שאלת את עצמך מדוע את סובלת מבריחת שתן?

שאלת את עצמך מדוע את סובלת מבריחת שתן?

ובכן התשובה החצי מנחמת היא שאת לא לבד. שליש מהנשים מעל גיל 35 סובלות מבריחת שתן בדרגות שונות בעיקר חלקן בשל התבגרותן וחלקן כבר לאחר הלידה הראשונה.

אז למה הוא בורח ומה אפשר לעשות?

התופעה הלא נעימה הזאת, למרות שהיא שכיחה מאוד בקרב נשים רבות, כאמור, לא נחשפת רבות בעיקר מסיבות של אי נעימות ומבוכה. אך היום, יותר מתמיד, נשים רבות מבקשות לעבור טיפול פשוט מאוד, זריז ונטול סיכוני כיוון שהוא ללא ניתוח – אך השיפור הוא מיידי עם קרוב ל-100% הצלחה אצל המטופלות.

בריחת השתן מתרחשת כתוצאה מ-2 סיבות מרכזיות והן: ראשית, חולשה משמעותי של שרירי רצפת האגן ושנית, חולשה משמעותית של שרירי שלפוחית השתן, שהיא בעצם שריר לכל דבר.

חולשה זאת מביאה את הגוף שלך למצב של אבדן שתן בלתי רצוי ומכן התוצאה של דליפת השתן. לפיכך, אנו ממליצים מאוד במרפאה להגיע לבדיקת אבחון אצל המומחים שלנו בגניקלוגיה ולקבל הסבר מפורט על שיטת הטיפול שלנו שהוגדרה כהצלחה רבה אצל מיליוני נשים ברחבי העולם.

איך זה עובדת הטכנולוגיה ומה תהליך הטיפול בדליפת שתן?

טכנולוגיית הלייזר רותמת את עוצמת הלייזר לטובת שינוי מאזן הקולגן, האלסטין ורקמות חיבור. עצמת הלייזר מעוררת ייצור רקמה חדשה ובריאה בנרתיק ובעריה בצורה כזאת שגורמת להם להשתקם. קרן הלייזר חודרת לעומק השכבה הרירית, מבלי להסב נזק לרקמות הסובבות את השכבה הרירית, דבר המאפשר הצערה של השכבה הרירית ללא צורך בזמן החלמה ליתר הרקמות. התהליך מכווץ את סיבי רקמת החיבור, מצר את הנרתיק ומעורר היווצרות של קולגן ואלסטין חדשים, מצעיר ומחדש את הרקמה המטופלת באופן יסודי. הטיפול מאפשר שיפור משמעותי באיכות החיים שלך בצורה מיידית.

לפרטים נוספים >> https://hcliniclaser.co.il/LP_intima/

073-7943562 | תל אביב, רמת החיל | H.Clinic אינטימה

גלילה לראש העמוד