הסרת קעקועים – שלב אחרי שלב

הסרת קעקועים

תהליך הסרת קעקוע או כמו שחלק קוראים לו, מחיקת קעקוע, מבוסס על סדרה של טיפולים – אין דרך אחרת להסיר קעקוע באמצעות לייזר. הטיפול עצמו קצר ויעיל בשל מהירות הלייזר וגודלם של הקעקועים, ובתוך סדרה של מספר טיפולים צבעיו של הקעקוע הולכים ודוהים עד לתוצאה הרצויה: הסרת הקעקוע, טשטוש הקעקוע כהכנה לקעקוע חדש.

עומק הקעקוע וכמות הדיו בתוך הקעקוע. הדיו מוזרק לתור העור (הדרמיס) באופן שמשאיר אותו מוטבע בתוך העור בצורה שקשה להסיר אותו. גודל חלקיקי הדיו בקעקוע. ככל שחלקיקי הדיו שבקעקוע גדולים, כך קשה יותר לפרק אותם. טכנולוגיות לייזר רגילות להסרת קעקועים שוברת את קעקוע לחלקיקים קטנים, אך טכנולוגיות רבות מתקשות לשבור אותן לחלקיקים קטנים מספיק גם לאחר טיפולי לייזר רבים.

צבעי הקעקוע בכלל מספר סוגי צבעים יחודיים בפרט. בעוד קל יותר לטפל בדיו שחור, גווני דיו אחרים כמו הגוון האדום, הגוון הצהוב יכולים להיות קשוחים יותר וקשים יותר להסרה עם טכנולוגיות שאין טובות מספיק.

גוון העור של המטופל חשוב מאוד למהירות התהליך. ברוב המוחלט של הטכנולוגיות קשה יותר לטפל בגוון עור כהה כיוון שכמות גדולה של אנרגיה יכולה להיספג ולהיקלע בעור ולא בקעקוע שאנחנו רוצים להסיר. לא רק שמצב זה משפיע בצורה שלילית על התוצאות של הטיפול, מצב זה אף עלול לגרום לכיוות ולצלקות בעור. , דבר אשר משפיע באופן שלילי על הטיפול ומגדיל את הסיכוי לתופעות לוואי כמו צלקת או פיגמנטציה.

מיקום הקעקוע בגוף. ישנם מקומות בגוף מהם קשה יותר להסיר קעקוע, או שמיקום הקעקוע גורם לתחושת אי נוחות בזמן הטיפול בלייזר. מיקום הקעקוע על הגוף עלול להשפיע על מספר הטיפולים –  צלחת הטיפולים תלויה ביכולת הטכנולוגיה לפרק את הדיו לחלקיקים זעירים, אף גם ביכולת הגוף לסלק חלקיקים אלו.

גיל הקעקוע. ככל שגיל הקעקוע ותיק יותר, גוברים הסיכויים שהגוף כבר הצליח להקטין את גודל חלקיקי הדיו ולפיכך לאפשר הצלחה מהירה יותר של הטיפול.

עובי הקעקוע וצורתו. ככל שגיל הקעקוע מעוטר יותר, כך העבודה עליו מורכבת יותר, שכן קרן הלייזר עוברת בעיקר על הדיו, עם דגש על הימנעות ממעבר על שטחים בעור ללא דיו (מיותר)

שלבי טיפול בקעקוע

שלב א: פגישת ייעוץ והסבר מפורט על התהליך. המטופל מזומן לפגישת ייעוץ על מנת לבחון את הקעקוע, התאמתו והתאמתו לטיפול הסרת קעקוע באמצעות לייזר. במהלך פגישת הייעוץ הלקוח יקבל הסבר מקיף על תהליך הסרת קעקוע, מספר הטיפול המוערך, והסבר על הסיכונים הכרוכים בטיפול הסרת קעקועים בלייזר. במעמד הפגישה יקבל המטופל הערכת מחיר לטיפול הסרת הקעקוע.

שלב ב: הפניה לטיפול לפי פרוטוקול טיפולים מוגדר. ביום הטיפול יתאפשר למטופל להגיע לפני מועד הטיפול על מנת לאפשר לו למרוח משחת אלחוש על האזור המטופל, למלא טפסי הסכמה לטיפול, הצהרת בריאות ולרענן את המידע שניתן במעמד פגישת הייעוץ. זמן ההמתנה עם משחת האלחוש יהייה כ-45 דקות, אך ניתן למרוח את משחת האילחוש טרם ההגעה למרפאה באופן עצמאי. זמן הטיפול להסרת הקעקוע הוא לא ארוך, אך הוא משתנה ממטופל למטופל בהתאם לגודל הקעקוע, גווניו השונים ומיקומו על הגוף. טיפול הסרת הקעקוע מתבצע באמצעות טכנולוגיית הלייזר PICOWAY מבית קנדלה (לקריאה מורחבת על הטכנולוגיה לחץ כאן).

שלב ג: מעקב חודשי אחר תוצאות, הגעה לביקורות תקופתית וטיפולי המשך. במהלך הטיפול יתבצע מעקב חודשי אחר תוצאות הטיפול, תהליך נסיעת הקעקוע תלוי בגודלו, צבעו, מיקומו על הגוף, אורך החיים של המטופל והקפדה על הנחיות המטופל לאחר טיפול הסרת הקעקוע בלייזר.

תהליך קצר בזכות טכנולוגיה וניסיון

"להיכנס למרפאת H.CLINIC זאת חוויה של שירות מעולה, צוות מקסים וסבלני. אני עוברת טיפולים של הסרת קעקוע צבעוני ברגל. צוות מקצועי מאוד, מכונות החדישות ביותר הקיימות בשוק. ממליצה בחום. מתחילה גם הסרת שיער."

נויה מולאים, תל אביב 

הסרת קעקועים בלייזר במרכז רפואי

"אני ממליצה לכל מי שמעוניין להסיר קעקוע או לעשות קאבר על קעקוע קיים כדי לקבל ביצוע טוב יותר. מרפאת H.CLINIC הם המומחים בישראל להסרת קעקועים , מוכח !!" גילה, טיפול הסרת קעקוע בלייזר

סרטוני הסבר

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר צרו קשר: 073-7943560 או הרשמו בטופס ליעוץ רפואי אונליין וצוות המרפאה ייצור קשר בהקדם לתאום פגישה או להעברת הצעת מחיר טלפונית לטיפול באיפור קבוע.

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

כתבת בלוג זה נכתבה ונערכה על ידי צוות המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה וצוות הרופאים והמטפלים שלנו וביניהם ד"ר אביקם הראלד"ר מיכל ישורון ומר רובי דוידזון. הצוות שלנו בעל ניסיון מצטבר של עשרות שנים ברפואה, בטיפולים אסתטיים ובשירות לקוחות. במרפאת H.CLINIC אסתטיקה ובמרפאת H.CLINIC ילדים ומתבגרים מבצעים טיפולים רבים מבוססים טכנולוגיות לייזר וחומרי מילוי מובילים ואיכותיים. מרפאות H.CLINIC הוכרו על ידי חברת הטכנולוגיות העולמית המובילה קנדלה כמרכז מצויינות רפואי ארצי. תאריך עדכון אחרון: 10.9.2020

גלילה לראש העמוד