סוגי חומצה היאלורונית

לאור יתרונותיה המובהקים של חומצה היאלורונית כחומר מילוי, ובזכות מגוון הטיפולים האסתטיים שניתן לבצע עימה, היא זוכה לפופולאריות ולתהודה גבוהה בקרב אנשי המקצוע והקהל הרחב. יחד עם זאת, חשוב לדעת שכאשר מדברים על חומצה היאלורונית לא מתכוונים רק לחומר אחד. למעשה ישנם מספר סוגים של חומצה היאלורונית המיוצרים במעבדות ברחבי העולם ובישראל והם מותאמים לסוג הטיפול אותו מבצעים, למשל לטיפול עיבוי שפתיים נשתמש בסוג חומצה היאלורונית מסויים, בעוד שלטיפול מילוי קמטים ושחזור נפחים באמצעות חומצה היאלורונית נשתמש בסוג חומצה היאלורונית אחר. החשוב הוא שבמרפאות האסתטיקה של קבוצת H.CLINIC עושים שימוש בטובים, בבטוחים ובמובילים שבחומצות ההיאלורוניות הקיימות ומתאימים את החומצה ההיאלורונית המתאימה ביותר לסוג הטיפול שלך. איזה סוגי חומצה היאלורונית קיימים? מה מתאים לאיזה טיפול? צוות הרופאים שלנו יעשה לכם סדר.

סוגי חומצה היאלורונית נבחרים

כאמור, קיימים סוגי חומצה היאלורונית שונים בהם אנו עושים שימוש, חומרים אלו הם הטובים והמתקדמים בהתאם לסוג הטיפול המתבצע. כך לדוגמא מבחר החומצות ההיאלורוניות הבאות:

רסטילן – אחד ממותגי החומצה ההיאלורונית היותר פופולריים בעולם הרפואה האסתטית הוא רסטילן של חברת  Galderma משווייץ. החומצה תורמת להפחתתם של קמטוטים, קפלים וסימני גיל, משפרת את איכות, מבנה וגמישות העור, ומדגישה ויוצרת תווי פנים, נפחים ושפתיים מלאות. עוד סדרה מוכרת ומוערכת של מוצרי חומצה היאלורונית היא סטילאז' של Vivacy Laboratories מצרפת. החומצה בעלת תקן של ה- CE ומאושרת על ידי משרד הבריאות, ונחשבת למתקדמת במיוחד בכל הקשור למילוי שקעים וקמטים, עיבוי שפתיים, מילוי נפחים ותיקון אסימטריה בפנים.

ג'ובידרם – עוד מותג מוביל ופורץ דרך היא חברת Allergan וסדרת מוצרי ג'ובידרם שלה, המבוססת על שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. במוצרים אלו נעשה שימוש עד היום בעשרות מיליוני טיפולים ברחבי העולם, והם ידועים בזכות בטיחותם, תוצאות ארוכות טווח והמראה הטבעי המושג באמצעותם.

רדיאס – דוגמא אחרונה לחומצה היאלורונית בה אנו עושים שימוש היא רדיאס, חומר מילוי המתבסס על שילוב של חומצה היאלורונית עם גבישי סידן בדומה להרכב הגבישים בין המינרלים הטבעיים שבעור. מוצר זה תורם לייצור קולגן ותורם לשחזור נפחים, להחלקת קמטים ולשיפור איכות העור בטווח הארוך. יש לציין כי כיום ניתן להזריק את הרדיאס גם עם החומר המאלחש לידוקאין להפחתת כאבים, ובכל מקרה מדובר באחד מחומרי המילוי היותר בטוחים בשוק שמספק מילוי מיידי, מתן נפח ותורם למראה צעיר של העור.

מילוי נפחים ומילוי שקעים

על המבצעים שלנו שמעת?

