הסרת קעקועים עם הלייזר הטוב בעולם – PICOWAY

טכנולוגיית הפיקו (Picoway) נחשבת למערכת החדישה ביותר להסרת קעקועים עם טכנולוגיית הפיקו-שניה (טרילוינית השניה), משלבת ביצועים משמעותית טובים יותר ממערכות הסרת קעקועים אחרות בשוק ויכולת הסרה של כל הצבעים. איך זה עובד ומה אנחנו יכולים לעשות בשביל שהחוויה שלך תהייה נעימה, מהירה ואיכותית? 

עד לאחרונה, מערכות הלייזר להסרת קעקועים היו מבוססות על לייזר מסוג קיו-סוויטש (Q-SWITCH), כאשר גם היום רוב מערכות הלייזר להסרת קעקועים מבוססות על טכנולוגייה זאת אשר נהוגה היתה להיות הטכנולוגייה הסטנדרטית בשוק להסרת קעקועים עד להמצאת טכנולוגיית הפיקו. טכנולוגיות אלו מבוססות על מערכות לייזר איטיות פי-1000 מהפיקו, מה שנקרא טכנולוגיית ננו-שניה (NANO SECOND).

לייזר הפיקו עובד על פיקו שניה מאפשר גמישות גדולה ממערכות לייזר אחרות להסרת קעוקועים בשל היכולת שלו לייצר אנרגיה גבוהה במהירות כה גבוהה ולכן להפוך את הטיפול לאיכותי יותר, מהיר יותר, נעים יותר למטופל. לדוגמא, בשל מהירות הלייזר בפיקו יש לו אפשרות להגיע לרמת אנרגיית שיא הגבוה בערך פי-3 מכל המערכות השונות האחרות בשוק. "העוצמה המירבית (PICK-POWER)" היא העוצמה שמצליחה לייצר אפקט "פוטו-אקוססי", שבירת הקעקוע על ידי עצמת קול, להבדיל מאפקט "פוטו-תרמי" שמיוצר על ידי רוב הלייזרים האחרים ומייצר הרבה חום כתוצאה ממהירות נמוכה יותר של קרן הלייזר. אפקט זה, "פוטו-אקוסטי" מצליח בצורה משמעותיות וטובה יותר לפרק את הדיו שבקעקוע לחלקיקים קטנים. העצמה המיירבית של הפיקו, היא העוצמה שמצליחה לייצר אפקט פוטו-אקוססי (להבדיל מאפקט) פוטו-תרמי שמיוצר על ידי רוב הלייזרים האחרים. אפקט זה מצליח בצורה משמעותיות וטובה יותר לפרק את הדיו שבקעקוע לחלקיקים קטנים.

הנוסחה של הפיקו, כמה ש"העוצמה המיירבית" גבוה יותר, כך הקעקוע מתפרק חלקיקים קטנים יותר וכך להסתלק מהר יותר מהגוף. בנוסף למערכת הפיקו יש פולסים קצרים יותר, כלומר פחות אנרגיית חום נפלטת ממערכת הלייזר לגוף והטיפול נעים יותר משמעותית. לפיכך, שיטה זאת מאפשרת בטיפול הראשונים להגיע לטיפול אחת ל-4 שבועות בלבד ולהקטין את זמן הטיפול הכללי. טכנולוגיית הפיקו מאפשרת לטפל בכל הצבעים – כולל הצבע הירוק, התכלת והטורקיז שקשים מאוד להסרה, המערכת מצויידת ב-3 אורכי גל שונים: אורך גל 1064 – שחור וכחול, אורך גל 532 – אדום, כתום וצהוב, ואורך גל 785 לצבעים ירוק וכחול בהיר – מה שמאפשר גמישות מצויינת בטיפול בצבעים השונים של הקעקוע.

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

הסוד הגדול הוא היכולת של טכנלוגיית הלייזר לפרק את הקעקוע לחלקיקים קטנים ובכך לסייע לגוף לפרק אותו מהר יותר. יכולת הזאת של הלייזר לפרק את הקעקוע לחלקיקים קטנים מקנה לגוף את היכולת לפרק את הקעקוע בצורה טובה יותר, כלומר מהירה יותר, לאחר טיפול בפיקו, וזהו הייתרון המרכזי של הטכנולוגיה – יותר מכל מערכות לייזר אחרות בשוק. מה שצריכים לזכור עם הפיקו לייזר: יותר תוצאות – הרבה פחות טיפולים!! וזה עובד!! לפרטים צרו קשר: 073-7943560

גלילה לראש העמוד