סוגי חומצה היאלורונית בשפתיים

עיצוב ומילוי שפתיים

אם השפתיים שלך דקות מידי או שאת רוצה שפתיים חושניות את חייבת להכיר את נפלאות החומצה ההיאלורונית לעיבוי ומילוי שפתיים. במרפאות האסתטיקה של קבוצת H.CLINIC עושים שימוש בסוגי חומצה היאלורונית לשפתיים הנחשבים לטובים ובטוחים, אשר עומדים בכל התקנים ונושאים בכל האישורים הנדרשים מטעם משרד הבריאות והרשויות הרלוונטיות בארה"ב ובאירופה. בשורות הבאות נביא מידע כללי על טיפולים אפשריים בשפתיים עם חומצה היאלורונית, על התוצאות המתקבלות, בחירת החומר המתאים, חשיבות הרופא המטפל ועוד על עיבוי ומילוי שפתיים.

שפתיים כסמל ליופי ונשיות

מאז ומתמיד היו השפתיים סמל לנשיות וליופי, והן מהוות חלק משמעותי ביותר מהפנים המשפיע על הרושם שנוצר בקרב אחרים. לשפתיים שלנו תפקיד חשוב מאוד בנשיקה או במגע עם האחר, וברור שיש להן תפקיד פונקציונאלי באכילה ובדיבור, בהבעה של רגשות ועוד. לאור מקומן המרכזי של השפתיים כסמל לבשלות, מיניות ויופי נשי, רבות מהנשים שמחות על האפשרות להדגיש ולעבות אותן על מנת לקבל מראה מלא יותר וחושני יותר. יתר על כן, בחלוף השנים, השפתיים הופכות ליותר דקות וצרות – למרבה השמחה קיימים טיפולים עם חומצה היאלורונית שאינם בגדר ניתוח והם בטוחים ופשוטים.

האם אפשר לתקן שפתיים?

טיפולי אלו, מעניקים לשפתיים מראה צעיר, חושני ורענן תוך שמירה על המראה הטבעי שלהן. בין היתר, עם סוגי חומצה היאלורונית בשפתיים הקיימים בשוק ניתן לתקן חזות אסימטרית, להגדיר ולעצב את הגבולות שלהם, להחזיר נפחים שירדו עם השנים, למלא שפתיים צרות ודקות, להחליק קמטוטים מסביב לשפתיים, ועוד. >> למדריך המלא של H.CLINIC לעיצוב שפתיים.

בחירת החומר והסמיכות

באתרים של מרפאות מובילות תוכלו לראות תחת הכותרת של טיפולי חומצה היאלורונית בשפתיים תמונות המדגישות את התוצאות שניתן להשיג. חשוב להבין כי תוצאות אלו תלויות במספר משתנים. בראש ובראשונה הדבר תלוי במראה הפנים ואף במראה הגוף של המטופלת, שכן המטרה היא להשיג מראה טבעי, בדיוק לשם כך נערכת פגישת ייעוץ רפואי מקדימה עם הרופא המטפל לבחינת האפשרויות המתאימות ביותר. בנוסף, סוגי החומרים שבהם משתמשים משפיע על התוצאות בצורה משמעותית. יש לחומצה היאלורונית בשפתיים סוגים שונים וכן דרגות שונות של סמיכות. באופן כללי, חומרים יותר סמיכים יתנו נפח יותר גדול כאשר לחלק מהנשים הם יתאימו ואילו לאחרות פחות, וכמו כן חומרים סמיכים נשארים יותר זמן בתוך השפתיים. כאמור, הדבר תלוי בחומרים העומדים לרשות המכון וכמובן ביכולות והניסיון של הרופא המטפל.

למה לצפות בטיפול מילוי שפתיים?

 למי שמחפשת על חומצה היאלורונית בשפתיים המלצות ותמונות, ואולי מתלבטת לגבי מידת הבטיחות, חשוב לדעת שהטיפולים נחשבים לבטוחים מאוד. חומצה היאלורונית היא חומר שאינו יוצר תגובות מזיקות בגוף וההרכב שלה אינו משתנה לאורך זמן בעודה בשפתיים, אם כי יש לציין שעקב התנועה הטבעית הרבה של השפתיים בחיי היומיום קצב התפרקותה של החומצה מהיר יחסית. בנוסף, זהו חומר בעל כל האישורים הנדרשים מהרשויות בישראל, בארה"ב ובאירופה, הוא נספק בגוף בקלות עם מינימום סיבוכים, ולאחר שהחומצה מתפרקת היא אינה מותירה סימנים.

