איך אנחנו מסירים את כתמי העור בפנים שלך?

הסרת כתמי עור, הסרת פיגמנטציה באמצעות לייזר ייחודי

עם השנים ובשל הגנטיקה ואורחות החיים שלנו, מופיעים כתמים שונים על העור ויוצרים בעיה אסתטית עבור אנשים רבים, רובנו קוראים לכתמים – פיגמנטציה. עד לפני מספר שנים, ההתמודדות עם תופעה זו לא נחלה הצלחה משביעת רצון, והייתה כרוכה בשימוש בהתערבויות כירורגיות או בחומרים כימיים בעלי השפעות בלתי רצויות. ואולם, המצב השתנה מקצה אל קצה עם כניסתה של טכנולוגיית הלייזר לעולם האסתטיקה הרפואית, והיא עוד הולכת ומשתפרת בכל עת עם פיתוחים וטיפולים חדשניים ובכללם טיפולים לא פחות ממדהימים להסרת פיגמנטציה. 

 טכנולוגיה פורצת דרך

במרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה מקבוצת HCLINIC, מרכז מצויינות ארצי בלעדי של ענקית הטכנולוגיות קנדלה, מבצעים טיפולים בפיגמנטציה בשגרה. טיפולים כנגד כתמי שמש בגב, פיגמנטציה בבית החזה, כתמי גיל על הידיים, כתמי לידה, כתמי שמש בגוף, מלזמה ועוד. הטיפולים שלנו מבוססים על טכנולוגיית הלייזר לפי פרוטוקולים שונים אשר עודכנו בהתאם לניסיון שלנו. הטיפולים שלנו לפיגמנטציה  מציעים יתרונות מהותיים בהשוואה לגישות אחרות, ועם תוצאות מצוינות החל מטשטוש ועד להעלמה מלאה של הכתמים. בדרך כלל הסרת הפיגמנטציה,  כתמי עור, מצריכה מספר פגישות להשגת תוצאות אופטימאליות, אולם את האפקט של הטיפול שלנו אפשר לראות כבר מהפגישה הראשונה, ולעיתים חלק גדול מהכתמים מטושטשים כבר לאחר הפגישה והטיפול הראשון.

לפיכך, על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר יש כמובן להתאים את הטיפול הנכון לכל איש ולכל אישה. במרכז שלנו עובדים רופאים ובעלי מקצוע המחזיקים בידע מעמיק וניסיון עשיר בתחומי הרפואה האסתטית למיניהם, לרבות הסרת כתמי עור ופיגמנטציה. הצוות המקצועי מלווה את המטופל לכל אורך הדרך, החל מהשלב הראשון של אבחון ואפיון הפיגמנטציה והערכת המיקום שלה על פני העור. אנו בונים את תוכנית הטיפול הטובה ביותר ובוחרים בטכנולוגיה שתביא לתוצאות המיטביות לפי סיווג הפיגמנטציה. בהמשך מבוצע הטיפול בהתאם לתוכנית הטיפולים, אשר עשויה לכלול יותר מטכנולוגיה אחת בהתאם לסוגים השונים של הפיגמנטים, ולבסוף – המטופלים מגיעים אלינו לאורך תקופה לביקורת, ובהחלט אם נדרש, אנחנו נשלים את הטיפול בהתאם לשביעות רצון הלקוח מהתוצאה ומתאום הציפיות מולו.

 השיטות המובילות בענף האסתטיקה

במרכז שלנו עושים שימוש במכשירי הלייזר הטובים ביותר בענף לטיפול בפיגמנטציה, על מנת שהמטופלים ייהנו מנוחות מרבית, ממספר הטיפולים הקטן ביותר וכמובן מתוצאות אופטימאליות, וזאת עם מכשירים שהטיפול בהם הוכח כאפקטיבי לכל הגילאים. כך לדוגמא, אנו עושים שימוש בלייזר אקוסטי המפרק את הפיגמנט לחלקיקים זעירים באופן מיידי, וזאת בכל סוגי הפיגמנטציה לרבות צלקות אקנה. דוגמא נוספת היא לייזר אבלטיבי שהו האנרגיה הגבוהה מאפשרת להגיע אל השכבות הכי עמוקות וגם הכי רדודות של העור, ולהפוך רקמה צלקתית לרגילה. בנוסף לכך, אנו עושים שימוש במכשיר התורם לחידוש מזורז של רקמות בריאות וחדשות לעומת המצולקות, מה שעוזר לשלוט במרקם הצלקת ולהשפיע באופן מהותי על גמישת העור באזור.

לצפייה בגלריית תמונות לפני אחרי לחץ כאן >>>>>

לפרטים נוספים על הסרת כתמי עור ולקביעת פגישת אבחון והתאמה, פנו אלינו בטלפון 077-230718.

גלילה לראש העמוד