טיפול בנשירת שיער אצל נשים צעירות

נשירת שיער אצל נשים צעירות

בדרך כלל כאשר מדברים על נשירת שיער אצל נשים מתכוונים לנשים בגילאים יחסית מבוגרים, אחרי גיל העמידה, כאשר השינויים ההורמונאליים משפיעים על תהליך היווצרות השיער. יחד עם זאת, קיימת בהחלט גם תופעה של נשירת שיער אצל נשים צעירות וחשוב לדעת שיש לבעיה זו פתרונות שונים ויעילים.

 

למה השיער נושר בגיל צעיר?

נשירת שיער אצל נשים צעירות תתבטא בדרך כלל בהיותו של השיער יותר דליל ודק, ובכך שרואים הרבה יותר שיערות נאספות על המסרק או על רצפת האמבט. לבעיה זו יכולות להיות מספר סיבות שלא תמיד אפשר לזהות במדויק איזו מהן מהווה גורם ראשי, אך לרוב קיימות נסיבות שעשויות להסביר את התופעה. כך לדוגמא, נשים לא מעטות סובלות מנשירת שיער במהלך ואחרי תקופת ההיריון, אשר מקורה בשינויים הורמונאליים המתרחשים בגוף. כמו כן, שינויים הורמונאליים שכאלו יכולים להיות תוצאה מחלה, של נטילת תרופות מסוימות ואפילו של תזונה לקויה. מעבר לכך, קיימים היבטים גנטיים שאינם בהכרח ידועים, אולם אם יש היסטוריה של נשירת שיער מוקדמת במשפחה, הדבר עשוי להגביר את הסיכון. 

בכל מקרה ומכל סיבה שהיא, אם יש תופעה של נשירת שיער שאיננה מפסיקה לאורך כמה שבועות, ובפרט אם קיימת היסטוריה כזו במשפחה, כדאי לפנות לקבלת ייעוץ רפואי בנושא. רופא בעל ניסיון וידע בתחום בהחלט יכול להפנות אל טיפולים אפקטיביים שיעצרו את התופעה ויתרמו להנעת התהליך של שיקום השיער.

 

טיפולים שונים לנשירת שיער בגיל צעיר

כפי שאמרנו, יש מספר דרכי טיפול אפשריות עבור נשירת שיער אצל נשים צעירות, אותן גם ניתן לשלב זו עם זו. את הטיפול יש להתאים כמובן לכל מטופלת באופן אישי, לאור היכרות קרובה איתה, עם מצבה הרפואי, עם רצונותיה וציפיותיה, וכן פרמטרים נוספים. כך למשל, ניתן להתחיל טיפול עם ויטמינים המסייעים לעצירת הנשירה על ידי חיזוק הזקיקים, וניתן להיוועץ עם רופא עור המתאים טיפול תרופתי הולם. כמו כן, קיימים טיפולי פלזמה בוסטר המבוצעים אצלנו, שהינם מקובלים מאוד לעצירת נשירה מוגברת של השיער ולהאצה של צמיחתו. מעבר לכך, ישנן אפשרויות נוספות למקרים מתקדמים יחסית של התקרחות, כמו רפואה רגנרטיבית, השתלות שיער וטיפולי פלזמה בוסטר התומכים בהשתלות שיער.

לפרטים נוספים על טיפול נגד נשירת שיער אצל נשים צעירות, ולקביעת פגישת ייעוץ ואבחון, פנו אלינו בטלפון:

 077-230718.

גלילה לראש העמוד