 יחד עם זאת, למי ששואלת אם יש לחומצה היאלורונית בשפתיים תופעות לוואי יוסבר כי מדובר באזור רגיש למדי. אכן, הטיפול עשוי להיות מלווה באי נוחות ואף בכאב, אם כי אפשר להקטין ואף להעלים את הכאבים על ידי חומר מאלחש במשחה או בהזרקה. מעבר לכך, לטיפולים עם חומצה היאלורונית עשויות להיות תופעות לוואי קלות כגון נפיחות קלה, שטף דם, אדמומיות ואי נוחות שכמעט תמיד חולפות מעצמן בשעות עד הימים הבודדים אחרי הטיפול.

סוגי חומצה היאלורונית לעיבוי שפתיים

במרפאות H.CLINIC אסתטיקה, החומר הפופולרי ביותר להזרקה לשפתיים מבוסס חומצה היאלורונית. שימוש בחומצה היאלורונית לעיצוב שפתיים הוכח כאחד מהחומרים הבטוחים אם לא הבטוח ביותר לשימוש באזור השפתיים. במקרה של השפתיים, צוות הרופאים שלנו ממליצים על שימוש בחומצה לא נוקשת מדי מצד אחד ומצד שני לא רכה מדי, הסיבה היא בכדי שהחומצה אשר בשימוש תיתן תחושה טבעית בשפה וגם תחזיק זמן משמעותי. סוגי חומצות היאלורונית אותה אנחנו מציעים לעיבוי שפתיים הם מהמותגים הבאים:

1. ג'ובדרם לשפתיים – JUVÉDERM VOLBELLA מיועד להזרקה לשפתיים לצורך עיבוי השפתיים ולהדגשת מסגרת השפתיים אצל מבוגרים מעל גיל 21. JUVÉDERM Ultra XC מיועד להזרקה לשפתיים ולמסגרת השפתיים לעיבוי ועיצוב שפתיים אצל מבוגרים מעל גיל 21.

2. רסטילן לשפתיים – Restylane Slik. רסטילן הוא חומר מילוי מבוסס חומצה היאלורונית שנועד להוסיף נפח ולשפר את עובי השפה, צורתה והסימטריה שלה. Restylane Silk הוא החומצה ההיאלורונית למילוי השפתיים הראשון שאושר על ידי ה- FDA ויש לו את היכולת ליצור שפתיים חושניות חלקות יותר למראה טבעי.

3. רוואנס לשפתיים – Revanesse® Lips הוא חומר מילוי מבוסס חומצה היאלורונית שאושר על ידי ה- FDA. הוא פותח בעיקר לשימוש לטיפול הגדלת שפתיים בקרב בני 22 ומעלה.

4. בלוטרו לשפתיים.

5. סטילאז' לשפתיים.

קליק ומתחילים בטיפול

במרפאות האסתטיקה של קבוצת H.CLINIC עושים שימוש בסוגי חומצה היאלורונית בשפתיים הטובים בשוק, אשר עומדים בכל התקנים ונושאים את כל האישורים הנדרשים. למידע נוסף בנושא, לקבלת הצעת מחיר טלפונית ולקביעת פגישה במרכז שלנו, הנכם מוזמנים לפנות אלינו ב- 073-7943560.

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

המאמר בנושא עיבוי שפתיים בחומצה היאלורונית נכתב ונערך על ידי צוות המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה וצוות הרופאים והמטפלים שלנו. הצוות שלנו בעל ניסיון מצטבר של עשרות שנים ברפואה, בטיפולים אסתטיים ובשירות לקוחות. במרפאת H.CLINIC אסתטיקה ובמרפאת H.CLINIC ילדים ומתבגרים מבצעים טיפולים רבים מבוססים טכנולוגיות לייזר וחומרי מילוי מובילים ואיכותיים. מרפאות H.CLINIC הוכרו על ידי חברת הטכנולוגיות העולמית המובילה קנדלה כמרכז מצויינות רפואי ארציתאריך עדכון אחרון: 29.7.2021

גלילה לראש העמוד