הסרת שיער בלייזר – מה חשוב לפני טיפול?

לבדוק, להבין, לטפל...

לכולנו יש שיער ותמיד יהייה. השיער שלנו יכול להיות בהיר ועבה, כהה ודק או שילובים אחרים. לעולם השיער שלנו יגדל, ינשור ויגדל שוב בצורה מחזורית. איך נסיר את השיער? מה כדאי לנו לבדוק לפני שמתחילים את התהליך? מה לקחת בחשבון לפני שמתחילים בטיפול הראשון?

לייזר לשיער יעיל ביותר

הסרת שיער בלייזר היא שיטת טיפול אסתטית, המיועדת להסיר את השיער העודף או הלא רצוי מאזורים שונים בגוף, לעיתים בשלב בעיות של צמיחת שיער מתחת לעור הופך הטיפול להליך רפואי יותר מאשר אסתטי בשל השלכותיו. בין כל טיפולי הסרת שיער מבוססי טכנולוגיות, כמו טיפול הסרת שיער בלייזר אינפרא אדום, טיפול הסרת שיער באפילציה וטיפול הסרת שיער בלייזר, שיטת הסרת השיער באמצעות לייזר נחשבת לשיטה היעילה ביותר להסרת שיער, והקרובה ביותר להסרת שיער לצמיתות. מה הכוונה לשיטה יעילה להסרת שיער? הסרת שיער בלייזר נחשבת לשיטה בטוחה יותר, מהירה יותר, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ביותר המאפשר לראות תוצאות טובות יותר לאורך יותר זמן.

למי נועדה הסרת שיער?

הסרת שיער בלייזר, נועדה לנשים וגברים כאחד, שמסיבות שונות מעדיפים להיפטר משיער עודף או בולט בחלקי גוף שונים. נשים מסירות את שיער הגוף, בעיקר מסיבות אסתטיות ובגלל קודים חברתיים קיימים, המזהים את היופי הנשי עם העדר שיער הנשים מעדיפות לבצע הסרת שיער באזורי בית השחי, המפשעות, הרגליים ולעיתים רוצות אף להסיר שיער מהידיים ומחלקים מהבטן והפנים. גברים מבקשים לבצע טיפול הסרת שיער בלייזר בעיקר מטעמי נוחות ומניע של זיעה מוגברת בחודשי הקיץ החמים, אך ההצדקה האסתטית לכך איננה נעדרת גם מקרב גברים. גברים נוהגים לבצע טיפול הסרת שיער בלייזר מהבטן, מהגב, מהכתפיים ומהעורף. ישנם מספר לא קטן של גברים שאף מבקשים לבצע הסרת שיער מהרגליים ומבית השחי, בעיקר באוכלסיית הגברים שמרבה לעסוק בפעילות גופנית וספורט מקצועני.

מה חשוב לדעת להצלחה?

הסרת שיער בלייזר לצמיתות – אין דבר כזה. ישנן סיבות שונות לכן, החל בטכנולוגיה שלא מסוגלת לפגוע באופן מלא בכל השיער, שינויים הורמונאליים בגופנו, תיזמון הסרת השיער, גוון העור שלנו, צבע השיער גורמים לכך שלא ניתן להעלים את השיער לגמרי, אבל טכנולוגיות טובות יעשו את העבודה בצורה כזאת שרובו המוחלט של השיער יעלם. יש לזכור, כל שערה שעברה טיפול בלייזר, לא תחזור כיוון שהיא נעלמה, אולם ישנו סיכוי ששיער חדש יגדל. אף שנשים וגברים המבצעים את הפעולה מעוניינים להשיג בדיוק את המטרה הנעלה – הסרת שיער לצמיתות, כולם חייבים להיות מודעים מראש לתוצאה ולתאם ציפיות עם המרפאה המטפלת.

ניתן לבצע הסרת שיער גם לבעלי גוון עור כהה. הטכנולוגיה המתקדמת מבית קנדלה, ואולי עוד טכנולוגיה נוספת מסוגלות לטפל בבעלי גוון עור כהה. רובן המוחלט של הטכנולוגיות להסרת שיער בליזר לא מסוגלות לטפל בבעלי שיער כהה, ולכן יש לקחת זאת בחשבון בתיאום הציפיות מול המרפאה המטפלת.

