איך להוריד סנטר כפול

טיפול בסנטר כפול ללא ניתוח

טכנולוגיית הפרופאונד, המיוצרת ע"י חברת קנדלה, היא הדבר האמיתי. הטיפול המיוחד מצליח לבצע מתיחת פנים ללא ניתוח פלסטי, חיטוב קו לסת, הידוק העור בצוואר וטיפול בסנטר כפול ללא ניתוח. הפאופאונד לוקח את כל מה שאנחנו יודעים על חיטוב ומיצוק העור ומשלב אותו בטיפול אחד מדהים הנמשך 45 דקות בקירוב, ללא צורך בניתוח ממושך, ללא צורך בזמן החלמה רב (למעט מספר שעות) וללא צורך בחופשת מחלה. מצד שני, הטיפול מצליח לייצר תוצאות לא פחות ממדהימות לעור הפנים והצוואר במיצוק, הידוק וחיטוב שלהם.

העור מפסיק להיות אלסטי

עור רפוי בפנים, סנטר כפול, צוואר עם עור נופל (צוואר הודו), הם בעיה הגדולה ביותר כשזה מגיע להתבגרותנו, ואין באמת הרבה מה לעשות נגד זה, אלו הם חיינו. כשאנחנו מתבגרים, העור שלנו מפסיק לייצר 2 מרכיבים מרכזיים התומכים במיצוק שלו, ברעננות שלו ובחיות שלו – המרכיבים הם קולוגן ואלסטין. קולוגן ואלסטין הם מרכיבים קריטיים השומרים על האלסטיות של העור וגורמים לו להראות מתוח, צעיר ורענן.

איך אנחנו מטפלים באלסטיות של העור?

תארו לכם שתוכלו למצוא דרך להגדיל בצורה משמעותית את ייצור הקולוגן ואלסטין בעור שלכם בצורה מהירה יחסית? ובכן, אנחנו יכולים בצורה מבוקרת לשלוט על התהליך ובכך להשפיע על התבגרות העור שלנו ועל הנראות שלו לאורך זמן. לא כי אנחנו לא רוצים להתבגר, כי אנחנו רוצים להראות רעננים, בצורה קלאסית, ולא רפויים מידי. 

זירוז משמעותי לייצור קולגן ואלסטין

מה עושה הפרופאונד?הפרופאונד נותן פיתרון בדיוק לבעיה שהזכרנו. הפרופאונד הוא הטכנולוגייה העדכנית ביותר ובוודאי מהמתקדמות ביותר למיצוק ולחיטוב קו הלסת והצוואר. באמצעות שימוש במיקרו מחטים בשילוב גלי רדיו (RF Micro-needling) אנחנו מייצרים אנרגיה בטמפרטורה מווסתת לאורך מספר שניות באזורים מסויימים בעור, ובכך מזרזים בצורה משמעותית ייצור של קולוגן ואלסטין בפנים ובצוואר שלנו.

המדע מאחורי הטכנולוגיה - טיפול מנצח

מרגישים ששמעתם את זה בעבר? אולי אבל לא בדיוק. בוא נדבר על מה עושה את טכנולוגיית הפרופאונד לטיפול איכותי יותר וטוב יותר מכל טכנולוגיית חיטוב ומיצוק אחרת (מלבד ניתוח פלסטי). מה שמיוחד בפרופאונד היא היכולת הטכנולוגית לשלוט בצורה מדוייקת על החום שמוחדר לעור הפנים. עם טכנולוגיות גלי רדיו תקניות אחרות היכולות לשלוט בטמפרטורה היא בדיוק חלקי ובקירוב מסויים, בשונה מהפרופאונד.

בניסויים ובדיקות קליניות הוכח בצורה טובה שיצירת חימום מבוקר באזור המתאים בעור מצליחה בצורה מצויינת לזרז ייצור של קולוגן. זה יכול להיות מבוצע על ידי חימום או על ידי הקפאה, הפרופאונד מבצע את הפעולה על ידי חימום מבוקר ומדוייק מאוד וזה סוד הקסם.

