ללא ניתוח: טיפול חדשני בלייזר לבעיות בנרתיק

נשים רבות בכל הגילאים סובלות מבעיות בנרתיק ובשלפוחית השתן. בעיות אשר גורמות לאי נוחות והפרעה בתפקוד היום-יומי ואף האינטימי. אלו אינן בעיות רק של נשים מבוגרות וגם נשים צעירות החל מגיל 30 עלולות לסבול מהם.לא הרבה יודעות שקיים טיפול חדשני בלייזר המאפשר טיפול בבעיות שונות ללא צורך בניתוח מיותר וכאבים, והטוב ביותר הוא החזרה המלאה לפעילות באופן מיידי.

ד"ר רונן גולד, מומחה לאורוגינקולוגיה ולשיקום רצפת האגן​​

עד לשנים האחרונות חלקן הגדול של בעיות בנרתיק ובשלפוחית השתן לא זכה למענה ראוי וניתן היה לטפל אך ורק בניתוח הכרוך בהרדמה, אשפוז ואי נוחות הנובעת מכך. כיום באמצעות טיפול באמצעות טכנולוגיית לייזר חדשנית ניתן לטפל בבעיות אלו בצורה מהירה ואפקטיבית. מדובר בטיפול פשוט המבוצע על ידי ד"ר רונן גולד, אורוגניקולוג מומחה ומנוסה מאפשר חזרה מיידית לשגרה ויותר מכך – שביעות רצון גבוהה.

על אילו תסמינים מדובר?
בעיות במערכת המין הנשית עשויות להתרחש בכל טווח הגילאים. התופעה של דליפת שתן בעת מאמץ, היא תופעה נפוצה הן בקרב נשים הן לאחר לידה, והן בגיל המעבר. התופעה מתאפיינת בדליפת שתן בעת מאמץ גופני, קפיצה,ריצה, הרמת משאות, צחוק שיעול, רפיון דופנות הנרתיק יכול הגרם מסיבות רבות: תורשה, לידות  אופי עבודה (עמידה ממושכת הרמת משאות כבדים), כמו כן ככל שמתבגרים  יש ירידה טבעית בתמיכה של רצפת האגן. נשים רבות חוות עקב הרפיון אי נעימות, ירידה בתחושה והנאה ביחסי מין, ועוד.

היובש הנרתיקי היא תופעה הנפוצה בעיקר בשתי קבוצות: נשים מניקות לאחר לידה ונשים בגיל המעבר. היובש הנרתיקי עלול להיגרם כתוצאה מניתוח כריתת שחלות או בעקבות מנופאוזה – הפסקת הפעילות של השחלות המלווה בירידה ברמות האסטרוגן.

לפחות כ- 75% מהנשים סובלות מיובש, כאב, גירוי מקומי, עקצוץ בנרתיק וכאב ביחסי מין בשל היובש הנרתיקי. כאבים במבוא הנרתיק הוא תחום נוסף שמהווה בעיה לנשים. עד היום לא היה פתרון יעיל עבור הנשים הסובלות מכאבים אלו, שעל פי ההערכה, מהוות כ- 15% לפחות.

כל הבעיות הללו עשויות להופיע בכל טווח גילאים. גם נשים צעירות סובלות מהן ופעמים רבות, היות ולא נעים לדבר על הנושא נשארים עם הכאבים ואי הנוחות, ומביישים בשל המחשבה כי מדובר בבעיה של גיל מבוגר ולכן אינן פונות לטיפול. ובכן – אתן לא לבד, ויש טיפול מצויין לבעיות שלכן.

הטיפול ביובש הנרתיקי ובבעיות בשלפוחית השתן אשר גורם לדליפת שתן, הוא טיפול הרבה יותר פשוט וקל ממה שאתן חושבות, הוא לא אורך הרבה זמן, ולא כרוך בזמן החלמה או אישפוז.

דרכי טיפול

טיפול בדליפת שתן במאמץ, הוצע עד לפני תקופה מסויימת באמצעות טיפול שמרני בפיזיותרפיה או טיפול ניתוחי. גם עבור תופעת רפיון דפנות הנרתיק הטיפול המסורתי כולל פיזיותרפיה, ללא התערבות כירורגית משום שבמצב זה אין צניחה משמעותית המתאימה לניתוח. היום כאמור, קיימת אפשרות לטפל בתופעה כבר בשלבים הראשונים באמצעות טיפול בלייזר חדשני, המאפשר כבר אחרי טיפול אחד לראות שינוי חיובי איכותי.

הטיפול השכיח ביובש נרתיקי הינו טיפול באסטרוגן, הורמון מקומי לאזור הנרתיק והעריה. הטיפול כרוך בשימוש בקרם העשוי לגרום לאי נוחות עבור האישה, הפרשות והכתמות. נשים רבות חוששות מטיפול הורמונלי בגלל הקשר לסרטן.

