שיקום שיער באמצעות רפואה רגנרטיבית

מיקרו שתלים הנלקחים בדגימה מקו השיער באזור מוסתר ומוזרקים בחזרה לאזור ההקרחה. התוצאה - שיפור ניכר בצמיחת השיער.

טיפול PRP

רק כדי לסבר את האוזן, כדאי לדעת שחמישים אחוז מהגברים בישראל יסבלו מנשירת שיער בהגיעם לגיל 45-50. בארץ, תופעת ההתקרחות ואיבוד שיער בגיל צעיר בקרב גברים, היא תופעה מאוד מוכרת. יש סיבות רבות שמובילות לתהליך של נשירה והתקרחות, ולחלק מהסיבות יש קשר גנטי ותורשתי, בעוד גורמים יכולים להגיע כתוצאה ממחלה או כשל גופני. אך לרוב מי שתהייה אחראית למצב הזה היא ה- "אלופציה" שפירושה בז'רגון היומיומי – התקרחות גברית טיפוסית גנטית. יחד עם זאת, רופאים טוענים שהקשר נעוץ דווקא במזג האוויר החם בארץ וגם בתזונה שמשתנה ושימוש תדיר בטלפונים סלולריים.

יש שני גורמים עיקריים להתקרחות אצל גברים. נטייה משפחתית (או גנטית) הינה הגורם המרכזי להתקחות בקרב גברים. הגורם השני הוא כתוצאה משינוי ו/או חוסר איזון הורמונלי. התקרחות גברית היא תופעה שכיחה מאוד כך שאתה לא לבד ההתקרחות הגברית מאופיינת בנסיגת קו השיער הקדמי והתקרחות הדרגתית של הקודקוד, או התקרחות שגורמת לירידה בצפיפות השיער באזור הקודקוד והצדעיים במקביל לצמיחת שיער תקינה בשולי צדי הקרקפת ובקרקפת האחורית בלבד. תהליך ההתקרחות הגברית קשור לתוצר העיבוד של טסטוסטרון – דיהידרוטסטוסטרון. אצל גברים שסובלים מהתקרחות נמצאו רמות גבוהות של האנזים שאחראי להפיכת טסטוסטרון לדיהידרוטסטוסטרון. 

דיהידרוסטרון מוגבר משמעותית בקרקפת של גברים הסובלים מהתקרחות והדבר מביא להיווצרות שערות קצרות ודקות יותר, ומעבר של זקיקי השיער לשלב המנוחה. טיפול בהתקרחות כוללים תכשירים, תרופות והשתלת שיער טיפולים בהקרחה כוללים תכשירים מקומיים, תרופות הניתנות דרך הפה, טיפולי PRP- (PLATELET RICH PLASMA), השתלות שיער ואף תחום חדש המטפל בהתקרחות ישירות דרך תאי הגזע.

שיקום שיער נשים – לפני ואחרי – טיפול באמצעות רפואה רגנרטיבית

REGINERA AFTER 1
18 חודשים אחרי טיפול שיקום שיער רגנרטיבי
REGINERA BEFORE 1
לפני טיפול שיקום שיער רגנרטבי

בשורה החדשה לטיפול בהתקרחות – רפואה רגנרטיבית (Regenerative Medicine). תחום רפואה חדשני זה מתמקד בפתירת בעיות רפואיות, החלפה או חידוש של תאים, רקמות או איברים בגוף, בעזרת תאי המטופל עצמו. רפואה רגנרטיבית עושה שימוש בגישות חדשניות המשלבות רפוי גני, השתלת תאי גזע, השתלת תאי מקדימים (Progenitor Cells), הנדסת רקמות ותכנות תאים ורקמות והצליחה כבר להצמיח איברים כמו כבד ורקמות מוח. ריגנרה פותחה במיוחד לצורך יישום קליני של מגוון טיפולים רגנרטיבים בהם נעשה שימוש במיקרו- שתלים של תאי מקדימים (Progenitor Cells) המתקנים רקמות ומחדשים אותן. הטכנולוגיה כובשת בהצלחה רבה בשנים האחרונות את השוק הרפואי הבינלאומי הטכנולוגיה כובשת בהצלחה רבה בשנים האחרונות את השוק הרפואי הבינלאומי ונושאת אישורי FDA, CE, FMA ואישור משרד הבריאות הישראלי. 

הטכנולוגיה משולבת בניתוחי שיניים, וכיום, היא מיושמת בהצלחה בתחומי רפואה רגנרטיבית רבים, כטיפול בפצעים הקשים לריפוי ושחזורי כירורגיה פלסטית. בנוסף נעשה שימוש בריגנרה ברפואה האסתטית לטיפול בהתקרחות גברית ושיער דליל אצל נשים ואצל גברים, טיפול בצלקות וסיוע בהתחדשות העור (Skin Rejuvenation).

שימוש בתאים מגופו של המטופל הופך את הטיפול להצלחה גדולה יתרון גדול של טכנולוגית ריגנרה הינה שהטיפול הינו אוטולוגי, כלומר מגופו של המטופל, שהוא גם התורם וגם המקבל של התאים, דבר המבטיח 100% הצלחה בקלטית השתלים, ללא תופעות לוואי או אלרגיות. טכנולוגיית ריגנרה מאפשרת התערבות ברקמות פגועות (כתוצאה ממחלה או טראומה) על ידי הפרדה באופן מכני של רקמות ביולוגיות כדוגמת העור, בתוך קפסולה חד פעמית. הטיפול הינו חד פעמי, ובעל שיעור הצלחה גבוה ביותר.

שיקום שיער – לפני ואחרי – טיפול באמצעות רפואה רגנרטיבית

REGINERA AFTER 2
18 חודשים אחרי טיפול שיקום שיער רגנרטיבי
REGINERA BEFORE 2
לפני טיפול שיקום שיער רגנרטבי
REGINERA AFTER 3
18 חודשים אחרי טיפול שיקום שיער רגנרטיבי
REGINERA BEFORE 3
לפני טיפול שיקום שיער רגנרטבי
REGINERA AFTER 4
18 חודשים אחרי טיפול שיקום שיער רגנרטיבי
REGINERA BEFORE 4
לפני טיפול שיקום שיער רגנרטבי

ד"ר מיכל ישורון, מנהל יחידת שיקום שיער במרפאות H.Clinic, היא רופאה מובילה בישראל בתחום שיקום השיער. בעלת ניסיון מוצלח במאות מטופלים, הסובלים מהתקחות, מטופלים שעברו השתלת שיער ומבצעים טיפולי תחזוקה לשיער המושתל, מטופלים בעלי תופעות של נשירת שיער קלה וכן מטופלים שמבקשים לעצור נשירת שיער. אצלנו ב- מרכז הרב תחומי לטיפולי בלייזר ואסתטיקה תוכלו למצוא מענה לבעיית ההתקרחות שלכם או התדללות השיער, וכן טיפול תומך להשתלות. אנו עושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמת ומתאימים אותה לכל מטופל בצורה אינדיבידואלית לאחר שערך מספר בדיקות. 

ד"ר מיכל ישורון

צרו קשר בטלפון 073-7943560 ואנו נשמח לסייע בכל שאלה או ייעוץ בתחום. 

סרטון הסבר על תהליך שיקום השיער רפואה רגנרטיבית:

גלילה לראש העמוד