טיפול בצלקות לאחר ניתוח פלסטי

שילוב נכון של טכנולוגיות ופרוטוקול רפואי מאפשר לטפל בצלקת שלך, לטשטש אותה, אפילו בצורה טובה. אנחנו בוחרים לבצע ניתוחים פלסטים מסיבות שונות, לרוב בשל סיבות אסתטיות, להגדיל, להקטין, לייצר בגוף שלנו סימטריה טובה יותר ועוד. למי שחווה ניתוח פלסטי, עלול במקרים רבים לחוות צלקות באזור הניתוח. במקרים רבים הצלקת נסתרת מן העין (למשל בניתוח הגדלת חזה), אך ישנם מקרים בהם הצלקת היא חלק בלתי נמנע מתהליך החלמת העור לאחר הניתוח הפלסטי והיא מהווה חוסר נוחות אסתטית – בצלקות אלו לאחר הניתוח הפלסטי ניתן לטפל ולהגיע לתוצאות מצויינות.

מאחר והעור שלנו הוא מחשב בעל זיכרון מעולה, קשה מאוד להערים עליו ולהסתיר ממנו. כל חתך, כוויה, פציעה כזאת או אחרת, טיפול לא נכון בדלקת כמו אקנה יכול לייצר צלקת. צלקת היא סימן שנותר על העור לאחר החלמת פציעה או פגיעה בעור. כאשר העור עובר טראומה, פציעה, ניתוח או טיפול לא נכון בדלקת (אקנה) הגוף מתחיל תהליך של ריפוי הפציעה, במסגרת תהליך זה מתבצע ריפוי ואיחוי של הרקמות הפגועות. ריפוי זה מתבצע באמצעות קולגן (חלבון המיוצר על ידי הגוף). במהלך תקופה של מספר חודשים הגוף ייצר באזור המתרפה יותר ויותר קולגן עד לסגירה של האזור הפגוע עם רקמת עור חדשה. בהרבה מקרים.

טיפול נכון ובזמן בצלקת לאחר הניתוח יכול לסייע לה להיות קטנה ככל האפשר ופחות מפריעה לנו אסתטית. קבלו את ה-TOP 3 בטיפול בצלקות לאחר ניתוח.

TOP 1: לא ניתן להעלים את צלקת לאחר ניתוח לגמרי. הטכנולוגיות הקיימות היום מאפשרות לשפר ולטשטש את צלקות לאחר ניתוח בצורה טובה מאוד.האפשרות היא לשטח אותה או לשייף את הצלקת ולגרום לשיפור משמעותי של המראה האסתטי שלה. בכל מקרה מדובר בסדרה של טיפולים באמצעות לייזרים שונים ולכך אנחנו נדרשים בסבלנות. במקרה זה הסבלנות משתלמת וניתן לראות תוצאות יפות מאוד לאחר סדרת הטיפולים.

TOP 2: מומלץ להימנע מלחשוף את הצלקת לשמש. תוך כדי תהליך הריפוי הטבעי של הצלקת נבנה מרקם עור חדש סביב הצלקת. בזמן בניית מרקם העור החדש הוא האזור רגיש מאוד לחום, ובכלל זה חום השמש עלול להשפיע על תהליך זה בצורה שלילית ואף ליצור באזור ההחלמה פיגמנטציה שקשה יהייה להסיר.

TOP 3: מומלץ להתחיל לטפל בצלקת מוקדם ככל האפשר. אם בעבר ההמלצה הרפואית היתה להמתין 8-12 חודשים מתום הניתוח עד לתחילת הטיפול בצלקת, היום לא מעט רופאים גורסים ומחקרים רפואיים מראים שטיפול מוקדם יותר בצלקת מאפשר לזרז את תהליך ההחלמה, ליצור מרקם עור חלק יותר ולהקטין בצורה משמעותית את מזכרת הניתוח הפלסטי.  

החשוב הוא להתייעץ עם רופא בעל ניסיון ומוניטין בטיפול בצלקות לאחר ניתוח פלסטי. מעבר לניסיון ולמוניטין של הרופא, יש לוודא שהטיפול מבוצע במרכז רפואי מקצועי אשר מאובזר בטכנולוגיות לייזר מתאימות לטיפול בצלקות לאחר ניתוח פלסטי.  שילוב זה של רופא וצוות רפואי מנוסה עם טכנולוגיות מתאימות ואיכותיות לטיפול בצלקת לאחר ניתוח פלסטי יאפשר לך לטשטש את הצלקת בצורה הטובה ביותר. מוזמנים להשאיר פרטים וצוות היועצים שלנו יבדוק התאמתך לטיפול. 

גלילה לראש העמוד