הסרת כתמי עור בפנים

הסרת כתמי עור בפנים באופן בטוח ואפקטיבי

בכל עת פונים אל המרכז שלנו אנשים המבקשים טיפול עבור הסרת כתמי עור בפנים, בין אם מדובר בכתמי שמש, נמשים, כתמי עור חומים בפנים, מלזמה ועוד. אנו מסבירים להם שבהחלט קיימים טיפולים יעילים עבור בעיות אסתטיות אלו, ולשם כך יש צורך לבצע אבחון ולהכין תוכנית טיפולית בהתאם לסוג הפיגמנטציה, הטכנולוגיה המתאימה ביותר, התאמת המטופל לטיפול ופרמטרים נוספים. לאחר ההתאמה והכנת התוכנית נתחיל בסדרת מפגשים המובילה לתוצאות משמעותיות וברורות, באמצעות מכשירי לייזר הפועלים בטכניקות שונות.

 

כמה מילים על כתמי שמש ואחרים

נשים וגברים כאחד מבקשים עבר כתמי שמש בפנים טיפול אפקטיבי. אכן, כתמי שמש הם מהפגמים האסתטיים השכיחים ביותר, אשר יכולים להופיע בכל המבוגרים ותלויים בין היתר בגנטיקה, בגוון העור וכמובן במידת החשיפה לשמש. יחד עם זאת, ישנם הבדלים בין רמות החומרה והעומק של הכתמים, החל בכתמי שמש רדודים יחסית אצל אנשים צעירים שנחשפו לשמש יתר על המידה, ועד לכתמים עמוקים אשר עם השנים הלכו וחדרו אל השכבות היותר עמוקות באנשים מבוגרים. בכל מקרה, מדובר בתהליך בו הפיגמנט מלנין משוחרר על ידי העור במטרה לספק שכבת הגנה, ורוב האנשים עדיין אוהבים את הצבע השחום שלו שיוצר מראה שזוף. ואולם, כיום הציבור גם מבין שגוף שזוף אינו בהכרח בריא, ולהיפך – קיימים סיכונים משמעותיים לבריאות. אחת הבעיות היא כאמור האסתטיקה, כאשר המלנין נוצר על פני העור בצורה לא אחידה ולא יפה, וזוהי בדיוק הסיבה לפנייה לטיפול.

כאמור, כתמי שמש הם נפוצים מאוד אך לא היחידים שמופיעים על הפנים. כולנו מכירים גם את הנמשים ועוד רבים מכירים את הכתמים החומים שמופיעים בגלל היבטים תורשתיים אצל בני ובנות נוער. עוד יש לציין את כתמי ההיריון המופיעים מפאת שינויים הורמונאליים, כתמי לידה, וכתמים נוספים המופיעים עקב נטילת תרופות, דלקות ומחלות, תורשה ועוד.

 

הסרה של הכתמים מהפנים

כשם שלכל סוג של כתם יש סיבות וביטויים שונים, כך גם ישנם טיפולים שונים המוצעים בשוק, החל בסטרואידים, דרך שימוש בחומרים כימיים ועד לטכנולוגיה הטובה ביותר כיום – היא הלייזר. במרכז הרב תחומי שלנו עושים שימוש בשלושה מכשירי לייזר מסוגים שונים, המסוגלים לתת מענה לכתמים שתוארו לעיל. על כן, סדרת הטיפולים שלנו עשויה להתבסס על שימוש במכשיר אחד או שילוב של מכשיר או שניים נוספים, בהתאם למצב ואפיון הכתם והמטרות. מדובר בטיפולים בעלי שיעור הצלחה ושביעות רצון גבוהים מאוד, המבוצעים על ידי צוות רפואי ומקצועי בעל ניסיון עשיר.

 

לפרטים נוספים על הסרת כתמי עור בפנים ולקביעת פגישת אבחון והתאמה, פנו אלינו בטלפון 077-230718.

גלילה לראש העמוד