התקרחות גברית איך לטפל

התקרחות גברית

רק כדי לסבר את האוזן, כדאי לדעת שחמישים אחוז מהגברים בישראל יסבלו מנשירת שיער בהגיעם לגיל חמישים. בארץ, תופעת ההתקרחות ואיבוד שיער בגיל צעיר בקרב גברים, היא תופעה מאוד מוכרת. יש סיבות רבות שמובילות לתהליך של נשירה והתקרחות, ולחלק מהסיבות יש קשר גנטי ותורשתי, בעוד גורמים יכולים להגיע כתוצאה ממחלה או כשל גופני. אך לרוב מי שתהייה אחראית למצב הזה היא ה- "אלופציה" שפירושה בז'רגון היומיומי – התקרחות גברית טיפוסית גנטית. יחד עם זאת, רופאים טוענים שהקשר נעוץ דווקא במזג האוויר החם בארץ וגם בתזונה שמשתנה ושימוש תדיר בטלפונים סלולריים.

טיפולים להתקרחות גברית                                                                                        

ככל שתופעת ההתקרחות מתפשטת, כך מתגבר החיפוש אחר פתרון- טיפול בהתקרחות גברית יעיל וייחודי שיצליח  "להחזיר עטרה ליושנה". בעוד גברים רבים עסוקים בניסיון להסתיר את הקרחת באמצעות חבישת כובע או פאה, יש כאלה שילכו בגאווה עם הקרחת שמתנוססת על ראשם ויפציעו לכל, שמדובר בכלל במראה סקסי ועכשווי, ולמרות זאת, ברפואה מתקדמת נעשים כל הזמן מאמצים לאיתור אחר טיפול בקרחת גברית שיעניק מענה אפקטיבי שיחזיר לגברים את המראה הצעיר והשובב. 

השתלות שיער                                                                                                              

לשאלת המיליון- התקרחות גברית איך לטפל? אחד הטיפולים המבוקשים בימינו הוא השתלות השיער. גברים רבים בוחרים לבצע השתלות שיער בישראל וגם במדינות שכנות שמספקות השתלות שיער במחיר זול. אחד היתרונות המשמעותיים בטיפול באמצעות השתלות שיער יהיה שההשתלה היא שיערו הטבעי של האדם, כלומר מי שמספק את הזקיקים שנדרש להחדיר בתהליך הטיפול, הוא המטופל עצמו – לכן מדובר בטיפול שלא ניתן כמעט לכישלון. השתלת שיער היא פעולה כירורגית שמתבצעת בהרדמה מקומית. לרוב התוצאה מרשימה במיוחד והמטופלים יוצאים מרוצים. 

ד"ר מיכל ישורון, רופאה מובילה בישראל בתחום שיקום השיער. בעלת ניסיון מוצלח במאות מטופלים, הסובלים מהתקחות, מטופלים שעברו השתלת שיער ומבצעים טיפולי תחזוקה, מטופלים בעלי תופעות של נשירת שיער קלה וכן מטופלים שמבקשים לעצור נשירת שיער.

אצלנו ב- מרכז הרב תחומי לטיפולי בלייזר ואסתטיקה תוכלו למצוא מענה לבעיית ההתקרחות שלכם וטיפול תומך להשתלות. אנו עושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ומתאימים אותה לכל מטופל בצורה אינדיבידואלית לאחר שערך מספר בדיקות. צרו קשר בטלפון 073-7943560 ואנו נשמח לסייע בכל שאלה או ייעוץ בתחום.   

ד"ר מיכל ישורון
גלילה לראש העמוד