הסרת שיער במפשעה

הסרת שיער במשפעה - מחיר ששווה לשלם

הסרת שיער מאזור המפשעה היא פעולה מקובלת בתרבויות רבות ובכללן בעולם המערבי ובישראל בפרט. גם גברים אך בעיקר נשים בוחרים להסיר שיער מאזור המפשעה עקב תפיסות אסתטיות שונות, ולא פעם לקראת בוא הקיץ כאשר מתחילים להסתובב עם בגד הים. עקב השכיחות הגבוהה של הסרת השיער הזו גם ישנן שיטות מגוונות לביצוע, כאשר לכל אחד מהן יש את היתרונות והחסרונות שלה. אנו ב- H.CLINIC מציעים את טיפולי הלייזר להסרת שיער באזור רגיש ואינטימי זה, אשר מעניקה את היתרונות הבולטים ביותר. לכן, אנו והמטופלים שלנו יודעים היטב כי המחיר בהחלט מצדיק את התוצאות.

הסרת שיער מפשעה בלייזר

 את הסרת השיער מהמפשעה אנו מבצעים כאמור עם טכנולוגיית הלייזר GENTLE MAX PRO, הנחשבת מהטובות בעולם להתמודדות עם שיער מיותר בכלל אזורי הגוף. מדובר בהליך המפחית משמעותית את קצב הצמיחה ואת צפיפות הצמיחה של השיער באזור המפשעה, אשר מטרתו לחסל את זקיקי השיער בעצמם למניעת גדילה מחודשת. מטבע הדברים, מצב השיער במפשעה משתנה מאדם לאדם ותלוי בין היתר בהיבטים הורמונאליים, גנטיים, תנאי סביבה וכדומה, אך בכל מקרה חשוב לדעת שהליך הסרת השיער בלייזר הוא פשוט יחסית. בתהליך זה נשרפים זקיקי השיער באמצעות אנרגיית הלייזר בעוד אנו מתאימים את הפעולה לעובי השערות, גוון העור ופרמטרים נוספים.

הטכנולוגיה המובילה

חשוב להדגיש כי מדובר בהליך מבוקר רפואית עם תוצאות מרשימות במיוחד, המבוצע לאור אבחון וייעוץ אישי. במסגרת הייעוץ יימסר על המידע על משמעות הטיפול, ההכנות המקדימות אם נדרשות, תיאום ציפיות לגבי התוצאות, וכדומה. בנוסף, אנו מציעים עבור הסרת שיער בלייזר מחיר הוגן ומשתלם עם מבצעים משתלמים במיוחד לחברי קופות החולים. הדבר מקנה למטופלים שלנו את הצוות הרפואי האיכותי והמנוסה ביותר, שעושה שימוש בטכנולוגיה מובילה ומתקדמת עם פטנט להסרת שיער ללא כאב. המכשיר בו אנו משתמשים נחשב כיום ליעיל ביותר בתחום, עם יותר תוצאות בפחות טיפולים, חוויית טיפול טובה וצמצום תחושת הכאב – עד כדי אפשרות לוותר על חומרי אלחוש ברוב הגדול של המקרים.

עדיף על כל שיטה אחרת

 בטכנולוגיית הלייזר יש להסרת שיער מהמפשעה מחיר גבוה יותר מאשר שיטות פשוטות כמו גילוח או מריטה. יחד עם זאת, ההשקעה בהחלט מצדיקה את עצמה בזכות התגברות על חסרונות של השיטות האחרות. כך לדוגמא, גילוח שכל אחת יכולה לבצע בקלות בבית מביא לתחושת גירוד, לפצעים ולצמיחה מהירה של קוצי שיער במהירות גדולה מאוד. גם למריטה עם שעווה יש חיסרון גדול עקב הסיכון לכוויה ולזיהומים, מריטה עם מכונה ביתית גורמת לפצעים ולשערות חודרניות, ואילו אפילציה דורשת כמות גדולה של טיפולים וכרוכה בכאבים לא מבוטלים.

ייעוץ להסרת שיער מפשעה

למידע נוסף על הסרת שיער מהמפשעה בלייזר, לקבלת הצעת מחיר טלפונית ולקביעת פגישת אבחון וייעוץ אישית, הנכם מוזמנים לפנות אלינו: 0737943560.

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מאמר זה בנושא טיפול בנימים וורידים נכתב ונערך על ידי צוות המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה וצוות הרופאים והמטפלים שלנו וביניהם ד"ר מיכל ישורון. הצוות שלנו בעל ניסיון מצטבר של עשרות שנים ברפואה, בטיפולים אסתטיים ובשירות לקוחות. במרפאת H.CLINIC אסתטיקה ובמרפאת H.CLINIC ילדים ומתבגרים מבצעים טיפולים רבים מבוססים טכנולוגיות לייזר וחומרי מילוי מובילים ואיכותיים. מרפאות H.CLINIC הוכרו על ידי חברת הטכנולוגיות העולמית המובילה קנדלה כמרכז מצויינות רפואי ארציתאריך עדכון אחרון: 9.4.2021

גלילה לראש העמוד