורם לכך שישימו בחומצה טבעית למילוי שפתיים מאפשר תוצאות לזמן ארוך יחסית מעבר לעובדה שהוא בטוח ככל שמבוצע בצורה נכונה ומקצועית. מילוי שפתיים בחומצה היאלורונית אינו גורם לתופעות לוואי או סיבוכים משמעותיים, וכך תוכלו ליהנות מטיפול שיענה על הצורך וישפר את מראה השפתיים, את צורתן ואף את ביטחונכן העצמי. חשוב גם לציין כי הטיפול באמצעות חומצה היאלורונית לשפתיים ניתן לשינוי ואיננו קבוע.

1. הדגשת מסגרת השפתיים – הדגשה עדינה של מסגרת השפתיים במסגרת טיפול עיצוב שפתיים, מבוצע באמצעות חומצה היאלורונית מתאימה לטיפול.

2. ניפוח השפתיים – במקרה זה החומר יפוזר בין השפה העליונה לתחתונה כך שהמבנה יישאר סימטרי אשר מחמיא למבנה הפנים.

3. עיבוי שפתיים – עובי השפתיים יורד עם הגיל, אך יש גם נשים שנולדו עם שפתיים דקות והן מעוניינות לעבות אותן במסגרת טיפול מילוי שפתיים.

4. תיקון זווית הפה במקרים של צניחת העור כתוצאה מהזדקנות.

5. תיקון קמטוטים מעל השפה העליונה – במידה ובוחרים בחומצה היאלורונית נשתמש בחומצה מתאימה, בסמיכות המתאימה לאזור מעל השפה העליונה.

6. תיקוני אסימטריה בשפתיים – אסימטריה בשפתיים יכולה לקרות כתוצאה מהזרקה לא טובה מספיק או בשל כשל מולד בשפתיים. תיקון אסימטריה דורש דיוק רב וניסיון משמעותי של הרופא המטפל בשילוב חומר מילוי איכותי וסמיך מספיק.

עיצוב שפתיים

טיפולי עיצוב ועיבוי שפתיים נפוצים בעיקר בקרב נשים בגילאי 35 ומעלה, שכן ירידה בנפח השפתיים קשורה בהכרח לגיל שלנו. יחד עם זאת, מומלץ לבחון כל מקרה לגופו. למשל, נשים שנולדו עם שפתיים דקות במיוחד או כאלה שמרגישות צורך בעיבוי או מילוי שפתיים מומלץ שתתייעצנה ברופא המטפל.

בתחילה יש להיפגש לייעוץ אצל הרופא המטפל, אשר יבקש לערוך תיאום ציפיות עם המטופלת ולבדוק התאמה לטיפול מילוי שפתיים. חשוב לציין בפני הרופא כיצד תרצי להיראות לאחר טיפול עיבוי שפתיים, במה חשוב לך לטפל ובהתאם לכך לבחון יחד איתו את תוכנית הטיפול המתאימה ביותר עבורך. הרופא המטפל יציג בייעוץ את החומר איתו נכון לעבוד לפי דעתו המקצועית ובהתאם לחומר וכמות המזרקים הנדרשת תקבע גם עלות הטיפול. חשוב לציין כי טיפול עיבוי שפתיים אינו מורגש ואינו כואב. בשל העובדה כי השפתיים הן בין האזורים הרגישים ביותר בגופנו, מקפיד הרופא המטפל להרדים את המקום ולגרום לטיפול עיבוי שפתיים להיות נעים ומזמין.

קליק ומתחילים טיפול

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

את תוצאות מילוי שפתיים תוכלי לראות מספר שעות בודדות לאחר הטיפול, מרגע שתפוג ההרדמה וכך תוכלי להתחיל ליהנות מחיוכך החדש במהירות. לאחר הטיפול ייתכנו ארבעה ימים עד שבוע של שטפי דם סביב אזור ההזרקה או אי נוחות. ניתן ליטול משככי כאבים במידת הצורך להסתיר באיפור שטף דם במידה ויהייה. בנוסף, מומלץ להגן על השפתיים מפני השמש ולהעניק להן לחות בימים שלאחר טיפול עיבוי שפתיים. מילוי שפתיים בחומצה היאלורונית נשמר 6-12 חודשים, לאחר מכן ניתן ומומלץ לחזור על הטיפול. 

