הסרת שיער בלייזר – שאלות ותשובות

8 שאלות ותשובות בנושא הסרת שיער בלייזר

כיצד פועלת הטכנולוגיה להסרת שיער בלייזר – Gentle Max Pro? טכנולוגיית הלייזר המתקדמת להסרת שיער פועל על כיוון לייזר ישירות לזקיק השיער, ועל כן גורמת להרס הזקיק ללא כל נזק לרקמה הסובבת אותו. התוצאה היא עור חלק יותר ונקי יותר משיער לא רצוי. ידית הלייזר יעילה במיוחד ומופעלת על ידי איש צוות רפואי אשר לא רק הוסמך והוכשר, אלא גם בעל ניסיון רב שנים בטיפולים בהסרת שיער.

האם יש תופעות לוואי לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר? אצל אחוזים קטנים מאוד מהמטופלים יכולה להיווצר אדמומיות קלה באזור המטופל מיד בתום הטיפול או בימים הסמוכים לטיפול, אדמומיות זאת חולפת על פי רוב תוך מספר דקות עד מספר שעות. לעיתים נדירות יכולות להיצוור שלפוחיות בעור בנוסף לאדמומיות כתוצאה מרגישות יתר לטיפול או מחשיפה לשמש לאחר הטיפול, תופעות אלו תחלופנה בתוך מספר ימים ויש לעדכן את הצוות המטפל במקרה שמתגלות. בכל מקרה הצוות המטפל יעביר הנחיות ברורות מאוד לגבי התנהגות לפני ואחרי הליך של הסרת שיער בלייזר.

האם הסרת שיער בלייזר הוא הטיפול כואב? הסרת שיער בלייזר הוא טיפול לא כואב כלל. רוב המטופלים מדווחים על תחושת נוחות מלאה. לעיתים בחלק מהמקומות הרגישים יותר מורגשים עקצוצים מעטים אך לגמרי נסבלים. ככלל המכשיר בו אנו משתמשים פועל עם מערכת קירור ייחודית אשר מקטינה בצורה כמעט מוחלטת את תחושת אי הנוחות.
 
האם עלי לנקוט אמצעי זהירות לפני טיפול הסרת שיער בלייזר? יש להימנע מהבהרה, מריטה או הברה בשעווה של השיער במהלך 4-6 שבועות לפי כל טיפול. לאחר שיזוף יש להמתין לדהיית השיזוף טרם ביצוע הטיפול. לצערנו לא נוכל לטפל בעור שזוף בכל שלבי הטיפול, לכן יש לשים לב לנושא על מנת למנוע אי נעימות.
 
האם עלי לנקוט באמצעי זהירות במהלך טיפול הסרת שיער בלייזר? יש להישמע להוראות הצוות הרפואי והרופא המטפל במהלך הטיפול ובכללם: יש להקפיד על מילוי טופס הסכמה לטיפול הסרת שיער בלייזר, שאלון הצהרת בריאות וכן יש להקפיד על חבישת משקפי מגן במהלך הטיפול.
 
כמה זמן אורך טיפול הסרת שיער בלייזר? זמני הטיפול תלויים באזור המטופל. להמחשה: הסרת שיער הרגליים אורך בממוצע 40 דקות לטיפול, הסרת שיער בבטן אורכת כ-25 דקות. בכל מקרה הטיפול הראשון ייערך זמן ארוך יותר על מנת להכיר טוב יותר את המטופל ולתאם צפיות להמשך הטיפול.
 
מה אורך הטיפול לו אזדקק בהסרת שיער בלייזר? זמני הטיפולים נקבעים על ידי הצוות המטפל בהתאם לתגובת המטופל לתהליך ובהתאם לצרכיו. צמיחת השיער מתמעטת מטיפול לטיפול כאשר מספר הטיפולים הדרוש תלוי בסוג השיער, גוון השיער, מיקום השיער בגוף ובגוון העור של המטופל.
 
מה חשוב לבדוק לפני תחילת טיפולי הסרת שיער בלייזר? לפני תחילת טיפול הסרת שיער בלייזר חשוב לבדוק שהצוות שהולך לטפל בך מוסמך לביצוע טיפולי הסרת שיער בלייזר. ככלל הטיפול לא מסוכן אבל טיפול על ידי מטפל לא מנוסה יכול להזיק. הסרת שיער בלייזר הוא טיפול בטוח ויעיל כאשר מבוצע במרפאה מסודרת, מוכרת ובעלת מוניטין טוב. חשוב לא פחות הצוות אשר מטפל בך מיומן, מנוסה להתמודד עם מקרים לא שכיחים והכרות טובה עם הטכנולוגיה.

אני מבקש לקבל פרטים נוספים בנושא הסרת שיער בלייזר?

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
גלילה לראש העמוד