יתרונותיו של פילינג הלייזר העמוק

יתרונותיו של פילינג לייזר עמוק

עד לפני כעשור, ההתמודדות עם פגמים בעור כגון חטטי אקנה, כתמים כבדים ועוד – הייתה אפשרית רק באמצעות שימוש באמצעים כימיים, ולעיתים אף נדרש ניתוח. יחד עם זאת, התמונה השתנתה לחלוטין עם כניסתה של טכנולוגיית הלייזר אשר מעניקה מענה הרבה יותר יעיל ובטוח עם תוצאות מרשימות.

 

מה זה בעצם פילינג לייזר?

ראשית, חשוב לציין כי ישנם מכשירים שונים של פילינג לייזר עמוק המבוססים על טכנולוגיות מעט שונות. במרכז H.CLINIC מבצעים את הטיפול עם לייזר CO2 המהווה את המילה האחרונה בתחום ומציע מספר יתרונות משמעותיים. באופן כללי, את הטיפול מבוסס על חדירת הלייזר לשכבה העליונה והאמצעית של העור, עם יצירה של כוויה מבוקרת באופן מתאים לסיבה הטיפולית ולהרכב העור. החדרת הלייזר באופן נקודתי וקרוב מאפשרת את הקילוף שלו, ולאחר מכן בשל כך האצה של תהליכי התחדשות. יש לציין כי הטיפול המבוצע אצלנו הוא יותר מהיר ונוח למטופחת יחסית לטכנולוגיות אחרות, וגם ניתן בשל כך לחזור מהר יותר לשגרה.

יתרון מהותי נוסף של השיטה בו אנו משתמשים הוא שניתן לבצע מגוון רחב של טיפולים נדרשים בטיפול אחד. בין היתר, באמצעותו ניתן לטפל בפיגמנטציות לסוגיהן השונים, נזקים כתוצאה מעישון, נזקי צלקות לרבות אקנה, וכן לטפל בקמטים וקמטוטים בעור, טשטוש של נמשים וכתמי עור כבדים ולמעשה להביא לחידוש מלא של עור הפנים. התוצאות של טיפול זה הינן משמעותיות ומרשימות, והן גם נשמרות למשך תקופה ארוכה.

 

הגיעו לפגישת ייעוץ

יש לציין כי פילינג לייזר עמוק כשמו כן הוא – טיפול חזק למדי ומכאן גם מגיע כוחו ביצירת שינוי מהותי. יחד עם זאת, יש לבצעו אך ורק עם מומחים בתחום ובהתאם לפרוטוקול מובנה, עם מיטב המכשור והציוד הרפואי. לכן, בשלב הראשון יש להגיע אליהו לקבל אפיון וייעוץ. לאחר מכן, עם קביעת התוכנית הטיפולית וכשבוע לפני שמתחילים תקבלו מאיתנו הנחיות מבחינה רפואית ולהכנת האזור המטופל. בהמשך יבוצע כמובן הטיפול עצמו במרכז שלנו, ולאחר מכן תגיעו אלינו לביקורות קבועות עד השגת החלמה מלאה של האזור בו בוצע הטיפול.

לפרטים נוספים על פילינג לייזר עמוק, ולקביעת פגישת ייעוץ ואבחון, פנו אלינו בטלפון 077-230718.

 

 

גלילה לראש העמוד