הטיפול בקמטים המופיעים מעל השפה העליונה תלוי מאוד בעומק שלהם בעור וגם תלוי בתיאום הציפיות לגבי התוצאה הסופית לה מצפה המטופל. ככל שהקמטים עמוקים יותר, נדרש טיפול באמצעות שיטה "אגרסיבית" יותר על מנת להשפיע בצורה טובה על השיקום וטשטוש שלהם. הטיפול בקמטי הברקוד מתבצע בעיקר על ידי טיפולי פילינג, הזרקת שומן עצמי או על ידי הזרקה של חומצה היאלורונית לקמטים מעל השפה העליונה. עוד מידע על קמטים מעל השפה העליונה >>>

במרפאות H.CLINIC אסתטיקה, החומר הפופולרי ביותר להזרקה לשפתיים מבוסס חומצה היאלורונית. שימוש בחומצה היאלורונית לעיצוב שפתיים הוכח כאחד מהחומרים הבטוחים אם לא הבטוח ביותר לשימוש באזור השפתיים. במקרה של השפתיים, צוות הרופאים שלנו ממליצים על שימוש בחומצה לא נוקשת מדי מצד אחד ומצד שני לא רכה מדי, הסיבה היא בכדי שהחומצה אשר בשימוש תיתן תחושה טבעית בשפה וגם תחזיק זמן משמעותי. סוגי חומצות היאלורונית אותה אנחנו מציעים לעיבוי שפתיים הם מהמותגים הבאים:

1. ג'ובדרם לשפתיים – JUVÉDERM Volbella מיועד להזרקה לשפתיים לצורך עיבוי השפתיים ולהדגשת מסגרת השפתיים אצל מבוגרים מעל גיל 21. JUVÉDERM Ultra XC מיועד להזרקה לשפתיים ולמסגרת השפתיים לעיבוי ועיצוב שפתיים אצל מבוגרים מעל גיל 21.

2. רסטילן לשפתיים – Restylane Slik – רסטילן הוא חומר מילוי מבוסס חומצה היאלורונית שנועד להוסיף נפח ולשפר את עובי השפה, צורתה והסימטריה שלה. Restylane Silk הוא החומצה ההיאלורונית למילוי השפתיים הראשון שאושר על ידי ה- FDA ויש לו את היכולת ליצור שפתיים חושניות חלקות יותר למראה טבעי.

3. רוואנס לשפתיים – Revanesse Lips –  הוא חומר מילוי מבוסס חומצה היאלורונית שאושר על ידי ה- FDA. הוא פותח בעיקר לשימוש לטיפול הגדלת שפתיים בקרב בני 22 ומעלה.

4. בלוטרו לשפתיים – LIP CONTOUR – לעיצוב והדגשת קו מתאר השפה. למילוי קמטוטים מעל השפה, להחדרת לחות ולהחלקת מרקם השפה. LIP SHAPE – לעיבוי והוספת נפח טבעי והומוגני. להרמת זוויות הפה.

סטילאז' לשפתיים – Stylage Special Lips – חומצה היאלורונית המותאמת במיוחד עבור אזורים רגישים ועדינים כמו השפתיים. בטיפול אחד אנו נוכל לעצב בשלמות את צורת השפתיים, לטשטש קמטים או קמטוטים מסביב לשפתיים, להשיב לשפתיים את צורתן ואת המלאות ולהדגיש את מסגרת השפתיים. Stylage Special Lips מכיל חומר אלחוש לטיפול נטול כאב: אנו נמליץ להשתמש בסטילאז' לשפתיים במקרים של צורך ב: השבת נפח שאבד או נפח חסר, לתיקון אסימטריה, השבת רכות לשפתיים, טיפול עיצוב השפה וקווי המתאר של השפתיים או למילוי הקמטים מסביב השפתיים (קמטי ברקוד).

זה נכון מאוד, טיפול מילוי שפתיים באמצעות חומצה היאלורונית הוא טיפול בטוח יחסית, וניתן לתיקון, עם זאת רופא מיומן ידע להתאים לך את הטיפול המתאים ביותר, להתאים את החומצה ההיאלורונית מתאימה לשפתיים שלך ולבסוף לגרום לך לתחושת וואו אחרי טיפול עיבוי שפתיים. הרופאים שלנו במרפאות H.CLINIC יפגשו אותך לפגישת התייעצות ללא עלות. בפגישה זאת נבחן את ההתאמה שלך לטיפול עיבוי שפתיים (לא תמיד אפשר לטפל בכולן, לכן אנו מתנצלים מראש), נסביר לך את תופעות הלוואי ומה לצפות בתום הטיפול. צוות המרפאה ישמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת ותיאום פגישה במועד המתאים לך ביותר.

כתבת בלוג זאת נכתבה ונערכה על ידי צוות המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה וצוות הרופאים והמטפלים שלנו וביניהם ד"ר מיכל ישורון וד"ר גלינה שרסטיוק. הצוות שלנו בעל ניסיון מצטבר של עשרות שנים ברפואה, בטיפולים אסתטיים ובשירות לקוחות. במרפאת H.CLINIC אסתטיקה ובמרפאת H.CLINIC ילדים ומתבגרים מבצעים טיפולים שונים מבוססים טכנולוגיות לייזר וחומרי מילוי מובילים ואיכותיים. מרפאות H.CLINIC הוכרו על ידי חברת הטכנולוגיות העולמית המובילה קנדלה כמרכז מצויינות רפואי ארציתאריך עדכון אחרון: 14.9.2021

גלילה לראש העמוד