כשלייזר להסרת שיער פוגע בקעקוע שלך

לייזר הסרת שיער על קעקוע? לא!

טיפול הסרת שיער בלייזר על קעקוע – מותר / אסור, כן / לא – להלן התשובה: אסור להשתמש בלייזר הסרת שיער על הקעקוע וזה עלול לגרום נזק לקעקוע. טיפולי הסרת השיער בלייזר הפכו לשגרה של ממש בקרב עשרות אלפי ישראלים. בישראל קיימים מגוון מכשירים וטכנולוגיות לייזר לטיפול הסרת שיער, רובם ככולם עושים עבודה דומה עם כי איכות הטכנולוגיה, רמת הכאב שחשים בגוף וכן יכולת הטכנולוגיה לבצע טיפול איכותי לעיתים שונה.

h clinic_landing page_header mobile-12

השיער נמצא באותו האזור בעור עם הקעקוע

דבר אחד משותף יש לתהליך הסרת השיער הוא המטופלים. שיער המטופלים נמצא תמיד באותו המקום, באותו אזור בגוף, באותה שכבה על גבי העור – לכן קרן הלייזר, ללא קשר לטכנולוגיה צריכה להגיע לאותה הנקודה בה נמצא שורש השיערה. ברוב הטכנולוגיות, קרן הלייזר מזהה את שורש השערה ומחממת אותו בצורה כזאת שהוא לא גדל, במילים אחרות, מושמד. איך קרן הלייזר מזהה את שורש השערה? באמצעות זיהוי הצבע הכהה שלה (הפיגמנט הכהה שלה). זאת גם הסיבה שלבעלי שיער אפור או בלונדוני לא מומלץ לבצע הסרת שיער בלייזר כיוון שהסיכוי שהטיפול יהייה מוצלח הוא נמוך.

טכנולוגיות דומות להסרת שיער וקעקועים

לעניין הקעקוע והמשמעות של שימוש בטכנולוגיות הסרת שיער בלייזר על גבי הקעקוע – טכנולגיית הלייזר להסרת קעועים עובדת על עקרונות דומים מאוד. לפיכך, במידה וקרן הלייזר שמסירה את השיער פוגעת בשגגה או שלא בשגגה בקעקוע, עוצמת הלייזר תיבלע בדיו של הקעקוע, או לפחות בחלקו ותשפיע עליו בצורה של טשטוש שלו ו/או כוויה ו/או חימום יתר שיכול לגרום לצלקת או זיהום.

לייזר להסרת שיער על קעקוע - לא!

לכן, שימו לב, למי שיש קעקוע או עתיד לעשות קעקוע, לקחת בחשבון שהסרת שיער באותו האזור באמצעות לייזר לא מומלץ בכלל בשביל לשמור על הקעקוע ולמנוע סיבוכים. לכן, בחירה נכונה של מרפאה עימה תעברו את תהליך הטיפול בקעקוע חשובה לא פחות ואף יותר מהבחירה במכון לביצוע הקעקוע ובכך יש להשקיע זמן, מחקר וסקר מתאים ולכן חשוב לדעת ממה להיזהר ומה לבדוק. 

איך לבחור מרפאה מתאימה להסרת קעקוע

4 פרמטרים מרכזיים חשובים מאוד בתהליך הבחירה במרפאה הנכונה לפני תחילת טיפול הסרת הקעקוע:

.1 טכנולוגיה איכותית
.2 מרפאה או מרכז רפואי
.3 שירות לקוחות ותאום ציפיות מול המרפאה
.4 מחיר תחרותי המתאים לכם 

עוד על בחירת מרפאה להסרת קעקועים >>

למידע נוסף ופרטים ספציפיים יותר על התהליך ו/או על הטיפול מוזמנים ליצור קשר עם המרפאה ולתאם פגישת התייעצות ראשונית ללא עלות. בפגישה תוכלו לקבל מידע על הטכנולוגיה להסרת קעקוע, לבחון את המרפאה, להציץ בתמונות לפני אחרי הסרת קעקועים, לבדוק חוות דעת בתהליך הסרת הקעוקעים על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר בשבילכם. 

לטיפול הסרת קעקוע

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
גלילה לראש העמוד