חומצה היאלורונית, הפיתרון הבטוח והמהיר לעור נפול

הקפדה על שגרת טיפולים איכותיים להזנת העור בלחות,  בחומצה היאלורונית מאפשרת לך להמשיך ולהראות עדכני/ת, רענן/ה, ולהרגיש טוב יותר עם עצמך.

תגידי, מטרידים אותך הקמטים שלך? האם מטרידה אותך העובדה שהעור שלך נראה קצת נפול? במרפאות H.CLINIC אסתטיקה נוכל להחיות את העור שלך ולהשלים לך את החסר לעור רענן, ונקי מקמטים. למילוי קמטים, קמטוטים, ומילוי נפחים שימוש בחומצה היאלורונית מהווה פתרון עכשווי, יעיל מאוד, ללא זמן החלמה, וכן בטוח מאוד מבחינת אסתטיקה רפואית – כל זמן שהתהליך מבוצע על ידי רופא מנוסה וחומצה היאלורונית איכותית.

חוסר בחומצה היאלורונית תורם לתהליך ההזדקנות שלנו

בגוף שלנו מתחשים מספר תהליכים אשר תורמים לתהליך הזדקנות העור. התהליך הראשון הוא הירידה בייצור ההיאלורונן, או בשמו המוכר יותר, החומצה ההיאלורונית. החומצה ההיאלורונית היא מרכיב חשוב בעור, מרכיב המעורב בתיקון הרקמה ובריכוז הבריאה של מולקולות מים בתוכו (לחות). התהליך השני אשר משפיע על מראה העור שלנו הוא רמת רקמת השומן התת-עורי. סביבת החיים שלנו רוויה בגורמים המשפיעים על הירידה בייצור החומצה ההיאלורונית בגוף שלנו, חשיפה לשמש ולקרינת השמש, מיעוט בשתיה, זיהום אוויר, שינויים הורמונאליים וצריכת תרופות שונות. לכן ההמלצה של רופא העור של H.CLINIC אסתטיקה היא שמירה קפדנית על הגנת העור במהלך החשיפה לשמש, הקפדה על משמעת שתיה מרובה ושמירה על לחות העור.

ככל שתקדימי לטפל בקמטוטים ובקמטים בפנים, כך מהר יותר תוכל להימניע ממצב של קמטים עמוקים יותר.

שימוש נכון בחומצה היאלורונית יאפשר לטפל בצורה טובה בתהליכי ההזדקנות בגוף, כיוון שהוא יביא לשיפור משמעותי במרקם העור, והשלמת החוסרים בחומצה ההיאלורונית שיש לנו בגוף. בסופו של תהליך תוכלי לראות את העור שלך רענן יותר, מתוח יותר, ללא קמטוטים, ובעיקר מראה צעיר הרבה יותר ועדכני. שימוש נכון בחומצה ההיאלורונית מאפשר לתקן תופעות של אסימטריה בפנים והשלמת טיפול בצלקות שונות.

האם את יודעת מהי חומצה היאלורונית?

חומצה היאלורונית, או היאלורונן, הוא חומר המצוי בשפע ברקמות החיבור שלנו בגוף. החומצה ההיאלורונית היא מרכיב חשוב מאוד ברשת החוץ תאית והיא אף תורמת רבות לתקשורת בין התאים. לאדם ממוצע במשקל 70 ק"ג תימצא 15 גרם של חומצה היאלורונית בגוף, כאשר 5 גרם של חומצה היאלורונית נמצא בתהליך של פירוק וייצור מחדש. לפיכך, כאשר ייצור החומצה ההיאלורונית בגוף פוחת עם השנים, מתחיל תהליך הזדקנות העור. מה רואים על גבי העור במקרים של חוסר בחומצה היאלורונית? רפיון של העור, קמטים וקמטוטים, כתמים, כהויות מתחת לעיניים, יובש משמעותי של העור וחוסר רעננות כללי של העור, התוצאה – מראה מבוגר יחסית וחיוורות של הפנים.

יש מספר יתרונות לשימוש בחומצה היאלורונית, להלן הייתרונות המרכזיים:

