מה אני עושה עם נשירת השיער?

טיפול נכון בנשירת שיער

השיער שלנו נושר ומתחלף כל הזמן במהלך חיינו. תופעת הנשירה היא תהליך טבעי אצל כל בני האדם – אנו רואים זאת על המסרק לאחר סירוק השיער ואף על הבגדים שלנו. כאשר כמות השיער הנושר מראשנו גדולה מכמות השיער המתחדש מתרחשת בגופנו נשירת שיער עודפת. שיבושים במחזור החיים של זקיקי השערות, בעיות הורמנליות, מוטציות גנטיות ואפילו מתח וחרדה עשויים לגרום לנשירת שיער. מה אפשר לעשות? ואיזה טיפול יכול לעבוד בצורה טובה לעצירת נשירת השיער? אנחנו ממליצים על טיפול איכותי בטסיות לשיער המבוצע על ידי רופאה מנוסה בעלת תוצאות מוכחות.

מחזור גדילת השיער ב-3 שלבים מרכזיים​

שלב גדילת השיער (Anagen). בשלב זה השיער שלנו צומח מתוח העור והוא נמשך עד לנשירת השיער וחידושו.

שלב הסיום (Catagen). בשלב זה השערה הגיעה לצמיחה המירבית שלה, זקיק השערה מתנתק ממנה על מנת שיוכל להתחיל לגדל שערה חדשה. השערה הארוכה קלועה עדיין בעורנו, ללא הספקת דם סדירה ובשלב מסויים תנשור. שלב זה נמשך עד שלשה שבועות.

שלב המנוחה (Telogen). תקופת המנוחה של המנגנון המייצר את השערה, זקיק השערה בשלב זה מתחדש בכדי לייצר שערה חדשה . תקופה זאת מנשכת בין חדשיים ל-6 חדשים ובסופו שערה חדשה מתחילה לצמוח.

נשירת שיער חריפה שכיחה מאוד

נשירת השיער העודפת יכולה להיות חריפה, נשירת השיער השכיחה יותר. במקרה של נשירת שיער חריפה, נשירת השיער לא תתחלף בזקיקי שיער חדשים שיצמחו ויראו. לפיכך ובראשנו תיווצר התקרחות. קיימת אף נשירת שיער המוגדרת כנשירת שיער כרונית, במקרה זה זקיקי השיער נמצאים בתהליך הצמיחה ההתחלתי זמן רב יותר מממוצע. תופעת נשירת השיער הכרונית גורמת למראית עין של התרקחות כיוון שהשיער צומח מחדש בקצב איטי משמעותית מהממוצע. בשני מקרי נשירת השיער, התוצאה הנראית לעין היא תוצאה של שיער דליל ובחלק מהמקומות אף מראה של התקרחות.

התקרחות נפוצה יותר אצל גברים

תופעת ההתקרחות, או ההתקרחות הנפוצה, היא התופעה השכיחה ביותר של התרקחות ומתרחשת אצל אחוז גבוה מהגברים, כ-80%, ואחוז קטן יותר אצל נשים (לפי מחקרים קליניים שנערכו). במקרה של התקרחות, שלב הצמיחה של השיער מתקצר משמעותית, ושלב המנוחה של הזקיקים מתחיל מוקדם משמעותית – התוצאה – מראה קירח.  במצב זה תהייה צמיחה של שיערות קצרות או הפיכה של חלק מהזקיקים לשיער דק יותר בעל גוון בהיר – התוצאה המתקבלת היא שוב, מראה קירח ללא שיער.

מה עושים עם התקרחות? טיפול בטסיות

מה אני יכול לעשות עם תופעת נשירת השיער?  שיקום השיער ללא ניתוח וללא השתלת שיער. שיקום השיער ללא ניתוח באמצעות החדרת פלאזמה מעושרת בטסיות היא שיטה מהפכנית וחדשנית לעצירה של נשירת השיער באופן טבעי ויעיל ללא ניתוח וללא השתלת שיער. בפעולה מהירה אחת, ובאמצעות דגימה מהדם שלך, מחדירים לקרפקת כמות גדולה מאוד של פקטורי צמיחה (ריגוז גבוה של טסיות, פי 3-5) ובכך מסייעים בצורה משמעותית לעורר זקיקי שיער ולקדם צמיחה של שיער חדש. דגימת הדם שנלקחת מהמטופל עוברת תהליך של עיבוד מהיר, במסגרתו מפרידים את הדם למספר מרכיבים ומחדירים את המרכיבים המשמעותיים והתורמים באופן ישיר לשיקום השיער.