– 2 מזרקי חומצה היאלורונית ב-899 ש"ח (כ"א) 

– 6 סוגים שונים של חומצה היאלורונית

– אזור בוטוקס מתנה על כל רכישה של 3 מזרקי חומצה היאלורונית (ללא כפל מבצעים)

– מבצעים מיוחדים לחברי קופ"ח כללית ומכבי

– רופאים מדהימים ומנוסים במילוי ועיצוב שפתיים, מילוי נפחים, עיצוב עצמות לחיים ועוד

סוגי חומצה היאלורונית המיוצרים במעבדות דומים מאוד לחומצה הטבעית המיוצרת בגוף, דבר המאפשר ספיגה טובה מאוד ברקמות העור ומגוון טיפולים כגון מילוי נפחים, מילוי שקעים מתחת לעיניים, טיפול בלחיים שקועות, טשטוש והחלקת קמטים, עיבוי שפתיים, תיקוני אסימטריה בפנים, הוספת נפח ללחיים ועוד הרשימה ארוכה. יחד עם זאת, כאשר פונים למרכז מסוים לביצוע הטיפולים יש לוודא כי עושים שימוש בסוגי חומצה היאלורונית המיוצרים על ידי חברות מוכרות ובעלות אישור ה- CE האירופי או ה- FDA האמריקאי וכן של משרד הבריאות הישראלי.

לשיחה עם הרופא המטפל

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
טיפול בחומצה היאלורונית H.CLINIC

אזורי טיפול נבחרים

  • עכשיו במבצע חורף 2022 מדהים החל מ – 899 ש"ח למזרק חומצה המשתתף במבצע.
  • הזרקת חומצה היאלורונית באזורים שונים בפנים – למילוי קמטים, מילוי קמטוטים בצורה מהירה ובטוחה.
  • מילוי ועיצוב שפתיים – מילוי ועיבוי שפתיים עם חומצה היאלורונית למחפשות מראה חושני ושפתיים בשרניות ללא ניתוח.
  • עיצוב עצמות לחיים – מילוי ועיצוב עצמות לחיים בחומצה היאלורונית מותאמת אישית למבנה הפנים שלך ולאזורים הנדרשים. 
  • סקין בוסטרס – הסקין בוסטר הוא ללא ספק פתרון חדשני להשבת רעננות לעור בצורה מהירה ביותר, במקרים רבים מיידית. 
  • מילוי שקעים בעיניים – מילוי שקעים מתחת לעיניים, להשבת מראה רענן, העלמת וטשטוש קמטי גיל ושמש. 
  • מילוי בצידי האף והפה – השבת מראה רענן ועדכני באמצעות חומצה היאלורונית המתאימה לאזור האף והפה. 

צוות הרופאים שלנו H.CLINIC עושים שימוש במיטב הסוגים של חומצה היאלורונית הקיימים בשוק, העומדים בכלל התקנים ונושאים את כל האישורים הנדרשים. לקבלת הצעת מחיר טלפונית ולקביעת פגישה במרפאה שלנו, מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ אונליין או לפגישה אישית עם הרופא המטפל או בווטסאפ.

מאמר זה נכתב ונערך על ידי צוות המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה וצוות הרופאים והמטפלים שלנו וביניהם ד"ר מיכל ישורון, ד"ר אביקם הראל וד"ר גלינה שרסטיוק. הצוות שלנו בעל ניסיון מצטבר של עשרות שנים ברפואה, בטיפולים אסתטיים ובשירות לקוחות. במרפאת H.CLINIC אסתטיקה ובמרפאת H.CLINIC ילדים ומתבגרים מבצעים טיפולים רבים מבוססים טכנולוגיות לייזר וחומרי מילוי מובילים ואיכותיים. מרפאות H.CLINIC הוכרו על ידי חברת הטכנולוגיות העולמית המובילה קנדלה כמרכז מצויינות רפואי ארציתאריך עדכון אחרון: 26.9.2021

גלילה לראש העמוד