  •  החומצה ההיאלורונית המוחדרת לגוף היא ברובה טבעית ודומה בהרכבה לחומצה ההיאלורונית אשר מיוצרת בגופנו באופן טבעי. לפיכך, אנחנו נראה ברוב המוחלט של הפעמים ספיגה טובה מאוד של החומצה ההיאלורונית בגוף שלנו.
  • טיפול נכון בחומצה היאלורונית יביא לתוצאה אסתטית טובה מאוד. מה היא תוצאה אסתטית טובה מאוד? ראשית שאת תהי מרוצה מהתוצאה ושנית, שהמראה שתזכי לו הוא מראה טבעי כך שמלבדך ומלבד הרופא המטפל לא יידעו כי השתמשת בחומצה היאלורונית.
  • החומר דומה בהרכבו לחומצה ההיאלורונית הטבעית והוא נספג ונטמע היטב ברקמת העור. הזהות הטובה בין החומצה ההיאלורונית המוזרקת לבין החומצה ההיאלורונית שמיוצרת בגוף, משיג רמת בטיחות גבוהה מאד של טיפול למילוי קמטים.
  • קיימים סוגים שונים של חומצה היאלורונית, סוגים אלו נועדו לתת לרופא המטפל גמישות להתאים לך את החומצה ההיאלורונית הטובה ביותר לפי האזור המטופל, מבנה הפנים שלך, והתוצאה הסופית הנדרשת.
  • טיפול בחומצה ההיאלרונית לא יוצר מראה קבוע, כלומר תלוי בסוג החומצה ההיאלורונית הוא יהייה אפקטיבי ל-18 חודשים ועד ל-24 חודשים מהטיפול. הייתרון בכך הוא שבתוך שנה וחצי תוכלי לטפל בפנים, לרענן אותם ולמנוע היווצרותם של קמטים חדשים. כך או כך, תוכלי להנות ממראה אסתטי איכותי מיד לאחר הטיפול בחומצה היאלורונית.

החדרת חומצה היאלורונית לעור מעכבת הזדקנות ומאיצה את תהליך ההתחדשות שלו?

אנחנו חיים בעידן בו תוחלת החיים הולכת ומתארכת. לפיכך, גברים ונשים כאחד מקפידים היום יותר ויותר על אורח חיים פעיל ומראה חיצוני מעודכן ורענן. טיפול בקמטים חדשים "קטנים", מה שאנחנו קוראים קמטוטים מוקדם ככל הניתן יאפשר לך לעכב את הגדילה שלהם והיווצרות של קמטים חדשים בעור. החדרה והזרקה של חומצה היאלורונית לרקמות העור, לפנים, לצוואר, לגבות הידיים ולאזורים נוספים בגוף, כולל לאזורים האינטימיים, מאפשרת להעט את תהליך ההזדקנות של העור בצורה טובה. החומצה המוזרקת מצליחה בצורה טובה מאוד להאיץ את תהליך ייצור הקולוגן והאלסטין באזור בו אנחנו מטפלים. הטיפול משלב הקניה של נפח באזור הקמטים ומוביל לטשטוש שלהם הוא העלמה שלהם לגמרי בסיום הטיפול. בתום הטיפול המטופל יוכל להנות מעור מוצר יותר, מוצק משמעותית, גמיש יותר ומתוח בדומה לעור צעיר יותר. בנוסף, רמת הלחות בעור תהייה גבוה הרבה יותר ותעניק לעור מראה בריא ורענן.

לחומצה ההיאלורונית מכוון רחב של אינדיקציות ואפשרויות טיפול

היתרון המשמעותי בשימוש בחומצה היאלורונית טמון בעובדה שרובן המוחלט של חומרי המילוי בשוק דומים מאוד בהרכב שלהם לחומצה ההיאלורונית הטבעית ולפיכך השימוש בחומצה היאלורונית מאפשר ספיגה טובה מאוד ברקמות העור. לפיכך קיים מגוון רחב של טיפולים אסתטיים הניתנים לביצוע על ידי חומצה היאלורונית:

  • מילוי נפחים
  • מילוי שקעים מתחת לעיניים, טיפול בכהויות מתחת לעיניים.
  • מילוי שקעים בצדי האף.
  • טיפול בקמטים באזור המחשוף.
  • טיפול בקמטים בגב כף היד
  • מילוי רכות
  • טיפול בלחיים שקועות
  • הוספת נפחים ללחיים
  • מילוי שקעים בצדי האף
  • תיקון אסימטריה בפנים
  • מילוי קמטים
  • החלקת קמטים
  • טשטוש קמטים
  • עיבוי שפתיים
  • מילוי קמטים באזור המחשוף

ניסיון הרופא ותאום הציפיות הוא הביטחון שלך לטיפול איכותי.

טיפול באמצעות חומצה היאלורונית, לקמטים, לקמטוטים ומילוי נפחים הוא טיפול אסתטיקה רפואי. לקבלת תוצאה רצויה נדרש ניסיון של הרופאה המטפל, בעדינות טיפול ובדיוק טיפול באזור המטופל. רופא לא מיומן עלול לגרום לשטפי דם, באזור המטופל, נזק לעצבים באזור המטופל ואפילו צלקת.

