הסרת שיער בלייזר – למה כדאי בחורף?

הקור, האנשים ש"לא קר להם", הגשם, כמה קילוגרמים נוספים וכולם מסביב מתעטשים. לא מעט דברים "מבאסים" פוגשים אותנו בחורף – בדיוק הזמן בשקט בשקט להכין עצמך לקיץ מכל הבחינות, אך בעיקר בתחום הטיפוח האישי עם הסרת שיער בלייזר איכותי, דווקא עכשיו, דווקא בחורף.

מאמר מערכת, יחידת הסרת שיער – H.CLINIC

הקור, האנשים ש”לא קר להם”, הגשם, הקילוגרמים הנוספים וכולם מסביבך מתעטשים. לא מעט דברים "מבאסים" פוגשים אותנו בחורף, זאת בדיוק העונה להכין עצמנו לקיץ מכל הבחינות, אך בעיקר בתחום הטיפוח האישי עם הסרת שיער בלייזר, דווקא עכשיו, דווקא בחורף. תיווכחו שיש מספר ייתרונות בולטים לטיפול הסרת שיער בלייזר בעונת החורף, ייתרונות שהופכים את תזמון הטיפול ללא פחות ממושלם עבורכם.

בחודשים קרירים אלו לא מפסידים את הבריכה הים והפארק בגופיה. לפי פרוטוקול הטיפול יש להימנע מרחצה בבריכה, בג'קוזי או בים בימים הראשונים שלאחר טיפול הסרת שיער בלייזר. לכן, ניצול מזג האויר החורפי בחוץ יקצר לכם את זמן ההמתנה הנדרש לאחר הטיפול ויאפשר לכם כבר ביולי הקרוב להראות את בגד הים החדש בבריכה ובים.

סיבה נוספת היא הצורך להגן על הגוף מהשמש בתום טיפול הסרת שיער בלייזר. בימים הראשונים שלאחר הטיפול מומלץ שלא לחשוף את האזור המטופל לשמש הישראלית הקייצית, וזאת למספר ימים לפחות. הסיבה היא סיכון הפיגמנטציה שעלולה להיווצר עם החשיפה לשמש.

טיפול הסרת שיער בלייזר בחודשי הקיץ לא יאפשר לכם להחשף לשמש בבגד-ים בימים הראשונים שלאחר הטיפול, וכן חשוב מאוד לזכור כי במידה ותגיעו לטיפול שזופים, אנו נאלץ לדחות לכם את הטיפול בכמה שבועות עד שהשיזוף ייסוג בצורה מספקת.

מזג האוויר הקריר בחודשי החורף גורם לגופנו להזיע פחות. משמעות ההזעה הפחותה היא חווית טיפול נוחה יותר, פחות אדמומיות באזור המטופל לאחר הטיפול, וכמובן הרגשה כללית נעימה יותר בימים שלאחר הטיפול בהם עור הגוף שלכם רגיש יותר לסביבה. גם ביגוד ארוך יחסית, וביגוד שמכסה את רוב חלקי הגוף שלנו בימי החורף הקרירים, מהווה תחליף הולם לקרם ההגנה אותו במרפאת H.CLINIC אנו מחייבים למרוח לאחר טיפול הסרת השיער בלייזר ועם החשיפה לשמש בחודשים החמים יותר ובכך לחסוך את ההשתעבדות לקרם ההגנה, לעלויות שלו, ובוודאי לאי הנוחות התפעולית שזה גורם בשגרה היומים שלנו.

במרפאות H.CLINIC אנו מציעים סדרות טיפול מיוחדות להסרת שיער בלייזר, סדרות טיפול המותאמות לך הלקוח באופן אישי על ידי צוות מנוסה, בעל שנות ניסיון רבות. אם יש לך עניין בביצוע הסרת שיער בלייזר בתל אביב או הסרת שיער בלייזר בחיפה, H.CLINIC זה המקום הנכון עבורך. הצוות המנוסה והמיומן של H.CLINIC יסייעו לך, ראשית במידע, בשקיפות ובדרך המיוחדת  שלנו להשיג את התוצאות הטובות ביותר ולהפוך את העור שלך לחלק וקטיפתי.

כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד חשוב לשיפור המראה וההרגשה.

למה כל הרבה לקוחות מטופלים במרפאות H.CLINIC?

  • ראשית אנחנו מקבלים את כולכם – הסרת שיער בלייזר- לכל עובי שיער ולכל גווני העור, גם לבעלי גוון עור כהה.
  • אנחנו מבצעים את הטיפול ללא כאב – זאת הודות למערכת פטנט ייחודית שפיתחה קנדלה מערכת קירור דינמית לקירור העור – ללא כאב משפר משמעותית את חווית הטיפול.
  • אנחנו מטפלים בילדים ובמתבגרים לאחר בדיקה ואישור של רופא העור של המרפאה
  • אצלנו תראו יותר תוצאות בהרבה פחות טיפולים
  • מוזמנים ליצור עימנו קשר: 073-7943560

הסרת שיער בלייזר בתל אביב, רמת החיל | הסרת שיער בלייזר בחיפה, ליד קניון לב המפרץ

גלילה לראש העמוד