טיפול בדליפת שתן, טיפול בבריחת שתן ללא ניתוח

נשים רבות בעשור השלישי והרביעי לחייהן סובלות מבריחת שתן, יובש נרתיקי ואי נוחות בעת קיום יחסי מין. ד"ר פאני בר לוי, מומחית לגניקולוגיה ואחת החלוצות בישראל בתחום האסתטיקה הווגינלית, מסבירה על הטכנולוגיה שיכולה לשנות את חייך במהירות וללא צורך בזמן החלמה.

אסתטיקה אינטימית וגינלית הוא תחום שמפתח מאוד בשנים האחרונות בעולם בכלל ובישראל בפרט. מעבר לטיפול בבריחת שתן, ישנה טכנולוגיה מבית קנדילה, המבוססת על לייזר, שמטפלת בהשפעות וגינליות הנגרמות מהגיל וההריונות ומפריעות לנשים בתפקוד היומיומי, דוגמת יובש בנרתיק.

מי זקוקה לאסתטיקה נשית? "נשים, כבר בעשור השלישי או הרביעי לחיים, חוות בריחת שתן אחרי לידהדליפת שתןיובש נרתיקי, ויש נשים שחשות כאב ביחסי מין ומרגישות רפיון של הנרתיק", אומרת ד"ר פאני בר לוי, מומחית לגניקולוגיה ואחת הרופאות החלוצות בישראל בתחום האסתטיקה הווגינלית בישראל, "טכנולוגיית הלייזר מרפאה את הנרתיק. הלייזר גורם לפציעה מבוקרת של הנרתיק ומעודד ייצור של רקמה בריאה שגורמת לנרתיק להשתקם".

"הטיפול מתבצע במרפאת הרופא", מסבירה ד"ר בר לוי על התהליך, "הוא מתבצע שלוש פעמים. הטיפול לא כואב, לא מציק ואין שום אי נוחות. לאחר טיפול שאורך כ-10-15 דקות חוזרים מיד לפעילות מלאה ללא זמן החלמה. חשוב רק להימנע מיחסי מין במשך כמה ימים. מומלץ אחת לשנה לעבור טיפול מחזק אחד בלבד".

האם יש טיפולים נוספים שאפשר לבצע בתחום האסתטיקה האינטימית"הרבה פעמים נשים חוות כאבים בעת קיום יחסי מין", אומרת ד"ר בר לוי, "אנחנו משתמשים בחומרי מילוי לנרתיק ואפילו מחזקים את הקיר הקדמי, זה משפר את ההנאה האינטימית וגורם לנשים להרגיש נוח בזמן קיום יחסים. חברות הביטוח מכירות בטיפול זה כטיפול מחליף ניתוח, כי כיום הרבה נשים מעוניינות להימנע מניתוחים והרדמות ומעדיפות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שמאפשרות ריבוי ותוצאה טובה".

לפרטים נוספים השאירו פרטים או התקשרו לטלפון 073-7943562
כתובתנו: הנחושת 3, בניין B, רמת החייל, תל אביב