קמטים בין הגבות – קמטי זעף

קמטים בין הגבות

קמטי הזעף לא גדולים, אפילו די קטנים, אבל בכל מבט במראה אנחנו שמים לב אליהם. קמטי הזעף,קמטי גלבלה, יכולים לגרום לנו לתסכול בכל פעם שאנחנו מסתכלים במראה. מדוע הם נוצרים? איך מטפלים? כמה עולה? צוות H.CLNIC אסתטיקה עונה לך על מירב השאלות לטיפול בקמטים בין הגבות.

תקציר על הטיפול:

כמה זמן נמשך הטיפול? כ-30-40 דקות.

בכמה טיפולים מדובר? טיפול בודד. במידת הנדרש מבוצע טיפול השלמה במסגרת ביקורת.

מה רמת הכאב? הטיפול כמעט ולא מורגש עם אילחוש מקומי.

כמה זמן נשמרות התוצאות? בבוטולינום התוצאה נשמרות עד 4 חודשים, בחומצה היאלורונית עד 18 חודשים.

מה עלות טיפול בקמטים בין הגבות? החל מ-350 ש"ח בבוטולוינום.

מדוע נוצרים קמטים בין הגבות?

קמטים בין הגבות שייכים למשפחת קמטי ההבעה, כמו הקמטים בצידי העיניים, קמטים במצח ("Glabella"), והם נראים לעין מאזור בסיס האף ועד למרכז המצח. קמטי הבעה אלו זכו לכינוי קמטי זעף היות והם גורמים להיראות זועפות גם אם אנחנו בפועל מרגישות שונה לגמרי. כמו כל קמטי ההבעה האחרים קמטים אלו נוצרים כתוצאה מרפיות שרירי הפנים, במקרה זה שרירי המצח, הזדקנות העור ואבדן הקולגן בפנים שלנו מה שמשנה את מרקם וצורת העור בצורה משמעותית.

מילוי קמטים והזרקות

שיטות לטיפול בקמטים בין הגבות

טכנולוגיות מבוססות לייזר וגלי רדיו – במידה והקמטים בין הגבות עמוקים, קיימת אפשרות לשלב טיפולים באמצעות לייזר המשייף את האזור או חורץ את האזור ומזרז היווצרות של קולגן ובשל כך צמיחה של עור חדש. ה"תשלום" עבור הטיפול בטכנולוגיות הוא זמן החלמה ארוך יותר לפני שהתוצאות יראו לעין.

חומרי מילוי והזרקה – חומרי מילוי והזרקה בטיפול בקמטי הבעה בעיקר בוטוליום מונעים מהשרירים להתקווץ ולכן קמטים כמו קמטי הזעף בין הגבות יטושטושו בצורה טובה, אפילו טובה מאוד. בטיפול בקמטים עמוקים יותר, ניתן לשלב חומרי מילוי מסוג חומצה היאלורונית בריכוז מתאים. עם זאת, לאחר מספר חודשים השפעת הבוטיליום תסתיים ולכן נדרש לחזור על פעולה זאת מחדש.

הטיפ שלנו לעיכוב קמטים

אמנם לא ניתן למנוע לחלוטין את תופעת קמטי הזעף בין הגבות שלכן. אך, ישנם אמצעים שתוכלו לנקוט בכדי להפחית את חומרת הקמטים ועומק הקמטים בעור הפנים שלכם בכלל ובין הגבות בפרט:

  • הקפדה על תזונה נכונה
  • מריחת קרם לקחות מתאים (אפשר להשתמש בקרם לחות שמותאם לסביבת העיניים)
  • הקפדה על לחות הפנים
  • הקפדה על חבישת כובע בקיץ
  • הרכבת משקפי שמש עם מסנן UV מתאים

הקפדה על אורח חיים זה, והקפדה על שימוש בקרם מתאים לסביבת העיניים עשוי להפחית את העמקת קמטי הזעף בין הגבות שלכם.

מה הסיכונים בטיפול קמטים בין הגבות?

מיעוט הסיכונים בטיפול בקמטים בין הגבות, קמטי הזעף, נובע מכך שהוא טיפול בטוח יחסית לטיפולים האחרים, לא מלווה בכאב רב ולא בתופעות לוואי מיוחדות. ניתן לעיתים לסבול מנפיחות מיד לאחר הטיפול, אך לרוב זאת תופעה זמנית והיא תפוג באופן מלא בתוך מספר שעות עד מספר ימים בודדים. הזרקה במקום לא נכון, עלולה ליצור מראה לא טבעי. לפיכך, יש לשים לב שהטיפול מבוצע על ידי רופא מנוסה עם חומרי מילוי איכותיים המתאימים בריכוז שלהם לטיפול בקמטי הבעה.

מנוי בוטוקס שנתי במחיר מצחיק

במרפאות H.CLINIC הטיפול המוביל בקמטי זעף, בין הגבות, נעשה בעיקר באמצעות בוטולינום ולעיתים בשילוב של חומצה היאלרונית המתאימה לאזור בו העור רפוי במיוחד. תוצאות הטיפול הראשוניות בטיפול בקמטי זעף בין הגבות ניתן יהייה לראות באופן מיידי בתום הטיפול, תוצאות סופיות ניתן יהייה לראות עד שבועיים לאחר הטיפול. לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר צרו קשר: 073-7943560 או הרשמו בטופס ליעוץ רפואי אונליין וצוות המרפאה ייצור קשר בהקדם לתאום פגישה או להעברת הצעת מחיר טלפונית לטיפול בקמטי הבעה.

קליק ואת בלי קמטים

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

כתבת בלוג זאת נכתבה ונערכה על ידי צוות המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה וצוות הרופאים והמטפלים שלנו וביניהם ד"ר מיכל ישורון וד"ר גלינה שרסטיוק. הצוות שלנו בעל ניסיון מצטבר של עשרות שנים ברפואה, בטיפולים אסתטיים ובשירות לקוחות. במרפאת H.CLINIC אסתטיקה ובמרפאת H.CLINIC ילדים ומתבגרים מבצעים טיפולים רבים מבוססים טכנולוגיות לייזר וחומרי מילוי מובילים ואיכותיים. מרפאות H.CLINIC הוכרו על ידי חברת הטכנולוגיות העולמית המובילה קנדלה כמרכז מצויינות רפואי ארצי. תאריך עדכון אחרון: 22.5.2021

גלילה לראש העמוד