כמה עולה חומצה היאלורונית?

אין ספק שרובנו רוצות לשמר את המראה שלנו רענן ועדכני, חלקנו אוהבות מראה צעיר יותר, עדכני יותר, השאלה כמה זה עולה לנו? בכדי לשמר את העור רענן, ללא קמטוטים, ללא קפלים, כמו בתמונות מלפני 10 שנים אנו צריכות להשקיע בתזונה נכונה, בקרמים מתאימים ובהרבה מקרים גם בחומרי מילוי כמו החומצה ההיאלורונית. לחומצה ההיאלורונית סגולות ויתרונות רבים, בוודאי כאשר היא נמצאת באופן טבעי בגופנו, בנוסף יש לה גם יתרונות רבים כאשר הרופאה מחדירה את החומצה ההיאלורונית לפנים שלנו בצורה מלאכותית ויוצרת, בצורה מדהימה, את מה שהגוף שלנו מתקשה לייצר בעצמו. כמה תעלה לנו, אם כן, הזרקת חומצה היאלורונית?

כמה עולה חומצה היאלורונית
ד"ר מיכל בטיפול בקמטים בין הגבות

חוסר בחומצה היאלורונית גורם לקמטים

השנים חולפות והשפעת הזמן עובד על כולנו, אנחנו לא יכולים לעצור אותו, והאמת היא שאנחנו לא רוצים, יש הרבה דברים טובים שקוראים לנו עם השנים, ניסיון החיים, איכות החיים וחכמת החיים, אם זאת עם התבגרותנו, כמות החומצה ההיאלורונית בגופנו יורדת ואת סימני הירידה אפשר לראות בלחות העור, ברעננות שלו, בקמטוטים וביכולת שלנו לשמר את המראה הצעיר והרענן. הדבר הטוב הוא שעולם הרפואה מתקדם עם השנים באמצעות חומצה היאלורונית, ניתן היום בצורה טובה מאוד לשפר ולעדכן את מראה הפנים שלך, ולהשאיר אותן רעננות, יפות, ומלאות בלחות הנדרשת להן. כמה זה עולה?

חומצה היאלורונית קיימת עשרות שנים

חומצה היאלורונית היא חומר טבעי המיוצר בגוף שלנו ומסייע בצורה פעילה לתהליכים משמעותיים רבים כמו: חידוש עור הפנים, סיוע בטיפול בפצעים וסיוע בגמישות המרפקים. החומצה ההיאלורונית בגופנו מרוכזת במה שנקרה רקמות חיבור בעור והיא משפיעה באופן ישיר על ייצור קולוגן ואלסטין, אשר תורמים בצורה ישירה ומשמעותית לחידוש העור, גמישותו והמרקם שלו.  תפקיד נוסף של החומצה ההיאלורונית הוא לשמר את רמת הלחות ברקמות ולפיכך חשובה ביותר למיצוק העור, גמישות העור וחידוש העור. בשנת 1934 גילו חוקרים מאוניברסיות קולומביה כי התקפיד העיקרי של החומצה ההיאלורונית היא לשמור על נפח העור ועל הלחות שלו, זאת יחד עם השתתפות החומצה ההיאלורונית בתהליכים פיזיולוגיים אחרים בגוף. חוקרים אלו בודדו לראשונה את החומר מעינה של פרה וקראו לו חומצה היאלורונית. 

יעילות חומצה היאלורונית

בשנות ה-90 של המאה הקודמת מצאה החומצה ההיאלורונית את דרכה לעולם הרפואה כאשר נמצאו לה שימושים בטיפול בבעיות מפרקים, בניתוחי עיניים ובטיפול בפצעים. החל משנת 1996 החלו להשתמש בחומצה ההיאלורונית באירופה. ב-20 שנים האחרונות השימוש בחומצה היאלרונית לפיסול פנים הפך לנפוץ יותר. בטכניקה זו, ניתן לעצב מחדש את צורתו של האף, ליצור עצמות לחיים גבוהות יותר, להפוך שפתיים למלאות יותר וכדומה. בעידן בו אנו חיים, שתוחלת החיים ארוכה וגם מבוגרים מקפידים על אורח חיים פעיל והופעה חיצונית עדכנית, חבל להשלים עם עור פנים מבוגר. הקפדה על שגרת טיפולים להזנת העור בחומצה היאלורונית, תבטיח לך להראות טוב יותר ולהרגיש טוב יותר. ככל שתקדימי לטפל בקמטים שנחרצו בפנייך, כך תוכלי להימנע מקמטים עמוקים ובולטים.

