טיפול בטסיות להתקרחות – שאלות ותשובות

טיפול באובדן שיער באמצעות טסיות - מכיר?

ריכזנו עבורך מספר שאלות נפוצות לפני טיפול בטסיות להתקרחות ולטיפול באובדן שיער. 

האם קיימים סיכונים ותופעות לוואי לטיפול בטסיות לשיער?

כאשר התהליך מבוצע על ידי רופא מנוסה, על פי הפרוטוקול הרפואי הנכון, בתנאים ההולמים (ציוד וכלים מאושרים, סטריליות וכו׳), אין סיבה לכל תופעות לוואי. טיפול בהתקרחות ובאיבוד שיער באמצעות טסיות מבוצעים כבר עשרות שנים בתחום האורתופדיה, כאשר בשנים האחרונות חדר הטיפול לתחום האסתטיקה, לאחר שנצפו בו תוצאות מצוינות שנשמרו למשך זמן רב.
האם ישנן התוויות נגד טיפול בטסיות לשיער?

התשובה היא לא. אין כל התוויות נגד טיפול בטסיות בשיער. הטיפול בטסיות עוד לפני שהפך לטיפול בשיער ובעיבוי שיער הגיע מתחום האורטופדיה. מומחים בתחום האורטופדיה משתמשים בטסיות על מנת לטפל במפרקים ורצועות הדורשים החלמה. 

הסבר תמציתי על טיפול בטסיות לשיער?

מדובר בפלזמה עשירה בטסיות אשר נוצרת מדמו של המטופל, ומכילה תאי גזע, גורמי גדילה וחומרים פעילים נוספים בריכוז גבוה שיאיצו את הריפוי ואת התיקון הטבעי של הגוף.

כיצד מופקות הטסיות?

במהלך הטיפול, הרופא לוקח דגימות דם, ובתהליך פשוט נוצרת הפלזמה העשירה בטסיות. היא תוחזר לגוף המטופל בהזרקה לנקודות מפתח באזורים שונים: בקרקפת, בפנים, בצוואר, בידיים וכו׳. כאשר הטסיות יוזרקו לעור, מרקם העור ישתנה וייעשה מוצק והדוק יותר, תואץ צמיחתו המחודשת והטבעית של שיער דליל.

טיפול PRP

האם טיפול בטסיות לשיער הינו טיפול בטוח?

התהליך הנו טבעי- מבוסס על חומר המופק מדמו של המטופל וחוזר אליו, ועל כן לא ידוע על תופעות לוואי, מלבד אדמומיות ונפיחויות קלות, הנעלמות לרוב תוך מספר ימים בלבד.

מי מוכשר לבצע טיפול בטסיות לשיער? 

חשוב לדאוג לקבל את טיפול ה-טסיות מרופא מומחה אשר עבר הכשרה מתאימה. זאת על מנת שיידע להתאים את התהליך הנכון ביותר עבור המטופל ולהעניק לו הסברים מקצועיים וברורים על הטיפול.

מה מבדיל בין טיפול בטסיות, לבין חומרי מילוי דוגמת החומצה ההיאלרונית?

באופן כללי, יש לבחור את הטיפול בהתאם למטופל. היתרון הבולט של השימוש בטסיות טמון בשיפור המתמיד שהוא יוצר במרקם העור. הוא דואג להשיב, באופן טבעי, את המראה הצעיר לעורך, כל זאת באמצעות הגברת ייצור קולגן חדש ויצירת כלי דם חדשים.
מהו זמן ההחלמה הממוצע מטיפול בטסיות בשיער?

ניתן לחזור באופן מיידי לשגרה, מיד לאחר הטיפול. ייתכנו מעט שטפי דם או נפיחויות באזור המטופל, בהתאם למידת רגישות העור. רגישויות אלו הנן נדירות יחסית ויחלפו כעבור שעות ספורות עד יום- יומיים.

מה היא התדירות המומלצת לטיפולי הטסיות לשיער? 

התדירות נקבעת יחד עם הרופא המטפל בהתאמה למטופל. לרוב מדובר ב-3-4 טיפולים בטווח של חודש עד חודשיים, בכדי לקבל את ההשפעה המיטבית מהתהליך. חשוב לציין כי השפעת הטיפול ניכרת כבר לאחר הטיפול הראשון.
מהו משך השפעת טיפול בטסיות בשיער? השפעת הטיפול הנה לאורך זמן, כאשר האפקט המצטבר שלה תלוי בבריאותו הכללית ובאורח חייו של המטופל.

אני מבקש לקבל פרטים נוספים בנושא טיפול בהתקרחות ואובדן שיער – ד"ר מיכל ישורון

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מאמר זה בנושא טיפול בנימים וורידים נכתב ונערך על ידי צוות המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה וצוות הרופאים והמטפלים שלנו וביניהם ד"ר מיכל ישורון. הצוות שלנו בעל ניסיון מצטבר של עשרות שנים ברפואה, בטיפולים אסתטיים ובשירות לקוחות. במרפאת H.CLINIC אסתטיקה ובמרפאת H.CLINIC ילדים ומתבגרים מבצעים טיפולים רבים מבוססים טכנולוגיות לייזר וחומרי מילוי מובילים ואיכותיים. מרפאות H.CLINIC הוכרו על ידי חברת הטכנולוגיות העולמית המובילה קנדלה כמרכז מצויינות רפואי ארצי.

תאריך עדכון אחרון: 29.6.2020

גלילה לראש העמוד