זה כבר מזמן לא כואב. הסרת שיער בלייזר עשוייה להיות לא נוחה בחלק מהאזורים בגוף, שכן רמת ההרגישות משתנה מאזור לאזור. עם זאת הטכנולוגיות שיש היום מצליחות לקרר את האזור ממנו מסירים את השיער באופן כזה שקרן הלייזר מצליחה לחמם באופן נקודתי את שורש השערה ולא גורמת לתחושת אי נוחות בגוף כפי שהיה בעבר.

לטכנולוגיה יש משמעות חשובה מאוד בתהליך הסרת השיער בלייזר. יש להקפיד לבדוק איזה סוג טכנולוגיה המרכז הרפואי משתמש, טכנלוגיה איכותית משפיעה בצורה ישירה על תוצאות הטיפול, חווית הכאב וכמות הטיפולים שנזדקק להם לפני שנהייה מרוצים מהתוצאות.

החשוב ביותר – יש להכיר טוב מאוד את המרכז הרפואי בו אתם עושים את הטיפול. איך? ראשית בדקו שיש תו תקן רפואי – לא לקחת סיכון. יש לוודא שהטכנולוגייה / מכשיר שמטפלים עימו הוא בעל תו תקן ואישור מתאים: FDA, מנהל התרופות האמריקאי, CE, תקן אירופאי, ואמ"ר, משרד הבריאות הישראלי. שנית, וודאו שיש פיקוח רפואי מתאים – לא לקחת סיכון. יש לוודא כי במרפאה המטפלת יש פיקוח רפואי עם רופאים בעלי ניסיון בתחום הטיפולים האסתטים ורופאי עור. לבסוף שאלו בלי להתבייש על הניסיון של הצוות המטפל בעיקר כשמדובר בטיפול הסרת שיער בלייזר בילדים ומתבגרים. יש לוודא כי הצוות המטפל הוא בעל ניסיון מתאים ומקצועי להפעלת הטכנולוגיות וכמובן עם מטופלים מרוצים (את זה ניתן לבדוק בכל רשת חברתית).

מומלץ מאוד לטפל במרכז רפואי, בעל ניסיון ומוניטין מתאימים לטיפולים בלייזר. מרכז רפואי שיוכל להעניק שירות מתאים בלוחות הזמנים שמתאימים לך.

כמה עולה הסרת שיער?

מחירון טיפולי הסרת שיער בלייזר משתנה מטיפול לטיפול. המחיר תלוי במספר פרמטרים כמו: גודל האזור המטופל, עובי השיער העודף, גוון השיער ותאום ציפיות לגבי התוצאה הסופית. אנו ממליצים לכם לנהוג בזהירות ולא לתת רק למחיר להיות המדד הקובע עבורכם איפה להתחיל בטיפולי הסרת שיער בלייזר. כפי שלא חסרים מקומות המציעים הסרת שיער בלייזר כך גם לא חסרים מקומות שנסגרים או שמפעילים טכנולוגיות לייזר ישנות או לא מתאימות לגילאים מסויימים. אנו מציעים מחירון להסרת שיער אצל ילדים ומתבגרים, וכן מחירון הסרת שיער מבוגרים. דוגמא למחירון לא כולל מע"מ לאזורים נבחרים:

– בית שחי– החל מ-69 ש"ח לטיפול בסדרת טיפולים או 139 ש"ח לטיפול בודד.

 – מפשעות– החל מ-99 ש"ח לטיפול בסדרת טיפולים או 179 ש"ח לטיפול בודד.

– רגל תחתונה – החל מ-229 ש"ח לטיפול בסדרת טיפולים או 349 ש"ח לטיפול בודד.

– בטן– החל מ-129 ש"ח לטיפול בסדרת טיפולים או 275 ש"ח לטיפול בודד.

– גב – החל מ-179 ש"ח לטיפול בסדרת טיפולים או 219 ש"ח לטיפול בודד.

מבצע לחברי קופת החולים בקליק

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

אם יש לך רצון לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר איכותי, מרפאות H.CLINIC הם המקום הנכון עבורך. למה? כי הצוות המנוסה והמיומן של H.CLINIC יסייעו לך בכל מידע, בשקיפות ובדרך שלך להשיג את התוצאות הטובות ביותר ולהפוך את העור שלך לחלק וקטיפתי. למחירי המבצעים שלנו: 073-7943560.

גלילה לראש העמוד