כמה עולה טיפול פלזמה תרפיה לשיער?

מחירון טיפול טסיות

אחרי שביצענו אלפי טיפולי C G F, פלאזמה תרפיה לשיער (או בשמו הנוסף P R P) אנחנו יכולים לומר בוודאות שטיפולי שיקום השיער הפכו בשנים האחרונות לשגרה של ממש בקרב אוכלוסיית הגברים והנשים בישראל הסובלים מהתקרחות לא טבעית ומנשירת שיער. לבוחרים להתחיל בסדרת טיפולי שיקום שיער במרפאות H.CLINIC אסתטיקה מגוון אפשרויות החל מטיפול תרופתי, טיפול טבעי ועד לטיפול השתלת שיער במרכז רפואי. בסופו של יום, יש משהו בשיער שמסייע לנו באופן חיובי לתחושת השלמות שלנו ולביטחון העצמי שלנו, ולאור השיפורים הטכנולוגים בטיפולי שיקום שיער, אלפי הלקוחות שלנו אשר להם היה קשה לבצע את הטיפול עד היום ממשים יותר את החלומות שלהם. כמה עולה טיפול שיקום שיער? איך זה עובד?

תקציר על הטיפול – סדרת טיפולים תזכה בהנחה של 10%

כמה זמן נמשך הטיפול? 45-60 דקות – על ידי ד"ר מיכל ישורון.

כמה טיפולים? טיפול בודד לתחזוקה מול סדרת טיפולים לשיקום שיער והתקרחות.

מה רמת הכאב? הטיפול כמעט ולא מורגש עם אילחוש מקומי.

כמה זמן נשמרות התוצאות? מומלץ לבצע טיפול שימור ותחזוקה אחת ל-12 חודשים עם סיום הסדרה.

מה עלות טיפול שיקום שיער? נשמח לספר לך יותר, ואף לספק לך הערכת מחיר טלפונית השאיר פרטים בטופס המצורף ככל הטיפול מוערך בכ-1,600 ש"ח  עד 1,800 ש"ח לטיפול בודד תלוי בכמות הטיפולים.

טיפול באמצעות טסיות לשיער הינו טיפול מבוקש מאוד ושכיח בקרב מטופלים הסובלים מהתקרחות לא טבעית מתונה וממטופלים הרוצים להימנע מטיפול השתלת שיער הכרוח במחיר גבוה ובתקופת שיקום יחסית ארוכה. איך הרופא מטפל בטסיות בשיער שלך וכמה זה עולה לך? תן לנו להסביר לך.

לפגישה עם ד"ר ישורון

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

איך קובעים סוג סדרה ומחיר לטיפול?

עלות טיפול בטסיות לשיער משתנה ממרפאה למרפאה, כמה, למה ואיך? במסגרת פגישת ההתייעצות במרפאה אנו בוחנים את התאמתך לטיפול בטסיות לשיער ומציעים למטופל תכנית טיפולים ומחיר. גם זה, רק לאחר תאום ציפיות מהטיפול המבוקש ובהתאם למחירון הטיפולים של המרפאה. כאשר בוחנים את מחיר טיפול הפלאזמה לשיער אנו בודקים מספר פרמטרים במקביל והם מפורטים כאן בהמשך.

טיפול PRP

טיפול בטסיות לאחר השתלת שיער

בדרך כלל טיפול ראשון לאחר השתלת שיער מתחיל כ-3-6 חודשים מתום ההשתלה. הטיפול מבוצע בהתאם לפרוטוקול המרפאה בא עבר המטופל השתלה בשילוב פרוטוקול המרפאה בא מתבצע טיפול ה-P R P או טיפול ה-CGF. רוב המטופלים עוברים טיפול P R P או טיפול CGF במשך 4-6 פעמים כאשר ממוצע הטיפול הוא מידי 2-3 חודשים. טיפול P R P או טיפול CGF לאחר השתלה הוא טיפול נדרש כחלק משמירה על זקיקי השיער המושתלים וזירוז צמיחה של זקיקי שיער חדשים.  

סדרת טיפולי שיקום שיער והתקרחות

כתוצאה מהתקרחות לא טבעית או נשירה מרובה של שיער אצל נשים ואצל גברים מבצעים טיפולי שיקום שיער על מנת למנוע המשך ההתקרחות ואבדן השיער (לא תמיד עושים טיפול CGF לשיער רק לאחר השתלה). טיפולי CGF לשיער נועדו לטפל גם בנשירת שיער אצל נשים אשר נובעת מבעיות הורמונאליות, נטילת תרופות שונות או נשירת שיער טבעית לא נורמאלית.

טסיות לשיער דליל - חובה

טיפול P R P או טיפול CGF לשיער נועד לטפל בשיער דליל או התקרחות לא טבעית אצל גברים. כאלה שלא בוחרים לעבור השתלה או כאלה שלא מאושרים לעבור טיפול השתלת שיער מסיבותיהם. ממטופלים אלו, עוברים סדרה של טיפולי P R P או טיפול CGF, סדרת טיפולים לשיקום השיער – כמות הטיפולים בסדרה נקבעת בהתייעצות עם  עם הרופא המטפל. טיפולים אלו הם תדירים יותר ודורשים בד"כ כמות גדולה יותר של טסיות דם. גודל השטח המטופל – לגודל האזור בראש הנדרש בטיפול P R P יש השפעה על כמות הטיפולים ועל גודל המבחנה ממנה מייצרים את ה – P R P לפני החדרתו בחזרה לקרקפת.

