טיפול מחליף ניתוח באמצעות לייזר נרתיקי ייחודי

טכנולוגיית הלייזר לטיפול בדליפת שתן במאמץ או טיפול בבריחת שתן קפצה מדרגה בשנים האחרונות. עם ההתקדמות הטכנולוגית והכרת היכולות הגלומות בטכנולוגיות לייזר לשיפור תפקוד הרקמות ואף בנייתן מחדש, טנוכלוגיית הלייזר התגבשה מאוד כאפשרות טיפולית יעילה מאוד לתיקון דליפת שתן ויובש נרתיקי. מעבר לתוצאות הטובות, נמצא כי הטיפול הזה חסכוני מאוד, למטופלת ולחברת הביטוח.
טיפולים אלו באמצעות לייזר CO2RE מבוצעים בארה"ב ובאירופה באופן רגיל, וכן כמות הטיפול עולה בצורה משמעותית מידי שנה (כמעט מכפילה עצמה).

אחת הבעיות השכיחות ביותר אצל נשים מעל גיל 35, אף יותר מבעיות רפואיות אחרות כגון יתר לחץ דם וסוכרת, היא בעיה רפואית המוכרת כדליפת שתן במאמץ, על מגוון חומרתה. על כן במשך שנים מבוצעים מחקרים ופיתוחים לפתרון הבעיה הקשה שמפריע לאיכות החיים של מיליוני נשים בעולם.

דליפת שתן במאמץ נפוצה אצל למעלה מ-30% מהנשים באוכלוסייה הבוגרת אשר מטופלת כיום במגוון רחב של טיפולים שונים רובם המוחלט עם אחוזי הצלחה נמוכים המצריכים משך טיפול ארוך.

מהות הבעיה נוצרת מהתבגרות נשית וילודה. מסיבות אלו ישנה השפעה על הנרתיק הנשי – נשים סובלות מדליפת שתן במאמץ, יובש נרתיקי, רפיון נרתיקי (דליפת שתן בעת צחוק, שיעול, הרמת משאות כבדים ופעילות ספורטיבית). תופעות אלו שכיחות, ועלולות לגרום לאי נוחות בעת קיום יחסי מין ,להפרעה בתפקוד היומיומי, לגרום לנשים להימנע מפעילות ספורטיבית ובוודאי לגרום ללחץ מיותר, ולפגיעה בדימוי העצמי.

היום, טיפולים לפתרון בעיות אלו מבוססים בעיקר על ניתוח ו/או פיזיותרפיה לחיזוק רצפת האגן. בין עשרות הניתוחים המוצעים לסובלות מדליפת שתן במאמץ לא ניתן להצביע על ניתוח אחד אשר הוגדר כיעיל ביותר, ועל כן ישנן מספר סוגי ניתוחים. בנוסף ליעילות הטיפולים הניתוחיים אשר לא מתקרבת ל-100%, ניתוחים אלו טומנים בחובם הוצאה כספית ניכרת למטופלת ועלויות די גבוהות לחברות הביטוח. עלויות כגון אשפוז בבית חולים, זמן החלמה ארוך, היעדרות מאורח חיים רגיל למטופלת והפוטנציאל לסיבוכים וזיהומים כתוצאה מהאשפוז.

מהכרותינו עם הנתונים, יעילות הניתוחים מוערכת בכ-80% לטווח הקצר ובכ-50% לטווח הארוך. יעילות טיפול פיזיותרפיה לחיזוק רצפת האגן אף הוא יעיל ברמה של פחות מ-50%. למרות האמור לעיל, יעילות פחותה משמעותית לטווח ארוך, הוצאה כספית למבטח, צורך באשפוז על משמעויותיו, זמן החלמה, טיפולים ניתוחיים ופיזיותרפים אלו, מוכרים ומאושרים על ידי חברות הביטוח.

בשנים האחרונות, עם ההתקדמות הטכנולוגית והכרת היכולות הגלומות בטכנולוגיות לייזר לשיפור תפקוד הרקמות ואף בנייתן מחדש, יש שימוש הולך וגובר בטכנולוגיות לייזר כאפשרות טיפולית יעילה מאוד וחסכונית הרבה יותר למטופלת ולחברות הביטוח. טיפולים אלו באמצעות לייזר CO2RE מבוצעים בארה"ב ובאירופה באופן רגיל, וכן כמות הטיפול עולה בצורה משמעותית מידי שנה (כמעט מכפילה עצמה).

 

 

הטיפול בלייזר  CO2RE לא גורם לתחלואה ולא גורם לסיבוכים מיוחדים, בוודאי בהשוואה לניתוח. פרוטוקול הטיפול הוא קצר ומסתכם בכ-30 דקות, אינו מצריך אשפוז ו/או הרדמה. החשוב ביותר מאפשר חזרה מיידית של המטופלת לשגרת היום-יום ללא מגבלות מיוחדות. כמו כן, טיפול זה נמצא יעיל הרבה יותר מפיזיותרפיה ומוצע כעת גם לנשים שלא סיימו את תהליך צמיחת המשפחה ושנאלצו להסתמך על טיפולי פיזיותרפיה שכאמור יעילותם בוודאות פחותה מהטיפול באמצעות הלייזר. בארה"ב מעל 90% מהנשים שטופלו באמצעות טכנלוגיות CO2RE דיווחו על שינוי ושיפור משמעותי וחיובי.

חברות ביטוח רבות כבר הבינו את יתרונות הטיפול בלייזר ואישרו אותו כטיפול תחליף ניתוחי. ההכרה ביעילותו, זמינותו, ובטיחותו של הטיפול בלייזר בטיפול בדליפת שתן במאמץ נעשה על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי, ה-FDA, על ידי ה-CE האירופאי ועל ידי משרד הבריאות הישראלי.

פירוט התהליך עד לקבל התוצאה הנדרשת:

  1. בדיקה ואבחון ע"י רופא מומחה
  2. טיפול באמצעות לייזר CO2RE – סדרת טיפולים בת 3 טיפולים רצופים מידי חודש
  3. ביקורת על ידי רופא מומחה (בתום 3 חודשים)

יש לשים לב כי טיפול זה אינו טיפול ניסיוני ומקובל כיום לפי אמות מידה רפואיות מקובלות ובהחלט מוגדר כטיפול מחליף ניתוח. לפרטים נוספים ותאום פגישת התייעצות עם הגניקולוגית שלנו, מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים. 

 

לוגו אינטימה אינסט

HCLINIC מרכז רב תחומי לאסתטיקה אינטימית

 073-7943560 | תל אביב | רמת החיל

גלילה לראש העמוד