טיפול בטסיות הוא טיפול מוכח ומוצלח אם נעשה נכון

טיפול באמצעות טסיות הוא טיפול מוכח ויעיל עבור גברים ועבור נשים כאחד. ואף מבצעים אותו במסגרת תהליכים של השתלת שיער כחלק מטיפול התחזוקה לאחר ההשלתלה. התהליך הינו טבעי- מבוסס על חומר המופק מדמו של המטופל וחוזר אליו, ועל כן לא ידוע על תופעות לוואי, מלבד אדמומיות ונפיחויות קלות, הנעלמות לרוב תוך מספר ימים בלבד. כאשר התהליך מבוצע על ידי רופא מנוסה, על פי הפרוטוקול הרפואי הנכון, בתנאים ההולמים, אין סיבה לכל תופעות לוואי. טיפולי PRP בשיער ודומיהם מבוצעים כבר עשרות שנים בתחום האורתופדיה, כאשר בשנים האחרונות חדר הטיפול לתחום האסתטיקה, לאחר שנצפו בו תוצאות מצוינות שנשמרו למשך זמן רב.

הטסיות בדם שלנו בעלות עוצמה רבה והשפעה על צמיחת שיער

מחקרים מראים כי הטסיות המצויות בדם שלנו בעלות עצמה רבה המאפשרת ודוחפת את העור להתחדש מה גם לזקיקי השיער החלשים יותר. הטיפול שלנו מקצר את שורש השערה ומעריך את שלב נשירת השיער במעגל החיים של השערה. במקביל אנחנו מעריכים את שלב הצמיחה המואצת של השיער באמצעות החדרה של פקטורי צמיחה מרובים לשיער.

טיפול בנשירת שיער

תוצאות טובות בזמן קצר יחסית מטיפול בטסיות

היתרון המרכזי בטיפול בטסיות יחסית לטיפולים אחרים המסייעים לעצירת נשירת השיער הוא ביכולת שלו להביא לתוצאות טובות בזמן קצר יחסית, ובצמצום תופעות הלוואי כמעט לגמרי. פרוטוקול הטיפול מצריך מספר טיפולים, לרוב סדרה של 3 טיפולים במרווחים של חודש מטיפול לטיפול ועוד טיפול שנתי לשימור התוצאות. כאשר התהליך מבוצע על ידי רופא מנוסה, על פי הפרוטוקול הרפואי הנכון, בתנאים ההולמים ועם הציוד המתקדמם ביותר אין סיבה לכל תופעות לוואי במסגרת הטיפול – שכן אנחנו מחזרים לגופך את דמך שלך. היתרון הנוסף בטיפול בטסיות הוא אחוזי ההצלחה שלו. אצל רובם המוחלט של המטופלים, מקבלים דיווח על שינוי חיובי לאחר הטיפול. 

פרוטוקול טיפולים אישי על ידי רופאה בלבד

במכרז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה נתאים לך את פרוטוקול הטיפולים המתאים לסוג הנשירה שלך, נתאים לך תכשירים משלימים מתאימים ונסייע לך לעצור את נשירת השיער מחד ואף להצמיח שיער חדש למראה צעיר יותר עדכני ורענן. לרופאים שלנו ניסיון משותף של עשרות שנים בטיפולים שונים בכלל ובטיפול בטסיות בפרט, שיקום שיער וטיפול בהתקרחות לא טבעית באמצעות טסיות. שיטות הטיפול שלנו מתקדמות ומוכחות לאלפי הלקוחות המרוצים של המרפאה.

השאירו פרטים, והצוות הרפואי שלנו ישמח ליצור קשר להסברים נוספים

גלילה לראש העמוד