הסרת איפור קבוע – טיפול בלייזר – כמה עולה

אם אתן מחפשות דרך לשכוח מהאיפור הקבוע? מרפאות HCLINIC יכולות להיות הכתובת אם כי לא כל אחת מתאימה לטיפול. במסגרת פגישת התייעצות לפני מחיקת האיפור הקבוע במרפאה נבחן את התאמתך לטיפול, נתאים לך תכנית טיפול ונתאם ציפיות לגבי התוצאה הסופית. כאשר בונים את המחיר לטיפול באיפור קבוע בלייזר יש מספר פרמטרים לבחינה ובדיקה. מה בודקים? כמה עולה? ננסה לתאר לכם את התהליך בצורה מפורטת.

התאמה להסרת איפור קבוע

אנחנו צריכים לוודא שההתאמה שלך לטיפול היא מושלמת. לא נוכל לקבל אותך לטיפול לפני שנבין לעומק את הנושאים הבאים:

1. צורת האיפור הקבוע והעובי שלו – לצורת האיפור הקבוע והעובי שלו משמעות באורך הטיפול ובסיכויי ההצלחה. איפור קבוע עם הצללות רבות יוסר בצורה מהירה היותר, לעומת איפור קבוע כהה מאוד שלא ניתן לטפל במהירות במסגרת טיפול בודד. איפור קבוע עם הרבה גוונים קטנים, מצריך טיפול בסוגי לייזר שונים לפעמים ב-3 סוגי לייזר שונים בשל גווני האיפור.

2.  גודל האיפור הקבוע- לגודל האיפור הקבוע יש משקל גדול בקביעת המחיר וכמות הטיפולים הנדרשת. איפור קבוע גדול יחסית ידרש בטיפול ארוך יותר, ולפעמים טיפול בשלבים על מנת לשפר את האפקטיביות של הטיפול.

3. גוון האיפור הקבוע– שילוב של מספר גוונים באיפור הקבוע, בעיקר כאשר הוא משנה את הצבע שלו עם השנים הופך את הטיפול לארוך יותר. שילוב של גוונים שונים מצריך לעיתים שימוש במספר ידיות לייזר בשביל להגיע לתוצאה הרצוייה.

4. גיל האיפור הקבוע– ככל שהאיפור הקבוע טרי יותר, יידרשו טיפולים רבים יותר לעומת איפור קבוע בן 10 שנים, אצלו תהליך הנסיגה משמעותי ולפיכך יידרשו פחות טיפולים.

5. רמת תוצאה סופית נדרשת – אם מדובר בטשטוש יש צורך במספר טיפולים קטן יותר, במידה ויש ציפיה להסרה מלאה, נדרש מספר טיפולים גדול יותר.

טיפול חד פעמי מול סדרה

לקוחות שונים בוחרים לבצע טיפול חד פעמי באיפור הקבוע מסיבות שונות, חלקם כיוון שרוצים טיפול טשטוש וחלקם בשל איפור קבוע ותיק מאוד שלא נדרשים לו הרבה טיפולים. מאידך, רוב הלקוחות בוחרים להירשם לסדרה של טיפולים להסרת האיפור הקבוע. הסדרה המבוקשת ביותר היא סדרה בת 10 טיפולים, בסדרה זאת אפשר להגיע לתוצאות מצויינות ואף להסרה מלאה של האיפור הקבוע.  תוכלי ללמוד יותר על התהליך בעמוד השלב אחרי שלב בהסרה שלנו.  במרפאה שלנו, המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה, אנו נוהגים לתת 2 טיפולים נוספים ללא עלות על רוב טיפולי האיפור הקבוע וזאת במידה ונדרש.

מחירון הסרת איפור קבוע בלייזר

מחיר טיפול הסרת איפור קבוע בודד באמצעות לייזר הוא בין 450 ש"ח לטיפול ועד 700 ש"ח לטיפול.  במידה ובוחרים לבצע סדרת טיפולים להסרת איפור קבוע המחיר עבוד הסדרה צריך לשקף הנחה של לפחות 15%-20% ממחיר הטיפול הבודד. באתר תוכלי ללמוד ולקרוא על הלקוחות המרוצים שלנו בעמוד ההמלצות!

מטופלת יקרה – זכרי! בהסרת איפור קבוע עם הפיקו לייזר

רואים הרבה יותר תוצאות – בהרבה פחות טיפולים. וזה עובד!

מה חשוב לדעת לפני טיפול הסרת איפור קבוע בלייזר?

לבחור את הטכנולוגייה הטובה ביותר. במרפאה שלנו תוכלו לפגוש טכנולוגיה מתקדמת בשם PICOWAY – קראי יותר על הטכנולוגיה שלנו.

לבחור מרפאה ולא מרכז קוסמטי. מרפאה איכותית בפיקוח מלא של רופא עור.

לבחור מרפאה שתיתן לך את השירות הטוב ביותר. מרפאה עם מחלקת איפור קבוע מבוססת, ולא "על הדרך".

לבחור מרפאה שתיתן לך מחיר סביר, הוגן על הטיפול באיפור הקבוע שלך, מחיר שיאפשר לך להשלים את הטיפול אותו אתה רוצה לעשות ולהגיע לתוצאה הסופית שמתאימה לך.

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר צרו קשר: 073-7943560 או הרשמו בטופס ליעוץ רפואי אונליין וצוות המרפאה ייצור קשר בהקדם לתאום פגישה או להעברת הצעת מחיר טלפונית לטיפול באיפור קבוע.

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

כתבת בלוג זה נכתבה ונערכה על ידי צוות המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה וצוות הרופאים והמטפלים שלנו וביניהם ד"ר אביקם הראלד"ר מיכל ישורון וד"ר גלינה שרסטיוק. הצוות שלנו בעל ניסיון מצטבר של עשרות שנים ברפואה, בטיפולים אסתטיים ובשירות לקוחות. במרפאת H.CLINIC אסתטיקה ובמרפאת H.CLINIC ילדים ומתבגרים מבצעים טיפולים רבים מבוססים טכנולוגיות לייזר וחומרי מילוי מובילים ואיכותיים. מרפאות H.CLINIC הוכרו על ידי חברת הטכנולוגיות העולמית המובילה קנדלה כמרכז מצויינות רפואי ארצי. תאריך עדכון אחרון: 15.9.2021

גלילה לראש העמוד