כמה עולה הסרת קעקוע?

הסרת קעקועים מחיר?

במסגרת פגישת ההתייעצות במרפאה אנחנו בוחנים את התאמת המטופל לטיפול הסרת קעקועים בלייזר ומציעים לו מחיר בהתאם למחירון הטיפולים שלנו. כאשר בוחנים את מחיר טיפול הסרת קעקוע בלייזר אנחנו בודקים מספר פרמטרים במקביל להתאמת הלקוח לטיפול (גלול מטה להסבר מפורט ותמונות מטופלים):

צורת הקעקוע – לצורת הקעקוע משמעות באורך הטיפול ובסיכויי ההצלחה. קעקוע עם הצללות רבות יוסר בצורה מהירה היותר, לעומת קעקוע כהה מאוד בתצורת שרוול שלא ניתן לטפל במסגרת טיפול בודד. קעקוע עם הרבה גוונים קטנים, מצריך טיפול בסוגי לייזר שונים לפעמים ב-3 סוגי לייזר שונים.

גודל הקעקוע – לגודל הקעקוע יש משקל גדול בקביעת המחיר וכמות הטיפולים הנדרשת. קעקוע בצורת צמיד ידרש בטיפול ארוך יותר, ולפעמים טיפול בשלבים על מנת לשפר את האפקטיביות של הטיפול.

גוון הקעקוע – שילוב של מספר גוונים בקעקוע הופך את הטיפול לארוך יותר. שילוב של גוונים שונים מצריך לעיתים שימוש במספר ידיות לייזר בשביל להגיע לתוצאה הרצוייה.

גיל הקעקוע – ככל שהקעקוע טרי יותר, יידרשו טיפולים רבים יותר לעומת קעקוע בן 10 שנים, אצלו תהליך הנסיגה משמעותי ולכן יידרשו פחות טיפולים.

רמת תוצאה סופית נדרשת – אם מדובר בטשטוש יש צורך במספר טיפולים קטן יותר, במידה ויש ציפיה להסרה מלאה, נדרש מספר טיפולים גדול יותר.

טיפול אחד או סדרה?

לקוחות שונים בוחרים לבצע טיפול חד פעמי מסיבות שונות, חלקם כיוון שרוצים טיפול טשטוש וחלקם בשל קעקוע ותיק מאוד שלא נדרשים לו הרבה טיפולים. מאידך, רוב הלקוחות בוחרים להירשם לסדרה של טיפולים להסרת הקעקוע – הסדרה המבוקשת ביותר היא סדרה בת 10 טיפולים, בסדרה זאת אפשר להגיע לתוצאות מצויינות ואף להסרה מלאה של הקעקוע. במרפאה שלנו, המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה, אנו נוהגים לתת 2 טיפולים נוספים ללא עלות על רוב הקעקועים במידה ונדרש.

מטופל יקר – שים לב! הסרת קעקועים עם הפיקו לייזר זה פרימיום

רואים הרבה יותר תוצאות – בהרבה פחות טיפולים. וזה עובד! השאר פרטים ונחזור בהקדם….

מחירון הסרת קעקוע

קעקוע קטן –  מחיר קטן. מחיר טיפול בודד בקעקוע קטן לטיפול בודד הוא כ-400 ש"ח. מחיר התחלתי לטיפול בקעקוע קטן מאוד מתחיל ב-250 ש"ח. מה נחשב לקעקוע קטן? קעקוע בגודל של פחות מכרטיס אשראי, יכול להיות קעקוע קטן יותר כמו: קעקוע אצבע, כמה נקודות קעקוע ועוד. 

קעקוע בינוני – מחיר בינוני. מחיר טיפול בודד בקעקוע בינוני הוא בין 400 ש"ח לטיפול בודד ועד 850 ש"ח לטיפול בודד. מה נחשב לקעקוע בינוני? קעקוע בגודל של 1-2 כרטיסי אשראי או קעקוע בגודל של צמיד קטן.

קעקוע גדול. מחיר טיפול בודד בקעקוע קטן הוא בין 850 ש"ח לטיפול בודד ועד 2500 ש"ח לטיפול בודד. הסרת קעקוע שרוול צריכה להיות מתומכרת רק מול הקעקוע היות וישנם די הרבה גדלים וסוגים של קעקועי שרוול. מה נחשב לקעקוע גדול? קעקוע חצי שרוול, או קעקוע שהוא צמיד רחב על הרגל. 

חשוב לדעת לפני טיפול!

לבחור את הטכנולוגייה הטובה ביותר. במרפאה שלנו תוכלו לפגוש טכנולוגיה מתקדמת – PICOWAY. 

לבחור מרפאה ולא מרכז קוסמטי. מרפאה איכותית בפיקוח מלא של רופא עור. 

לבחור מרפאה שתיתן לך את השירות הטוב ביותר. מרפאה עם מחלקת הסרת קעקועים מבוססת, ולא "על הדרך".

לבחור מרפאה שתיתן לך מחיר סביר, הוגן על הטיפול בקעקוע שלך, מחיר שיאפשר לך להשלים את הטיפול אותו אתה רוצה לעשות ולהגיע לתוצאה הסופית שמתאימה לך. אצלנו תראו יותר תוצאות –  בפחות טיפולים.

נשמח לפרטים לבדיקת התאמה

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

כתבת בלוג זאת נכתבה ונערכה על ידי צוות המרכז הרב תחומי לטיפולים בלייזר ואסתטיקה וצוות הרופאים והמטפלים שלנו. הצוות שלנו בעל ניסיון מצטבר של עשרות שנים ברפואה, בטיפולים אסתטיים ובשירות לקוחות. במרפאת H.CLINIC אסתטיקה ובמרפאת H.CLINIC ילדים ומתבגרים מבצעים טיפולים רבים מבוססים טכנולוגיות לייזר וחומרי מילוי מובילים ואיכותיים. מרפאות H.CLINIC הוכרו על ידי חברת הטכנולוגיות העולמית המובילה קנדלה כמרכז מצויינות רפואי ארצי. תאריך עדכון אחרון: 21.6.2022

גלילה לראש העמוד