טיפול אחד או סדרה - מה מומלץ?

מטופלים שונים בוחרים לבצע טיפול חד פעמים מסיבות שונות, חלקם כיוון שרוצים לבדוק את המרפאה המטפלת, חלקם האחר בשל אי היכולת לעמוד את כמות הטיפולים אותם הם יעשו וחלקם כמובן בשל מגבלות פיננסיות. מאידך, מרבית המטופלים בוחרים להירשם לסדרה של טיפולי P R P או טיפול CGF, שכן סיכום על סדרת טיפולים מראש מאפשר למרפאה להעניק להנחה של כ-20% ממחיר הטיפולים, הנחה שיכולה להוות משמעות למטופלים.

הסדרה המבוקשת

הסדרה המבוקשת ביותר היא סדרה בת 5 טיפולי P R P או טיפול CGF המבוצעת מידי 3 חודשים לפי פרוטוקול הטיפולים של H.CLINIC שיקום שיער, בסדרה זאת המטופל רוכש 5 מבחנות לטיפול P R P או טיפול CGF, ועוד מספר מוצרים משלימים לפי פרוטוקול הטיפול אשר נקבע על ידי הרופא המטפל.  לפרטים נוספים בנושא שיקום שיער >> קליק כאן

טיפ חשוב!

המדד להצלחת הטיפול הוא יכולת הרופא המטפל להחזיר לראשך את הטסיות בצורה הטובה ביותר, בכמות הנדרשת ובמקום הנכון. יש לא מעט רופאים העוסקים בטסיות, אך יש מעט רופאים אשר שנים מצליחים להביא לתוצאות איכותיות. אצלנו את/ה בידיים הטובות ביותר.

כמה עולה טיפול?

התייעצות רפואית ראשונית עם רופא לפני טיפול בטסיות – פגישת התייעצות מפורטת אינה כרוכה בתשלום. 

אזור התקרחות קטן מחיר קטן 1,400 ש"ח לטיפול – בדרך כלל נדרשים 3-6 טיפולים בהתאם לתכנית הטיפולים הנקבעת על ידי הרופאה המטפלת. לרוכשים סדרה של 6 טיפולים טיפול מספר 6 הוא בחינם. 

אזור התקרחות רחב 1,800 ש"ח לטיפול – בדרך כלל נדרשים 4-6 טיפולי P R P או CFG לפי פרוטוקול מרפאת השתלות השיער או הרופאה המטפל במרפאה. לרוכשים סדרת טיפולים עלות טיפול מספר 6 היא בחינם.

מוצרים משלימים כגון ויטמינים וחומרי מזותרפיה נוספים – בין 250 ש"ח ועוד 750 ש"ח (משתנה לפי צורך ולא חובה).

מה חשוב לדעת לפני טיפול בהתקרחות?

לבחור מרפאה העוסקת בשיקום שיער ולא מרכז קוסמטי. מרפאה איכותית בפיקוח מלא של רופא עור המעסיקה רופאים מנוסים עם מוניטין וניסיון מספק בתחום שיקום השיער וטיפולי ה-P R P.

לבחור מרפאה שתיתן לך שירות טוב שמתאים לדרישות שלך. מרפאה עם מחלקת הסרת קעקועים מבוססת, ולא "על הדרך", הסטריליות והניקיון במרפאה חשובים מאוד להצלחה של הטיפול ולמניעת זיהומים מיותרים.

לשאול באיזה מבחנות משתמשים במרפאה לטובת ה-P R P. שימו לב שלא כל מבחנה מתאימה לטיפול P R P ולא כל מבחנה מסוגלת לייצר P R P בריכוז המתאים לדרישות הטיפול שלך. חשוב לברר כמה פקטורי גדילה ניתן לייצר באמצעות המבחנה במרפאה.

כמה זמן עורך הטיפול? האם יש במרפאה אקדח טיפולים לטיפול מהיר יותר? האם הרופא מנוסה מספיק לעשות את הטיפול בזמן אופטימלי. 

לבקש לראות תמונות לפני ואחרי של המרפאה. לא כל רופא הוא בעל ניסיון מתאים לטיפול בטסיות לכן חשוב לבדוק את רמת הניסיון של הרופא המטפל וניסיון המרפאה בשיקום שיער.

מחיר הוגן. לבחור מרפאה שתיתן לך מחיר סביר, הוגן על טיפול בטסיות לשיער שלך, מחיר שיאפשר לך להשלים את הטיפול אותו אתה רוצה לעשות ולהגיע לתוצאה הסופית שמתאימה לך.

לפגישה עם ד"ר ישורון

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

כתבה זאת נכתבה ונערכה על ידי צוות המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה וצוות הרופאים והמטפלים שלנו וביניהם ד"ר מיכל ישורון. הצוות שלנו בעל ניסיון מצטבר של עשרות שנים ברפואה, בטיפולים אסתטיים ובשירות לקוחות. במרפאת H.CLINIC אסתטיקה מבצעים טיפולים רבים מבוססים טכנולוגיות לייזר וחומרי מילוי מובילים ואיכותיים. מרפאות H.CLINIC הוכרו על ידי חברת הטכנולוגיות העולמית המובילה קנדלה כמרכז מצויינות רפואי ארצי. תאריך עדכון אחרון: 29.5.2022

גלילה לראש העמוד