הסרת קעקוע – מה חשוב לבדוק

מה לבדוק לפני הסרת קעקוע?

החלטתם לעשות קעקוע? תשקיעו זמן רב בחשיבה, בחירת מכון הקעקועים ובסקיצה המתאימה לכם. עם הזמן, למרות המחשבה הרבה שעשיתם לפני ביצוע הקעקוע, יש סיכוי שתחליטו להסיר הקעקוע מסיבות שונות: הקעקוע לא רלוונטי, הקעקוע איבד מהצבע הטרי שלו או שהם רוצים לעשות קעקוע חדש במקומו – להחלטה זאת משמעויות רבות. מה חשוב לבדוק? טכנולוגיה, ניסיון המרפאה, שירות הלקוחות ומכון קוסמטי מול מרכז רפואי?

מרפאה מתאימה להסרת קעקועים

בחירה נכונה של מרפאה עימה תעברו את תהליך הטיפול בקעקוע חשובה לא פחות ואף יותר מהבחירה במכון לביצוע הקעקוע ובכך יש להשקיע זמן, מחקר וסקר מתאים ולכן חשוב לדעת ממה להיזהר ומה לבדוק. 

4 פרמטרים מרכזיים חשובים מאוד בתהליך הבחירה במרפאה הנכונה לפני תחילת טיפול הסרת הקעקוע:

טכנולוגיה להסרת קעקועים בלייזר

טכנולוגיה איכותית – בהסרת קעקועים 80% מהסיכוי שלך לקבל את התוצאה הרצויה תלוי ברמת הטכנולוגיה והיכולת שלה להסיר את הפיגמנט/צבע של הדיו בקעקוע שלך. ישנם מספר סוגי טכנולוגיות להסרת קעקוע, חשוב מאוד לבחור בטכנולוגיה המתקדמת ביותר המצליחה להסיר את כל סוג הדיו, את כל הצבעים, וכן רמת הלייזר מהירה מספיק בשביל להפוך את התהליך ליעיל ומהיר.

מרכז רפואי להסרת קעקועים בלייזר

מרפאה או מרכז רפואי – היות וזה הליך רפואי – אני ממליץ לבצע את הטיפול ראשית במרפאה מוכרת בעלת מוניטין, ושנית במרפאה בראשות רופא עור מומחה בעל ניסיון בתחום וניסיון ברפואת עור בכלל. עד שלא קורה כלום, הכל מצויין, אבל במרפאות או מכונים שלא מובילים מקצועית יכולה להיות בעיה בתהליך כמו זיהום, כמו פיגמנטציה, כמו צלקת ו/או פרוטוקול טיפולים לא מתאים את/ה – במקרים אלו תרצו רופא שיכוון אתכם לתהליך הנכון ויקח אחריות על הטיפול.

שירות לקוחות הסרת קעקוע בלייזר

שירות לקוחות ותאום ציפיות מול המרפאה – הסרת קעקוע הוא תהליך ארוך יחסית – מדובר בסדרה של טיפולים במרווחי זמן של מספר שבועות, 4 שבועות עד 12 שבועות בין טיפול לטיפול. את/ה יכול/ה למצוא עצמך 12 חדשים בתהליך ולעיתים אף יותר. לכן, את רוצה לקבל שירות איכותי ממרפאה עם מוניטין כאמור. חשוב יותר מכל זה לתאם ציפיות על התוצאה הסופית. אין מרפאה שלא תפרסם לפני/אחרי מושלם – אבל קח בחשבון שחלק לא קטן מהקעקועים לא יורדים ב-100% ולעיתים יש לצפות לצל של קעקוע שקשה מאוד להוריד היות והגוון שלו קרוב מאוד לגוון העור – אין קסמים בזה.

איך קובעים מחיר להסרת קעקוע

מחיר תחרותי שמתאים לכם – עלויות טיפול הסרת קעקוע שונות ממרפאה למרפאה. תוכלו למצוא עלויות נמוכות מאוד במקומות בעלי טכנולוגיה פחות איכותית או ישנה מול עלויות גבוהות יותר במרכזים רפואים שמפעילים את הטכנולוגיות הטובות ביותר.

המרפאה שלנו עוסקת בהסרת קעקועים שנים

למידע נוסף ופרטים ספציפיים יותר על התהליך ו/או על הטיפול מוזמנים ליצור קשר עם המרפאה ולתאם פגישת התייעצות ראשונית ללא עלות. בפגישה תוכלו לקבל מידע על הטכנולוגיה להסרת קעקוע, לבחון את המרפאה, להציץ בתמונות לפני אחרי הסרת קעקועים, לבדוק חוות דעת בתהליך הסרת הקעוקעים על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר בשבילכם. 

גלילה לראש העמוד