טיפולי מזותרפיה חומצה היאלורונית

טיפולי מזותרפיה חומצה היאלורונית

נרצה או לא נרצה, מזג האוויר והזמן נותנים את אותותיהם בעור הפנים. אבל חשוב לדעת שבמרכז הרב תחומי H.CLINIC מציעים טיפולי מזותרפיה מתקדמים שבהם עושים שימוש בחומצה היאלורונית. מדובר בטיפולים אפקטיביים ומתקדמים המונעים ומאטים הליכים של הזדקנות העור, עוצרים נשירה של שיער, מעודדים צמיחת שיער ומטשטשים צלקות.

 

יעילותם של טיפולי מזותרפיה

 מזורתפיה היא שיטת טיפול אסתטית מוכרת ברחבי העולם, שנעשה בה שימוש כבר עשרות שנים. היא מבוססת על הליך המעודד את הגוף לייצר אלסטין וקולגן תוך חידוש של תאי העור ומרקמם. בתור שכזו היא יעילה לשיפור מוצקות וגמישות עור הפנים, להעלמת קמטוטים, טשטוש של צלקות קטנות וחטטי אקנה. הטיפול עצמו מבוצע באמצעות מכשיר מיוחד המכונה מזורולר, המכיל מחטים קטנטנות שמנקבות שכבות פנימיות של עור הפנים לעומק של שני מ"מ ויותר. פעולה זו מאיצה תהליכי ייצור טבעיים של אלסטין וקולגן והיא מועצמת בעזרת החדרה של חומרי מילוי טבעיים, בניהים גם חומצה היאלורונית. התוצאות של טיפול מזותרפיה ניכרות כבר אחרי ימים ספורים, כאשר התוצאה הסופית מתייצבת לאחר שבועיים עד שלושה שבועות.

 

 שימוש בחומצה היאלורונית

בין חומרי המילוי השונים, השילוב של מזותרפיה וחומצה היאלורונית נחשב למוצלח במיוחד בזכות סגולות החומצה. מדובר למעשה בחומר המצוי באופן טבעי ברקמות המחברות שבגוף, שהינו חיוני לתקשורת בין תאים ולרשת החוץ תאית. יחד עם זאת, לאור השנים הליכי הייצור של חומצה זו פוחתים ומכאן גם העור מתחיל להזדקן ולהפוך ליותר רפוי, מקומט, מוכתם, יבש ודהוי. לכן שימוש בחומצה היאלורונית כחומר מילוי, הדומה לחומצה שהגוף מייצר, מעניק פתרון איכותי וטבעי לשיפור חזות עור הפנים עם יכולת מעולה של ספיגה ברקמות. כפועל יוצא מכך השילוב של מזותרפיה וחומצה היאלורונית מחדש ומרענן את חזות העור באופן ניכר, ומוביל למראה טבעי, רענן וצעיר.

המקום הנכון לטיפולי מזותרפיה חומצה היאלורונית

טיפול מזותרפיה חומצה היאלורונית תלוי לא מעט בניסיון של הרופא המטפל ולאיכות החומרים שבהם נעשה שימוש. נתונים אלו מתקיימים במלואם במרכז שלנו עם צוות מיומן, מסור וקשוב, שיש מאחוריו שנים רבות של ידע וניסיון מעשי. הצוות מעניק לכל מטופל שירות אישי וטיפול המותאם במיוחד עבורו. כמו כן, אנו עושים שימוש רק בחומצות היאלורוניות איכותיות העומדות בדרישות של משרד הבריאות ומנהל התרופות האירופאי והאמריקאי, בעוד הטיפולים מבוצעים בהליך מתקדם ומוקפד לכל שלביו, בחללים תקינים ונקיים המצוידים במכשור וציוד חדיש, אפקטיבי ובטוח.

 

הזמנת טיפולי מזותרפיה חומצה היאלורונית

להזמנת תור לטיפול מזותרפיה חומצה היאלורונית ולקבלת הצעת מחיר, עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם H.CLINIC בטלפון 073-7943560 או במייל [email protected].

אני מבקש לקבל פרטים נוספים בנושא טיפול בהתקרחות ואובדן שיער – ד"ר מיכל ישורון

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מאמר זה בנושא טיפול בנימים וורידים נכתב ונערך על ידי צוות המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה וצוות הרופאים והמטפלים שלנו וביניהם ד"ר מיכל ישורון. הצוות שלנו בעל ניסיון מצטבר של עשרות שנים ברפואה, בטיפולים אסתטיים ובשירות לקוחות. במרפאת H.CLINIC אסתטיקה ובמרפאת H.CLINIC ילדים ומתבגרים מבצעים טיפולים רבים מבוססים טכנולוגיות לייזר וחומרי מילוי מובילים ואיכותיים. מרפאות H.CLINIC הוכרו על ידי חברת הטכנולוגיות העולמית המובילה קנדלה כמרכז מצויינות רפואי ארצי.

תאריך עדכון אחרון: 29.6.2020

גלילה לראש העמוד