חומצה היאלורונית בצידי הפה

חומצה היאלורונית בצידי הפה

כחלק מפגעי הסביבה והזמן, נוצרים קמטים ושקעים בצידי הפנים גורמים לנו להיראות מבוגרים יותר מהגיל ה"אמיתי" שלנו, אפשר את המראה הזה לעדן. כנגד בעיה אסטטית זו מציעים במרכז הרב תחומי H.CLINIC טיפולים אפקטיביים ובטוחים של הזרקת חומצה היאלורונית בצידי הפה.

מדוע נוצרים שקעים בצידי הפה?

שקעים וקמטים בצידי הפה נוצרים עם הזמן בשל גורמים שונים. ראשית מדובר בתהליך טבעי של הזדקנות העור, הנוצר עקב ירידה בייצור של חומצה היאלורונית, אלסטין וקולגן. חומרים אלו אחראים על גמישות, מיצוק ולחות העור, וירידה בייצור גורמת לעור לאבד מנפחו, להידלדל, להיות יבש יותר ודאי גמיש פחות. כפועל יוצא מכך שכבות העור בצידי הפה מתחילות לנטות כלפי מטה.

מדוע נוצרים קפלים בצידי הפה?

כמו כן, בעיה זו של קפלים בצידי הפה נוצרת גם עקב כיווץ יתר של שריר באזור שמושך את זוויות הפה למטה וגם יכול לגרום לקמטים וקמטוטים שלא אחת מכנים אותם קמטים קבועים. מעבר לכך, קמטים ונפילת העור סביב הפה נוצרים עקב לחץ נפשי, דאגות ומתחים מצטברים, וכן בשל אורח חיים לא בריא כמו עישון, שינה לא סדירה ותזונה לא מאוזנת עם מחסור במינרלים, מים ויטמינים חיוניים לעור הגוף. היבט נוסף המשפיע על חזות העור סביב הפה מקורו בחשיפה לא מבוקרת לעור השמש, דבר הגורם להאצת תהליכי הזדקנות ומראה עור יבש ומקומט. כל אלו ועוד, גורמים לנו להיראות יותר מבוגרים עם עור עייף ורפוי, מראה זעוף שהקמטים בו יכולים להראות גם כקפלים.

חומצה היאלורונית בצידי הפה

חומצה היאלורונית הינה חומר יעיל מאוד לטיפול בקמטים ונפילת האזור סביב הפה. על ידי הזרקה של חומצה היאלורונית בצידי הפה ניתן לטפל בתופעה של קמטים ונפילת תווי פנים כלפי מטה, כאשר לצד הטיפול בעור בצידי הפה הוא יעיל גם נגד קמטים בשפה העליונה ומעליה. מילוי חומצה היאלורונית סביב הפה יעניק לעור הפנים נפח ומוצקות החסרים לו, עם חומר הסופח מים שמחזיר לעור את גמישותו, מותח אותו וממלא את הקמטים. בנוסף, חומצה היאלורונית מעודדת ייצור טבעי מוגבר של קולגן ואלסטין, החיוניים לחידוש תאים ולבריאות וגמישות העור. את ההליך הזה חשוב לבצע עם חומרי מילוי איכותיים שהינם מתאימים ומאושרים, בעזרת צוות רפואי מיומן שיבטיח את הצלחת הטיפול לאורך זמן.

למה אנחנו כתובת מומלצת?

הבחירה במרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה מקבוצת H.CLINIC לטיפולי חומצה היאלורונית בצידי הפה כדאית ומומלצת בזכות המקצועיות הגבוהה וטיב השירות. בתור התחלה, את הטיפולים מבצע צוות רפואי מיומן עם ניסיון מעשי של עשרות שנים בתחום, המתעדכן כל הזמן בעזרת הדרכות והכשרות בארץ ובחו"ל. כמו כן אנו שמים דגש על מתן טיפול מותאם אישית, עם שירות השם את הלקוח במרכז ומלווה ומשתף אותו בכל ההליך וקבלת ההחלטות. כל זאת לצד שימוש בשיטות טיפול וחומרים מתקדמים, איכותיים, מאושרים ובטוחים, ועם הליך המבוצע במרחב חדיש ומאובזר באווירה נעימה ותומכת.

הזמנת טיפול בחומצה היאלורונית

 להזמנת תור להזרקת חומצה היאלורונית בצידי הפה ולקבלת הצעת מחיר, למידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם H.CLINIC בטלפון 073-7943560 או באימייל [email protected].

קליק ומתחילים בטיפול

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

מאמר זה נכתב ונערך על ידי צוות המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה וצוות הרופאים והמטפלים שלנו וביניהם ד"ר מיכל ישורון. הצוות שלנו בעל ניסיון מצטבר של עשרות שנים ברפואה, בטיפולים אסתטיים ובשירות לקוחות. במרפאת H.CLINIC אסתטיקה ובמרפאת H.CLINIC ילדים ומתבגרים מבצעים טיפולים רבים מבוססים טכנולוגיות לייזר וחומרי מילוי מובילים ואיכותיים. מרפאות H.CLINIC הוכרו על ידי חברת הטכנולוגיות העולמית המובילה קנדלה כמרכז מצויינות רפואי ארצי.

גלילה לראש העמוד