ככלל, כאשר שכבות העור מחוממות לטמפרטורה של 65 מעלות צלסיוס האזור המחומם מתחיל לאבד מהקולוגן שלו, שכן הקולוגן מתחיל תהליך של התכחשות או הצטמקות. זאת "פגיעה" מבוקרת שטכנולוגיות המטפלות בגלי רדיו עושות. עם התצטמקות הקולוגן הגוף מתחיל לייצר קולוגן חדש, תהליך שלוקח 4 עד 10 שבועות, ואת התוצאה הסופית ניתן לראות ברמה של 3 עד 6 חודשים. ככל שאנחנו מתבגרים תהליך זה לוקח יותר ויותר זמן, ולעיתים העור שלנו לא מצליח לשחזר עצמו בצורה מלאה.

עכשיו חשבו על מצב שאנחנו מקבלים את אותה התוצאה, ואולי אפילו טובה יותר, כאשר ה"פגיעה" בעור שלנו קטנה יותר, בצורה שלא גורמת לקולוגן להצטמק בצורה משמעותית? משמעות הדבר שחידוש הקולוגן בעור נעשה בצורה יעילה יותר, משמעותית יעילה יותר.

ממחקרים שבוצעו נמצא כי פעולה ה"פוגעת" בקולוגן שלנו בצורה שטחית יותר מצליחה להביא אותו לשיקום בצורה יעילה ומהירה יותר. ומכן הפעילות האיכותית של הפרופאונד. הפרופאונד מבצע חימום של שכבות העור לטמפרטורה של 67 מעלות, מעט מעל 65 מעלות והחזקת רמת החום הזאת במשך 3-4 שניות בעומק של 2 ממ עד 4 ממ בשכבות העור בצורה קבועה – נקודה זאת היא הנקודה המשפיעה ביותר על ייצור איכותי של קולוגן בעור – זה ה"סוד" הגדול של הפרופאונד. פרופאונד היא הטכנולוגייה היחידה המצליחה באמצעות גלי רדיו לחמם אזור בצורה קבוע לאורך מספיק זמן בשביל להשפיע בצורה מיטבית על העור.

95% שינוי בגמישות העור בטיפול אחד

בטיפול אחד שמבצעים באמצעות טכנולוגיית ההפרופאונד מצליחים לזרז ייצור של קולוגן ואלסטין 4 שבועות עד 10 שבועות לאחר הטיפול – עם תגובה מדהימה של 95% שינוי בגמישות העור 6 חודשים לאחר הטיפול.  טיפול הפרופאונד לטיפול קו הלסת והצואר אורך בקירוב 45 דקות, אולי מעט פחות. הטיפול כרוך באלחוש מקומי שמבוצע על ידי הרופא המטפל לחוויה טובה יותר של הטיפול. 

היתרון המרכזי של הטיפול בטכנולוגיה שלנו

  • הטיפול בגלי רדיו לסנטר כפול ולמתיחת הפנים אשר נעשה בצורה מדוייקת מצליח לייצר מיצוק בעור הפנים, חיטוב של קו הלסת, מתיחה של עור והפנים והוא טוב יותר מכל טכנולוגיות דומות אחרות.
  • טיפול לחיטוב קו הלסת והצוואר יכול להוות תחליף משמעותי לניתוח הפלסטי הטומן בחובו הרדמה וזמן החלה משמעותי יותר.
  • הטיפול מבוצע פעם אחת בלבד ללא צורך בסדרה של טיפולים.
  • רמת הכאב בטיפול לעומת טכנולוגיות אחרות שונה לחלוטין. בשילוב אילחוש מקומי חווית הטיפול היא מצויינת.
  • מחיר הטיפול הוא בקרוב חצי (50%) מניתוח מתיחת פנים.

הטיפול מבוצע על ידי רופא מוסמך בלבד

עם הצוות המנוסה שלנו, המורכב מרופאי עור ומטפלים ומצוייד בטכנלוגיה המדהימה הזאת לחיטוב קו הלסת והצוואר, יחד עם השירות המיוחד שלנו אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות שיבואו אתכם לתוצאה הרצויה. במהלך פגישת הייעוץ וההתאמה במרפאתנו (פגישת הייעוץ הראשונה היא ללא עלות), נסביר בצורה מפורטת על התהליך והפעילות הדרושה ממך בשביל להצליח בתהליך. תקבלי את כל המידע וכל התשובות על הטיפול ותוצאותיו. למידע נוסף או לכל שאלה הינכם מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון 077-2307128 

גלילה לראש העמוד