מילוי קמטים בחומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית

במהלך השנים עור הפנים חווה תהליך הזדקנות טבעי. בנוסף לכך, הוא נעשה גם דק ומאבד חומרים חשובים כמו חומצה היאלורונית או קולגן, ובסופו של דבר, בשל כוח הכבידה, העור צונח ומופיעים עליו קמטוטים.

כיום, יותר משנים עברו, מילוי קמטים בחומצה היאלורונית הינה משופרת ועמידה לטווחי זמן ארוכים וזאת הסיבה שחומר זה הפך לפופולארי ומבוקש ביותר. הוא משמש למילוי קמטי הבעה, להצערת והדגשת הלחיים, מילוי קמטים במצח ותורם להוספת נפח.

הפעולה פשוטה למדיי, החומצה ההיאלורונית היא מעין ג'ל אותו מזריקים והמראה שמתקבל הוא טבעי לחלוטין. באזורים בהם השרירים מופעלים פחות, ההשפעה תהייה ארוכה יותר, כמו באזור עצמות הלחיים או מילוי קמטים מתחת לעיניים, זאת בניגוד לאזור שמסביב לשפתיים.

החומצה לא רק מייפה את עור הפנים, ביכולתה גם לעודד יצור חדש של חומר קולגן, שהוא קריטי לעור הפנים. מומלץ לחזור על ההזרקה כדי שפעילות החומר תחזיק לאורך זמן. כשנדרשים עוד טיפולים נעשה שימוש בפחות חומר. לכל מילוי קמטים בחומצה היאלורונית מחיר שונה וזאת בהתאם למיקום ולתדירות ההזרקה.

אצלנו במרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה ישמחו להעניק לכם מגוון של טיפולי אסתטיקה ביניהם טיפולי אנטי-איג'ינג איכותיים והזרקה של חומצה היאלורונית שתעניק לעור הפנים שלכן רעננות ומראה צעיר במיוחד. צרו קשר כבר עכשיו בטלפון 0772307128 ונשמח לסייע בכל שאלה וייעוץ.

גלילה לראש העמוד