18 עובדות שצריכים לדעת לפני טיפול הסרת שיער

מה לבדוק לפני טיפול הסרת שיער?

החלטת שהגיע הזמן להתחיל להתחיל טיפול הסרת שיער בלייזר? ובכן ריכזנו לך 18 עובדות מרכזיות שצריך לדעת לפני שמתחילים בטיפול הראשון. הסרת שיער בלייזר היא ללא ספק השיטה המתקדמת ביותר בהתמודדות עם השיער המיותר בגוף. במרפאות שלנו הטכנולוגיה המומלצת להסרת שיער בלייזר היא Gentle Max Pro, אנחנו מצאנו כי זאת אחת הדרכים היעילות ביותר להגיע לתוצאה הרצויה עם תוצאות טובות מאוד אחרי מספר מצומצם של טיפולים. מדוע? הסרת שיער בלייזר הוא תהליך אשר מפחית באופן משמעותי את קצב צמיחת השיער וצפיפות צמיחת השיער באזורי הגוף המטופלים. במרפאה שלנו התהליך מבוקר רפואית, כל זאת לשם מטרה אחת והיא חיסול זקיקי השערה מהגוף שלכם על מנת שלא ישובו לגדול (אין דבר כזה הסרת שיער בלייזר לצמיתות – זה מיתוס בלבד). דבר נוסף שחייבים לזכור הוא שהטיפול באמצעות הטכנולוגיה שלנו מתאימה מאוד לשימוש בילדים ובמבוגרים בפיקוחו של ד"ר אביקם הראל, רופא עור מומחה.

איך להוציא את המירב מהסרת שיער?

1. הסרת שיער בלייזר הוא לא טיפול קסם. מרבית טכנולוגיות הסרת השיער בלייזר עובדות על אותו העיקרון של שריפת שורש השערה. על ידי פעולה זאת מצליחים למנוע ו/או לעכב משמעותית את צמיחת השערה בעתיד.

2. זיכרו כי אין דבר כזה הסרת שיער לצמיתות. לא ניתן להסיר את כל השיער מהגוף או להשפיע על הצמיחה של כל שורשי השיער בגוף זה לא אפשרי ומעולם לא הוכח רפואית.

3. יש להימנע מלשזף את האזור המטופל לפחות 4 שבועות לפני הטיפול. במידה ואתם מגיעים לטיפול הסרת שיער שזופים, אף לא מרפאה מקצועית אחת תקבל אתכם. טיפול בלייזר בגוף שזוף הוא נגד כל הנחיה בטיחותית ורפואית.

4. לפי תחילת טיפול הסרת שיער יש לגלח את האזור המטופל לפחות 24 שעות מראש. הלייזר לא מטפל בשיער אלא בשורש השיערה ולכן יש להגיע מגולחים לטיפול על מנת שאנרגית הלייזר תתרכז בשורש השיערה ולא בזקיקי השיער.

5. יש להימנע ממיטות שיזוף, ספרי שיזוף וקדם שיזוף לפני הטיפול. שימוש בלייזר על עור שזוף עלול לגרום למצב של פיגמנטציה במקרה הטוב וכוויות במקרה הרע שכן עצמת הלייזר תיבלע בצורה עמוקה הרבה יותר בעור שזוף על חשבון השיערה. 

6. יש לבקש מהמרפאה המטפלת לבצע טסט בזמן פגישת הייעוץ ולפי הטיפול הארוך הראשון. בקשו לבצע טסט / בדיקה על מנת לסייע בתאום הציפיות על רמת הכאב של הטיפול ותגובת העור שלך לטיפול בלייזר.

7. הסרת שיער בלייזר לא תעשה לכם עור חלק מיד לאחר הטיפול הראשון. שימו לב, השיער ימשיך לצמוח מטיפול לטיפול, כמובן שרמת הצמיחה תקטן באופן משמעותי כבר אחרי הטיפול הראשון, אך יש לצפות לצמיחה מחדש של השיער לפחות עד הטיפול ה-5.

8. זמן הטיפול יכול לקחת 20 דקות אך גם יכול לערוך מעל לשעה. במקרה ומחליטים להסיר שיער מכל אזורי הגוף יש לקחת בחשבון כ-90 דקות טיפול לכל הפחות ב-5 הטיפולים הראשונים.

9. יש להימנע מלבצע הסרת שיער בלייזר מאזורים מסביב לעיניים. טיפול קרוב מידי לעיניים על ידיי צוות לא מנוסה עלול לגרום לבעיות רפואיות, לכן אנו ממליצים באופן גורף להימנע מכך. 

10. בשביל לראות תוצאות יש להיות עקבי ולהגיע לטיפולים בזמנים שמרפאה ממליצה עליהם. זמני הטיפולים נקבעים בין היתר לפי מחזור צמיחת השיער, ולכן יש להקפיד להגיע לטיפול בזמן שנקבע, לכל הפחות ב-5 הטיפולים הראשונים.

11. תוצאות משמעותיות לתהליך הסרת שיער בלייזר אפשר יהייה לראות אחרי 3 חודשי טיפולים.

12. ניתן לבצע טיפול הסרת שיער בלייזר לבעלי גוון עור כהה, באמצעות טכנולוגיה מתאימה. יש לבצע בדיקה קפדנית ולבקש אישורי משרד הבריאות למכשירי הסרת השיער על מנת לוודא שהטכנולוגיה מתאימה לטיפול לבעלי גוון עור כהה.

13. טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים להיות חוויה נטולת כאב אך יש אזורים בגוף שמורגשים בכל מקרה. מספר טכנולוגיות מובילות מצויידות בשיטות קירור איכותיות המשפיעות בצורה מהותית לטובה על חווית הטיפול. מומלץ לבדוק במרפאה המטפלת ולוודא שלטכנולוגייה קיימת מערכת המטפלת בכאב בעת ביצוע טיפול הסרת שיער בלייזר.

14. יש לשאול במרפאה המטפלת איזה משחות וקרמי הרגעה אפשר להשתמש לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר. ככלל לא מומלץ להשתמש בקרם הגנה עם מקדם הגנה נמוך, במידה ונחשפים לשמש לאחר הטיפול יש להשתמש במקדם הגנה גבוה ככל שניתן.

15. לא לבצע טיפול שעווה או מריטת שיער לאחר הטיפול.  יש לתת לשיער לעבור תהליך טבעי לאחר הטיפול באמצעות לייזר, ולנשור בצורה טבעית.

16. בימים הראשונים שלאחר הטיפול מומלץ להמנע משימוש במים חמים, ג'קוזי, סאונה או בריכה מחוממת. ההמלצה היא להימנע מחשיפה זאת לפחות 3 ימים לאחר הטיפול.

17. הסרת שיער בלייזר היא לא תעודת ביטוח ולא ניתן להסיר שיער לצמיתות. לא ניתן להסיר 100% מהשיער באמצעות לייזר ולא ניתן לטפל בכל סוגי השיער, למשל שיער בעל גוון לבן לא יושפע בד"כ מהליזיר. הסרת שיער בלייזר יכולה להביא להסרה של מעל כ- 90% מהשיער באזורים בהם מבוצע הטיפול. עם זאת יכול וחלק מהשיער יגדל שוב מסיבות שונות, על כן לאחר השלמת סדרת הטיפולים מומלץ אחת לשנה לבצע טיפול תחזוקה לשמירה על התוצאה הרצויה.

18. הסרת שיער בלייזר הוא טיפול בטוח ויעיל כאשר מבוצע במרפאה מסודרת, מוכרת ובעלת מוניטין טוב. חשוב לא פחות הצוות אשר מטפל בך מיומן, מנוסה להתמודד עם מקרים לא שכיחים והכרות טובה עם הטכנולוגיה.

כמה עולה הסרת שיער בלייזר?

השאלה הנכונה היא לא רק כמה עולה הסרת שיער בלייזר, אלא בתוך כמה טיפולי הסרת שיער אני אהייה מרוצה מהתוצאה? ובכן, יש לקחת בחשבון 3 מרכיבים משמעותיים לפני חישוב המחיר: הטכנולוגיה – באיזה מכשיר משתמשים במרפאה?, ניסיון המרפאה – אתם לא רוצים להיות המטופלים הראשונים! וכמובן, המחיר לטיפול מול סדרת טיפולים. שימוש בטכנולוגייה ישנה, אולי יהפוך את המחיר לטיפול לזול משמעותית אבל תהיו בטוחים שתידרשו להגיע הרבה יותר פעמים לטיפול. לעומת זאת שימוש בטכנולוגיה חדישה ואיכותית יאפשר לכם לקבל תוצאות טובות יותר בהרבה פחות טיפולים.

רוצים לצאת לדרך? צרו קשר

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מחירון טיפולי הסרת שיער בלייזר משתנה מאזור טיפול אחד למשנהו. אנחנו קובעים את המחיר לפי פרמטרים כמו: גודל האזור המטופל, עובי השיער העודף, גוון השיער ותאום ציפיות לגבי התוצאה הנדרשת. כאמור, כמרפאה, אנו ממליצים לכם לנהוג בזהירות ולא לתת רק למחיר להיות המדד הקובע עבורכם איפה להתחיל בטיפולי הסרת שיער בלייזר. כמו שלא חסרים מקומות המציעים הסרת שיער בלייזר עם הבטחות שונות ומשונות, כך גם לא חסרים מקומות שנסגרים או שמפעילים טכנולוגיות לייזר ישנות או לא מתאימות לגילאים מסויימים – דוגמא למחירון לאזורים נבחרים:

  • בית שחי – החל מ-72 ש"ח לטיפול בסדרת טיפולים או 140 ש"ח לטיפול בודד
  • מפשעות – החל מ-94 ש"ח לטיפול בסדרת טיפולים או 185 ש"ח לטיפול בודד
  • רגל תחתונה – החל מ 227 ש"ח לטיפול בסדרת טיפולים או 350 ש"ח לטיפול בודד
  • בטן – החל מ-140 ש"ח לטיפול בסדרת טיפולים או 275 ש"ח לטיפול בודד
  • גב – החל מ-183 ש"ח לטיפול בסדרת טיפולים או 220 ש"ח לטיפול בודד

עם הצוות המנוסה שלנו במרפאות H.CLINIC, המורכב מרופאי עור ומטפלים ומצוייד בטכנלוגיה הטובה ביותר להסרת שיער בלייזר, יחד עם השירות המיוחד שלנו אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות שיבואו אתכם לתוצאה הרצויה וימנעו ככל שניתן את תופעות הלוואי בתהליך הסרת השיער בלייזר. במהלך פגישת הייעוץ שלכם אצלנו (פגישת הייעוץ הראשונה היא ללא עלות), נסביר בצורה מפורטת על התהליך והפעילות הדרושה ממך בשביל להצליח בתהליך הסרת השיער בלייזר. תקבל את כל המיידע וכל התשובות לדאגות שלך. למידע נוסף או לכל שאלה הינכם מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון 073-7943560.

גלילה לראש העמוד