טיפול נכון בנשירת שיער מתמשכת

חושבת שנשירת השיער שלך התגברה לאחרונה? מה אפשר לעשות בשביל לעצור את נשירת השיער?

נשירת שיער היא אירוע לא נעים במהלך חיינו בוודאי כשהוא משפיע על חיי היום יום שלנו, על הביטחון העצמי ועל היכולת שלנו לחיות חיי שגרה רגילים. אם את רואה יותר ויותר שיער שנשאר על המסרק, יותר שיער על הכרית או על הבגדים, יכול להיות שאת סובלת מנשירת שיער מוגברת.

המשמעויות הן שמצד אחד יכול להיות ונשירת השיער שלכם היא זמנית ויכולה לעבור בתוך כמה שבועות, אך גם יכול להיות שנשירת השיער שלך תגרום לדילול השיער אם תזניחי את הטיפול בתופעה ולא תטפלי בצורה טובה.

שימוש בתכשירים קוסמטים שונים יכול לסייע אך בהרבה מקרים נדרש טיפול משמעותי יותר ממוצרי מדף קוסמטיים.

 

לכל שערה מחזור חיים שונה אשר יכול להימשך 24 חדשים ועד שבע שנים. בתוך זמן זה השערה תצמח, תגדל תקבל את הגוון הסופי שלה עד שלב עצירת הגדילה הנמשך מספר שבועות קטן והשלב הסופי בו השערה נמצאת על גופנו ותנשור לאחר כ-4 חודשים ועד חצי שנה. כאשר נשירת השיער גוברת, או השיערה שלך נושרת מוקדם יותר ממחזור החיים הרגיל שלה ולא נכנסת במקומה שערה חדשה אנחנו בבעיה.

 

בסה"כ נשירת שיער היא תופעה טבעית ומחזורית, במסגרת מחזור צמיחה ונשירה של שיער בגופנו. כל שערה נושרת בסופו של דבר, ומתחלפת בשיערה חדשה הצומחת באותו האזור. נשירת שיער ונשירת שיער מוגברת נובעת מגורמים שונים ועלולה להתגבר ולגרום לשיער דליל ואף לקרחות באזורים שונים בראש ובזה צריכים לטפל.

הטיפול בשלב ראשון הוא לעצור את נשירת השיער ובשלב השני לסייע או לעודד את הגוף להצמיח שיער כמות שיער חדש בשביל להשלים ולמלא את השיער אשר נשר ואף להשאיר אותו זמן רב יותר בגופנו.

אל דאגה – יש לנו טיפול

במרפאת H.CLINIC אסתטיקה אנו נייעץ לך על מגוון אפשרויות הטיפול בנשירת שיער במרפאתנו, כאשר מטרתנו העיקרית היא לסייע לך לעצור את נשירת השיער בשלב ראשון, ובשלב שני לסייע לגוף שלך ולעודד אותו להצמיח שיער חדש עם מחזור חיים ארוך יותר של כל שערה.

 

במרפאתו תפגשי צוות רפואי מנוסה, עם רופאה בעלת נסיון רב בטיפול בנשירות שיער ובעידוד צמיחה של שיער חדש. הטיפול שלנו מבוסס על שיטת ה-PRP ותכשירים נוספים ככל שנדרש אשר יסייעו לשיער שלך להפסיק לנשור ולגדול בצורה איכותית יותר לבריא יותר וצפוף יותר.

אנו ממליצים לבחור במרפאה בעלת ניסיון מוכח לטיפול בנשירת שיער ובצוות רפואי ורופא מנוסה לפני תחילת הטיפול.

במהלך פגישת הייעוץ שלך במרפאה (פגישת הייעוץ הראשונה היא ללא עלות), נסביר בצורה מפורטת על התהליך והפעילות הדרושה ממך בשביל להצליח בתהליך שיקום השיער והטיפול בנשירת השיער. תקבלי את כל המיידע וכל התשובות לדאגות שלך. למידע נוסף או לכל שאלה הינכם מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון 073-794356.

גלילה לראש העמוד