מחירון הסרת שיער בלייזר

מחירון הסרת שיער בלייזר

עלות טיפול הסרת שיער בלייזר משתנה ממרפאה למרפאה, כמה, למה ואיך? במסגרת פגישת ההתייעצות במרפאה אנו בוחנים את התאמת המטופל לטיפול הסרת שיער בלייזר ומציעים לו תכנית טיפולים ומחיר לטיפול הסרת שיער בלייזר לאחר תאום ציפיות  מהטיפול המבוקש ובהתאם למחירון הטיפולים של המרפאה. כאשר בוחנים את מחיר טיפול הסרת השיער בלייזר לשיער אנחנו בוחנים מספר פרמטרים במקביל להתאמת הלקוח לטיפול.

הסרת שיער בלייזר

מחיר הסרת שיער בלייזר

מחיר טיפול הסרת שיער בלייזר משתנה מטיפול לטיפול ותלוי במספר פרמטרים כמו: גודל האזור המטופל, עובי השיער העודף, גוון השיער ותאום ציפיות לגבי התוצאה הסופית. אנו ממליצים לכם לנהוג בזהירות ולא לתת רק למחיר להיות המדד הקובע עבורכם איפה להתחיל בטיפולי הסרת שיער בלייזר. כפי שלא חסרים מקומות המציעים הסרת שיער בלייזר כך גם לא חסרים מקומות שנסגרים או שמפעילים טכנולוגיות לייזר ישנות או לא מתאימות לגילאים מסויימים. אנו מציעים מחירון להסרת שיער אצל ילדים ומתבגרים, וכן מחירון הסרת שיער מבוגרים. דוגמא למחירון לא כולל מע"מ לאזורים נבחרים:

  • בית שחי – החל מ-72 ש"ח לטיפול בסדרת טיפולים או 140 ש"ח לטיפול בודד
  • מפשעות – החל מ-94 ש"ח לטיפול בסדרת טיפולים או 185 ש"ח לטיפול בודד
  • רגל תחתונה – החל מ 227 ש"ח לטיפול בסדרת טיפולים או 350 ש"ח לטיפול בודד
  • בטן – החל מ-140 ש"ח לטיפול בסדרת טיפולים או 275 ש"ח לטיפול בודד
  • גב – החל מ-183 ש"ח לטיפול בסדרת טיפולים או 220 ש"ח לטיפול בודד
  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

כתבת בלוג זה נכתבה ונערכה על ידי צוות המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה וצוות הרופאים והמטפלים שלנו וביניהם ד"ר אביקם הראלד"ר מיכל ישורון וד"ר גלינה שרסטיוק. הצוות שלנו בעל ניסיון מצטבר של עשרות שנים ברפואה, בטיפולים אסתטיים ובשירות לקוחות. במרפאת H.CLINIC אסתטיקה ובמרפאת H.CLINIC ילדים ומתבגרים מבצעים טיפולים רבים מבוססים טכנולוגיות לייזר וחומרי מילוי מובילים ואיכותיים. מרפאות H.CLINIC הוכרו על ידי חברת הטכנולוגיות העולמית המובילה קנדלה כמרכז מצויינות רפואי ארצי. תאריך עדכון אחרון: 15.4.2020

גלילה לראש העמוד