טכנולוגיית המחר בלייזר – צלקות אקנה, הסרת קעקועים (גליון מנטה)

בעור חדש

חולמת על עור חלק ונקי מכתמים, קמטוטים, צלקות ואפילו קעקועים? כדאי שתכירי את Picoway - טכנולוגיית המחר בטיפולי לייזר. התוצאות מדהימות

פורסם במגזין מנטה

מעטות מאיתנו מצליחות להימלט מנזקיה של השמש הישראלית ורבות מאיתנו סובלות מכתמי פיגמנטציה וקמטוטים כתוצאה מכך. ואם זה לא מספיק, לא מעט מאיתנו חוו אקנה בגיל ההתבגרות, שהותיר צלקות ונקבוביות פעורות. פלא שבכל פעם שאת מביטה במראה, רגע לפני מריחת המייק־אפ, את חולמת להתעורר עם עור אחר?

חטטי אקנה וקעקועים היוו מאז ומתמיד אתגר גדול בתחום הטיפולים האסתטיים, אבל החדשות הטובות הן שעם התקדמות הטכנולוגיה מוצע כיום פתרון אופטימלי המאפשר להיפטר בצורה איכותית גם מכתמי פיגמנטציה עקשנים, מקמטוטים, מצלקות וחטטי אקנה ומקעקועים צבעוניים מורכבים בטיפול לייזר חדשני וייחודי. במרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה מקבוצת  ,H.CLINIC בהנהלתו של ד"ר אביקם הראל, מומחה ברפואת עור וברפואת ילדים מזה 35 שנים, מוצעים כיום הטיפולים בטכנולוגיה המתקדמת הזאת באמצעות מכשיר בשם PICOWAY  המיוצר על ידי "סינרון קנדלה". הטיפול בטוח, אינו כרוך בכאב, והחזרה לשגרה מיידית, ללא זמן החלמה. ומה עם היעילות? ובכן, הנה מה שהמכשיר המתקדם הזה יודע לעשות בטיפול של כל אחת מהבעיות.

צלקות וחטטי אקנה

קרוב ל־ 40% מהסובלים מאקנה מפתחים סוגים שונים של צלקות או כתמים. חטטי אקנה נוצרים כתוצאה ממחסור בקולגן ואלסטין בעור. בעזרת טכנולוגיית PICOWAY ניתן לזרז את ייצור הקולגן והאלסטין בלי לפגוע  שכבה החיצונית של העור. בבדיקות שנעשו, רובם המוחלט של המטופלים (כ-94%) הצהירו כי ראו שיפור מהותי במרקם העור ובהעלמת הכתמים והצלקות והביעו שביעות רצון משמעותית מתוצאות הטיפול.

הסרת כתמי פיגמנטציה מכל הסוגים

הטכנולוגיה החדשה מאפשרת טיפול יעיל בסוגי פיגמנטציה שונים, החל במלזמה (פיגמנטציה הורמונלית), שנחשבת העקשנית ביותר לטיפול, דרך כתמי שמש ונמשים שנוצרו כתוצאה מחשיפה לשמש וכלה בכתמי גיל בכל אזורי העור. בזכות העוצמה הגבוהה של ה PICOWAY הלייזר מגיע אל מתחת לפני העור ומצליח "לשבור" ולפרק כתמים כהים לא רצויים לחלקיקים זעירים ולסלק אותם מהעור. השיפור במראה העור ניכר כבר לאחר הטיפול הראשון.

הסרת וטשטוש קעקועים

המכשיר יעיל ביותר גם להסרת קעקועים שעשיתם בגיל צעיר ועכשיו אתם רוצים להיפרד מהם. למכשיר שלושה אורכי גל שונים בעלי פולסים קצרים ומהירים ביותר ובעלי עוצמת הפולס הגבוהה ביותר בהשוואה לכל המכשירים האחרים בתחום. באמצעות המכשיר מתאפשרת הסרת קעקועים יעילה )בכל הצבעים( בפחות טיפולים וביותר נוחות למטופלים. בשל יכולותיו המדהימות ה-PICOWAY נבחר על ידי מיטב המרפאות בעולם כמכשיר המוביל להסרה מוצלחת של קעקועים.

 

שימו לבהחלטתם לעבור טיפול בלייזר? אל תתמסרו לטיפול לפני שתוודאו שלמכשיר הלייזר שבו עומדים לטפל בכם יש אישור CE ,FDA

 

 מי אנחנו: H.CLINIC – המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה

המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה הוא חלק מקבוצת H.CLINIC. במרפאות המרכז פועלים מרפאה לרפואת עור לילדים ומתבגרים הכוללת חדר ניתוחים מתקדם המותאם לטיפולים באוכלוסייה זו, וכן מרכז לטיפולים בלייזר ואסתטיקה המצויד בטכנולוגיית הלייזר המתקדמת ביותר בשוק. 
לבירורים ותיאום ייעוץ: 073-7943560

גלילה לראש העמוד