הקפידו לשאול לניסיון הרופא המטפל, לחומרי המילוי בהם הוא משתמש ובעיקר נדרש לבצע תיאום ציפיות מלא על התוצאה הסופית הנדרשת. רופאי מרפאת H.CLINIC אסתטיקה הינם רופאים מנוסים, בעלי ניסיון בעבודה עם מגוון חומרי המילוי אשר פורטו לעיל.

מה חשוב לבדוק לפני טיפול בחומצה היאלורונית למילוי קמטים ומילוי נפחים?

היום, יותר משנים קודמות, מקובל מאוד לבצע טיפולי אנטי-איג'ינג כטיפולי מניעה, טיפולים שיאפשרו לך למנוע ולעכב משמעותית את השפעת הגורמים הסביבתיים והשפעות הגיל על הפנים שלך – רעננות, עור נקי מכתמים, עדכניות והנאה מטיפוח עצמי הפך מזמן לשיגרה ולא למותרות, כי מגיע לך להיראות ולהרגיש טוב עם הפנים שלך. עם זאת, יש לוודא שהרופא המטפל בעל ניסיון מתאים בטיפול.

  • יש לוודא שהמרפאה משתמשת בחומצה היאלורונית המיוצרת על ידי חברה מוכרת בעל אישורי משרד הבריאות הישראל, מנהל התרופות האמריקאי FDA ו/או ה CE האירופאי.
  • הטיפול מבוצע בחדר טיפולים מתאים בתנאי ניקיון תקימים
  • המרפאה מספקת שירות לקוחות הוגן והולם.

טיפול בחומצה היאלורונית לא תקנית מהווה סיכון למטופל ועלולה ליצור סיבוכים.

הזרקת חומצה היאלורונית שלא יוצרה על פי כל התקנים המחמירים או חומצה היאלורונית מזויפת, מסכנת את המטופל/ת בעיוותים אסתטיים ובזיהום. חוסר הקפדה על תנאים סטריליים מחמירים בהזרקה, עלול לגרום לזיהום חמור. טיפול בקמטים שאיננו מבוצע על ידי רופא מיומן ומנוסה- מנתח פלסטי או דרמטולוג – עלול לגרום לנזק עצבי בפנים או לדימום. רופא שאינו מיומן ומנוסה בהזרקת חומצה היאלורונית ובהתאמת סוג חומר המילוי ורמת הסמיכות הרצויה, יכול לגרום לפגם אסתטי ולחוסר פרופורציות בקווי המתאר בפנים.

מה תוכלי לעשות אם עברת טיפול לא מוצלח בחומצה היאלורונית?

במידה ועברת טיפול לא מוצלח בחומצה היאלורונית יש באפשרותך לבצע טיפול תיקון ושיפור התוצאה. באמצעות חומר נוגד חומצה היאלורונית אשר נקרא היאלרונידאז -(hyaluronidase) יש אפשרות לפרק את החומצה ההיאלורונית שהוזרקה לפנים ולבצע תהליך תיקון. חשוב לציין שעל מנת למנוע הגעה למצב של טיפול לא מוצלח חייבים לוודא שהטיפול מבוצע על ידי רופא מנוסה עם חומצה היאלורונית, ושהחומצה המוזרקת היא במינון מתאים, לאזור הנכון ובסמיכות המתאימה לך במיוחד. הזרקה של חומצה היאלורונית לא מתאימה או לחלופין בצורה לא טובה מביאה לאסימטריה ובמראה שלא נראה טבעי.

אין צורך בזמן החלמה לאחר הטיפול – החזרה לשגרה מיידית

טיפול בחומצה היאלורונית לקמטים ו/או למילוי נפחים לא דורש זמן החלמה בכלל, ובסיום הטיפול ניתן לחזור לשגרה באופן מיידי. אדמומיות ונפיחות באזור המטופל הן תופעות לוואי שכיחות למדי, וניתן להניח כי הן תחלופנה בתוך מספר שעות  לאחר הטיפול עד מספר ימים בודד.

מתי רואים תוצאות? בתוך מספר ימים ניכר השיפור בקמטים ועור הפנים נראה צעיר וזוהר

חומצה היאלורונית נספגת ונטמעת בשכבות העור ובתוך מספר ימים ניכר השיפור בקמטים ועור הפנים נראה צעיר ורענן הרבה יותר. מומלץ מאוד להקפיד על שגרת טיפולים באמצעות חומצה היאלורונית בקמטים ובקמטוטים לטיפוח העור. שגרת הטיפולים היא בהתאם לסוג החומצה ההיאלרונית שהתאים לכם הרופא – הטיפול המומלץ הוא מידי 18 חודשים ועד 24 חודשי

  • לקבלת הצעת מחיר טלפונית או התייעצות

    073-7943560

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
גלילה לראש העמוד