הסרת שיער בלייזר לשיער בהיר?

הסרת שיער בהיר? לצערנו לרוב, לא!

האם הסרת שיער בהיר בלייזר אפשרית? כן! האם הסרת שיער בלייזר זולה יותר? כן! גווני השיער על גופנו דומים מאוד לגווני השיער על ראשנו, הם מגוונים מאוד – שיער כהה בעל גוונים שחורים, שיער בהיר (בלונדיני, לבן, שטני) ואפילו שיער ג'ינג'י. אצלנו הסרת שיער בלייזר לשיער בהיר אפשרית. כגודל הגוונים, כך גם הרצון שלנו להסיר שיער עודף מהגוף ולשכוח ממה שיכול להוות מטרד לא קטן. בעלי שיער בהיר ובעלי שיער כהה מחזיקים בדעות משותפות כשהם מחליטים להסיר שיער מאזורים שונים בגוף, אך לצד הרצון המשותף יש שוני אחד והוא שהסרת שיער בלייזר לא תמיד זה אפשרית, או יותר נכון לא תמיד אפקטיבית באמצעות טכנולוגיות לייזר. הטכנולוגיה שלנו מאפשרת הסרת שיער בהיר – ובמחיר איכותי.

סיווג גווני השיער

  • הסרת שיער לגוון לבן – לא ניתן להגיע לתוצאה הרצויה
  • הסרת שיער לגוון בלונדיני  בהיר- מאתגר יותר להגיע לתוצאה הרצויה אבל דילול איכותי של השיער העודף אפשרי
  • הסרת שיער לגוון שטני (גוון חום בהיר) – ישנה אפשר לבצע הסרת שיער לגוון שיער שטני
  • הסרת שיער לגוון ג'ינג'י – קשה להגיע לתוצאה הרצויה אך דילול מסויים אפשרי
הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער מאתגרת

טכנולוגיית הלייזר להסרת שיער מבוססת על זיהוי של צבע השיער, גוון השיער או בשפתו פיגמנט השערה. ככל שפיגמנט השערה כהה יותר, קרן הלייזר מצליחה להיבלע בצורה טובה ביותר בשורש השערה ו"להשמיד" אותה בצורה אפקטיבית יותר. לחלופין ככל שהשיער בהיר יותר, קרן הלייזר תתקשה "להתביית" על השיער ולהשמיד את שורשיו, ולכן במקרה הטוב השיער יוסר בצורה חלקית או בכלל לא. 

הסרת שיער ג'ינג'י או בהיר מידי - לא מומלצת

בעלי גוון שיער ג'ינג'י וגוון שיער בלונדיני מאוד לא מתאימים להסרת שיער בלייזר חבל על הכסף ועל הבריאות. הסרת שיער לבעלי שיער שטני או לבעלי שיער בלונדיני כהה אפשרית! או הסרת שיער לבעלי שיער כהה, יכולים להתאים לטיפולי הסרת שיער בלייזר כיוון שקרן הלייזר תוכל להשמיד את שורש השיערה ולמנוע מהשיער לצמוח שוב. מספר הטיפולים, זמן הטיפול ועוצמת הטיפול תיקבע במסגרת פגישת התייעצות עם הצוות הרפואי במרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה.

אישור משרד הבריאות

למרות שטיפולי הסרת שיער הם פשוטים יחסית, יש לבצע אותם בצורה הנכונה, לפיכך לכן חשוב להקפיד על הנושאים הבאים במהלך הטיפול:

מטפלים וצוות הרפואי איכותי – הסרת שיער עודף בלייזר נעשה על ידי צוות מוסמך ומנוסה בטיפולי הסרת שיער בגווני עור שונים ובעובי שיער שונה בגברים ובנשים כאחד.

טכנולוגיה מובילה – הסרת שיער בלייזר נעשה באמצעות מכשיר לייזר להסרת שיער מתקדם ביותר, Gentle Max Pro המותאם לטיפול במבוגרים ובילדים כאחד, בעל מערכת קירור פנימית ייחודית מבוססת פטנט לטיפול הסרת שיער ללא כאב.

מהירות ויעילות הטיפול – מכשיר הלייזר להסרת שיער אשר בשימוש H.CLINIC נחשב לטכנולוגיה היעילה ביותר, המביאה יותר תוצאות בפחות טיפולים להסרת שיער בלייזר (מעל 10,000 רופאים רכשו טכנולוגיה זאת בעולם).

חווית טיפול טובה עם תחושת כאב מצומצמת – מערכת הקירור המשוכללת של מכשיר הסרת השיער בלייזר מייתרת את הצורך בחומרי אלחוש שונים ומאפשרת חווית טיפול טובה. עם זאת במידה וצוות המרפאה יימצא לנכון, ניתן יהיה לשלב משחת אלחוש במסגרת הטיפול אך פעולה זאת אינה שכיחה כלל ואין בה צורך ב-95% מהמקרים.

יחס אישי עם המטופל

אנחנו מרכז מצויינות רפואי. במרפאות H.CLINIC אסתטיקה אנו דוגלים ביצירת יחס אישי, אינטימי עם המטופלים שלנו. לפיכך אנחנו נמליץ על פגישת היכרות והתייעצות אישית עם צוות המרפאות שלנו. בפגישה מנהלת המרפאה או היועצת תוכלנה לראות את גוון השיער שלך, גוון העור שלך ולתאם איתך ציפיות לגבי התוצאה הרצויה. חוות הדעת שלנו והייעוץ שלנו יתבסס על הצרכים שלך כלקוח.

קליק ומתחילים בטיפול

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
גלילה לראש העמוד