תקציר על טיפול בחומצה היאלורונית:

כמה זמן נמשך הטיפול? 30-40 דקות. הטיפול מבוצע על ידי רופא בלבד.

בכמה טיפולים מדובר? טיפול בודד. במידת הנדרש מבוצע טיפול השלמה במסגרת הביקורת עם הרופא המטפל.

מה רמת הכאב? הטיפול מבוצע לרוב עם אלחוש מקומי, במקרה זה רמת אי הנוחות נסבלת.

כמה זמן נשמרות התוצאות? עד 18 חודשים (תלוי בסוג חומרי המילוי).

מה עלות טיפול בחומצה היאלורונית? נשמח לספר לך יותר, ואף לספק לך הערכת מחיר קליק אחד ונחזור עם פרטים. עכשיו במבצע החל מ-899 ש"ח למזרק חומצה היאלורונית.

טיפולים עם חומצה היאלורונית?

חומרי מילוי קמטים על בסיס חומצה היאלורונית מיועדים להזרקה לדרמיס האמצעי והעמוק לתיקון קמטים קלים עד עמוקים, תיקון שקעים ואי סימטריות, הקניית נפח לאזורים שונים בפנים, מילוי צלקות אקנה ועוד מספר אינדיקציות:

טיפול בחומצה היאלורונית מתחיל מ-899 ש"ח

טיפול באמצעות חוצמה היאלורונית תלוי בסוג חומר המילוי בכלל ובכמות המזרקים אותם תחליטי לרכוש בפרט בהתאם להמלצת הרופא המטפל. כמות המזרקים תחושב על ידי הרופא המטפל בתאום מול המטופל לאחר שיסכמו מה התוצאה הסופית הנדרשת. אנו ממליצים לכן – היזהרו ממרפאות ש"דוחפות לכן מזרקים", קיימו תאום ציפיות מלא על כמות המזרקים הנדרשת לפני הטיפול ולא במהלך הטיפול. וודאו מה המחיר למזרק לפני תחילת הטיפול על מנת לא להיות מופתעים עם קבלת החשבון. מחירון מזרקים לחומצה היאלורונית הוא בין 899 ש"ח למזרק חומצה היאלורונית ועד 2,500 ש"ח למזרק חומצה היאלורונית.

מה חשוב לבדוק?

יותר מכל דבר חשוב יותר לוודא שהרופא מנוסה, שהמרפאה איכותית, מסודרת ובעלת שירות לקוחות איכותי לכלל הלקוחות של המרפאה.  אנחנו ממליצים מאוד לבצע תאום ציפיות מלא, הכולל תיעוד של מה תהליך הטיפול וסוגי החומצה ההיאלורונית בהם הולכים להשתמש. במרפאות H.CLINIC אסתטיקה צוות רופאים מוביל אשר יאפשר לך חווית לקוח מדהימה, טיפול מעולה ושימוש בחומרי המילוי מובילים ביותר.

קליק לפגישה עם הרופאות שלנו

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מאמר זה נכתב ונערך על ידי צוות המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה וצוות הרופאים והמטפלים שלנו וביניהם ד"ר מיכל ישורון, ד"ר אביקם הראל וד"ר גלינה שרסטיוק. הצוות שלנו בעל ניסיון מצטבר של עשרות שנים ברפואה, בטיפולים אסתטיים ובשירות לקוחות. במרפאת H.CLINIC אסתטיקה ובמרפאת H.CLINIC ילדים ומתבגרים מבצעים טיפולים רבים מבוססים טכנולוגיות לייזר וחומרי מילוי מובילים ואיכותיים. מרפאות H.CLINIC הוכרו על ידי חברת הטכנולוגיות העולמית המובילה קנדלה כמרכז מצויינות רפואי ארציתאריך עדכון אחרון: 15.9.21

גלילה לראש העמוד