טיפול בהתקרחות נשית

נשירת שיער אצל נשים

ישנה נטייה לייחס את התופעה של התקרחות למין הגברי, אך לצערנו תופעה זו לא פוסחת על המין הנשי ונשים רבות סובלות מהתקרחות ושיער דליל במהלך חייהן. הסיבות לכך קשורות למגוון גורמים כמו, תזונה לא טובה, בעיות בריאותיות ( בעיה בבלוטת התריס) או שינויים הורמונליים לאחר לידה. גם תכשירים של שיער כמו צבע או חמצון עשויים להשפיע, וכמו בכל דבר, גם גנטיקה היא ברת השפעה מכרעת ועלולה לגרום להתקרחות בקרב נשים רבות.

ברור הרי שחלק ניכר מהיופי שלנו מושפע משיער בריא וחזק שמעטר את הפנים. בחברה כמו שלנו היופי והמראה האסתטי הם קריטריונים מהותיים להרגשת ביטחון. האישה מצופה להיות נעימת מראה ומטופחת, כשהשוק רווי באמצעים שמעניקים פתרונות לכל בעיה שצצה. השיער הוא רכיב דומיננטי של המראה ולכן כל אישה תחפוץ בשיער יפה ומרשים ולא חלילה דליל ומקריח.

יש היום בשוק טיפולים רבים לבעיות פיזיולוגיות שכוללות נשירת שיער.  טיפול בהתקרחות נשית ייתן מענה לבעיה של התקרחות בייחוד אצל נשים. חשוב לדעת שלא כל טיפול יתאים לכל אישה והיעילות של הטיפולים היא שונה בין אישה אחת לשנייה. לרוב, הטיפולים לא מספקים מענה תמידי לבעיה או מצליחים להחזיר את השיער השופע, אך הם כן מעלימים קרחות שבולטות ומצליחים לגרום לצמיחה מחודשת ומרובה יותר של שיער.

טיפול בנשירת שיער ותחזוקה                                                                                                     

טיפול נגד נשירת שיער נשים שנחשב מאוד מבטיח בימינו, הוא טיפול ה-PRP שמטרתו להאיץ צמיחה של שיער ולעצור את ההתקרחות אצל כל מי שחווה נשירה מהותית. המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה יעניק גם טיפול תחזוקה יעיל ביותר שמתחזק כל טיפול לאחר השתלה של שיער. טיפולי –PRP הם מהותיים לכל מי שסובלת מבעיית התקרחות, ולרבות אחר השתלה שכן השילוב ביניהם הופך כל טיפול בנשירת שיער למבטיח ויעיל.

מזומנים לפגישת התייעצות במרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה – אצלנו תוכלו למצוא מענה איכותי לבעיית התקרחות שלכם. אנו עושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ואמינה ומתאימים אותה לכל מטופלת באופן אינדיבידואלי.

צרו קשר בטלפון 077-2307128 ואנו נשמח לסייע בכל שאלה או ייעוץ בתחום.  

 

 

גלילה לראש העמוד