ללא ניתוח: ניתוח אף ללא ניתוח – פשוט, קצר ולא יקר

האף שלנו מעצם הימצאותו במרכז הפנים שלנו הופכת אותו לאיבר בולט מאוד בגופנו ומושך כל הזמן תשומת לב אסתטית, תורם ומשפיע על מצב הרוח שלנו ועל הביטחון העצמי. הבעיה האסתטית המרכזית באף היא שקשה מאוד "להסתיר" מבנה אף שפחות מתאים לנו בעזרת איפור או בדרכים אחרות כמו משקפיים או לבוש. לפיכך, במשך שנים רבות ניתוחים פלסטיים באף זכו בפופולריות רבה. בשנים האחרונות, עם התקדמות טכנולוגית בתחום חומרי המילוי השונים והידע האסתטי ניתן לבצע פרוצדורות פיסול אף ללא ניתוח, ולהגיע לתוצאות טובות לפחות כמו ניתוח פלסטי – הליך אשר כרוך בסיכונים שונים, תקופת החלמה ממושכת, תוצאות לא הפיכות והמחיר….מחיר לא זול בכלל. היום יותר מתמיד ניתן להסיג פיתרון פשוט הרבה יותר, אסתטי לא פחות ואף יותר, במחיר שפוי משמעותית וזמן הכמעט ללא זמן החלמה. פיסול אף ללא ניתוח – עובדות מרכזיות.​

פיסול אף ללא התערבות כירורגית או פיסוף אף ללא ניתוח הוא תת תחום של פיסול הפנים. זה נשמע ממש חלום ניתוח אף ללא ניתוח! למי זה מיועד? זה אכן התגשמותו של חלום עבור לא מעט מטופלות ומטופלים, פיסול אף מיועד לאנשים אשר לא מרוצים ממראה אפם, ולא רוצים או  יכולים לעבור ניתוח  כירורגי, כמו גם לאנשים שעברו ניתוח לא מוצלח, התאכזבו ולא מעוניינים בניתוח נוסף. בל נשכח שגם כיום כל פרוצדורה כירורגית טומנת בחובה סיכונים וסיבוכים שונים.

משמעויות ניתוח כירורגי לתיקון אף

צפו לכמה סיבוכים הכרוכים בהתערבות כירורגית תחת הרדמה מלאה.

– כאב וזמן ההחלמה ממושך.
– תוצאה שלא תמיד משביעה רצון ולעיתים אף בלתי הפיכה
– סיבוכים יטרוגניים (כתואה מההליך הרפואי( כגון פגיעה בחוש הריח, היצרות מעברי האויר,הצטלקויות מיותרות ועוד.

– עלות גבוהה גם עלולה לגרום לסיבוך בחשבון הבנק שלנו.

ייתרונות פיסול אף ללא ניתוח

לבוחרים לעשות פיסול אף ללא התערבות כירורגית, או פיסול אף ללא ניתוח נהנים מכמה יתרונות:

– טיפול נטול כאב
– סיכון מזערי לסיבוכים
– התוצאה מיידית ואיתה גם החזרה לשגרה , פשוטו כמשמעו – אין זמן החלמה
– תוצאה הפיכה שניתנת לשינוי ולשחזור במידה וקיימת אי שביעות רצון
– עלות זולה משמעותית לניתוח אף בצורה כירורגית.

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

איך פיסוף אף מתבצע בפועל?

פיסול אף מתבצע במרפאה, ולא בחדר ניתוח בבית חולים, ונמשך פחות ממחצית שעה. במהלך הטיפול יזריק הרופא חומר מילוי למעטפת האף ובסיומו של הטיפול מתקבלת התוצאה הסופית לשביעות רצון הלקוח. מה התוצאה הסופית? אף אסתטי ללא ניתוח, כפי שניתן לראות בתמונות. כמו כן, ישנם מקרים בהם הרופא מוסיף לבסיס האף חומר נוסף לחיבור שבין הקולומלה המדיאלית לבין הפילטרום, וזאת על מנת לגרום להרמת קצה האף ולקבלת מראה של אף סולד.

כמה זמן נשמרת תוצאת פיסוף אף ללא ניתוח

פיסול אף ללא ניתוח המבוצע על ידי ד"ר שולמן שומר על צורתו המחודשת עד כשנתיים. כמובן שמשך הזמן המדויק הוא אינדיווידואלי, אך ניתן לשמר את התוצאה כל זמן שהמטופלת חפצה בכך. ונהפוך הוא, מטופלת יכולה גם להתחרט, ניתן להזריק חומר שממס את החומצה ההיאלורונית והאף חוזר למצבו הקודם .

פיסול אף ללא ניתוח למראה טבעי

הטיפול הוא פשוט יחסית, מהיר, ולא יקר – אבל מחזיק עד שנתיים בצורה יפה מאוד.

משך הטיפול: 15-20 דקות

תופעות לוואי: שטף דם מקומי, או נפיחות קלה שחולפת מהר

זמן החלמה: ללא זמן החלמה, חזרה מיידית לשגרה

כמה זמן נשמרת התוצאה: עד שנתיים

רמת הכאב: נמוכה

גלילה לראש העמוד