טיפול בלייזר

ללא כאב, ללא זמן החלמה, ללא הרדמה, ללא אשפוז: טיפול בתופעת דליפת השתן באמצעות הלייזר הוא טיפול חדשני, בטוח, ולא ניתוחי לכן כל כך נגיש ואיכותי.

המטרה בטיפול בלייזר נרתיקי היא לגרות את האזור המטופל ולגרום ליצירה של רקמות חיבור חדשה וחזקה יותר וכן כלי דם חדשים, התומכים באזור הנרתיק והסוגר של שלפוחית השתן ומטפלים גם בכאב ויובש נרתיקי.

הטיפול נעשה בקליניקה של הרופא ללא צורך בחדר ניתוח, ללא צורך בהרדמה או כל אלחוש מקומי. מדובר בד"כ בסדרה של 3 טיפולים בפער של 4-6 שבועות אחד מהשני. הטיפול אורך כ-10 דקות ואינו מלווה בכאבים. במהלך הטיפול יכול ותורגש אי נוחות מינימאלית – עקצוץ וחום מקומי. החשוב הוא שלא צריך אשפוז ולא זמן החלמה – מובטחת לך חזרה מידית לשגרת פעילות מלאה.

למי מתאים הטיפול בלייזר?

לא ניתן לטפל בנשים בהריון, נשים עם חשד לממאירויות גניקולוגיות, דימומים בלתי מוסברים או הסובלות מזיהומים פעילים בדרכי המין. אם את לא מקבוצת הנשים שהוזכרה וסובלת מרפיון דופנות ללא צניחה משמעותי ו/או דליפת תשן בממאץ קלה עד בינונית , את בהחלט  מתאימה לטיפול.

לגבי יובש נרתיקי וכאבים, הטיפול מתאים לכל הנשיםבחירת המטופלת המתאימה מצליחה להביא למעלה מ-80% הצלחה ושיפור בסימפטומים מיד לאחר הטיפול הראשון.

הכותב,  ד"ר רונן גולד, אורוגניקולוג: "אני נתקל בנשים רבות הסובלות מבעיות אלו במשך שנים רבות, רובן לא מכירות שאפשר לטפל באמצעות לייזר איכותי. לכן אני פונה לכל הנשים לא לחכות, אלא לפנות כמה שיותר מוקדם להערכה וטיפול. ככל שתפני מוקדם יותר, כך סיכוי ההצלחה של הטיפול והחזרה שלך לחיים נורמליים עולה משמעותית."

טיפולים נוספים שעשויים לעניין אותך >>​

העלמת נימים וורידים באמצעות טכנולוגיות לייזר ובהזרקה עם תוצאות החל מהטיפול הראשון.
טיפול בהתקרחות באמצעות PRP. טיפול איכותי, ללא תופעות לוואי עם תוצאות טובות.
הסרת קעקועים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. הרבה יותר תוצאות בפחות טיפולים - PICOWAY

טפול בצלקות

הסרת צלקות וטשטוש צלקות לאחר ניתוח, צלקות קלואידיות, צלקות אקנה וחטטי אקנה
הסרת שיער בלייזר ללא צורך באלחוש עם תוצאות מהירות יותר מטכנולוגיות לייזר אחרות.
לשפר את איכות החיים האינטימית שלך עכשיו. אצלנו תראי 100% שיפור - הצטרפי ל-18 מיליון נשים מרוצות מטיפול איכותי לשיפור הבריאות האינטימית ושמות סוף לדליפת השתן ויובש הנרתיק.
פיסול האף ללא ניתוח הוא תהליך פשוט יחסית, קצר, לא יקר והפיך. הטיפול ייתן לאף שלך את המראה שתמיד רצית ולך את הרגשת הביטחון בחזרה.
טיפול מדהים למי שלא מעוניין בניתוח למתיחת הפנים. טיפול פשוט הרבה יותר מניתוח מתיחת פנים, עם פחות תופעות לווי. מתאים למי שרוצה להרים את הגבות ולהפחית משמעותית את נפילת הפנים, קו הלסת והצוואר.
dreamstime_m_9539823
העלמת פיגמנטציה בפנים ועל הגוף: כתמי גיל, כתמי שמש, מלזמה, טיפול בגבות הידיים וכתמי לידה שונים.
PEELING
מילוי נפחים וקמטים המאפשרים לך להחזיר את החיוניות וחינניות לעור הפנים על ידי פיסול הפנים, פיסול האף, טשטוש קמטים וקמטוטים.
גלילה לראש העמוד